Rijd(en) ik/wij inmiddels in onze 2 de auto op gas
Eerste was een golf 4 fijne auto maar is bij m'n ex gebleven en die rijd er nog mee
Onze oude Audi 80 van toen der tijd liep op diesel en was al de klok rond geweest en had totaal 800.000 nog wat gelopen en toen liep hij stuk nooit geen grote reparaties gehad en echt niet netjes mee gereden

Ondanks dat ik enorme Vw/Audi fan ben en een bloedhekel heb aan alles wat anders is en dan niet alleen omdat ik gewoon veel zelf kan met vag maar ook door de bijkomende problemen van andere merken
Rijden wij nu een Renault megane van 2007 sinds n half jaar
Met de lpg is niks mis mee wij rijden z'n 500km voor 25€
Maar de auto zelf kan ik wel vervloeken wat een stomme rot bak nooit meer komt er hier een Renault in
Wij halen de lpg er zeker uit icm de wegenbelasting en rijden z'n 25/30.0000 km per jaar
In dat opzicht zou ik zeker voor lpg kiezen ja je moet oa andere bouchies hebben die wat duurder zijn als normale maar met veel kilometers haal je het echt eruit zeker als je bv over de grens in België kan gaan tanken (doen wij eigenlijk sporadisch) dan is t helemaal lachen 18€ en je hebt de tank vol voor 500km
De Renault gaat na de verhuizing weg en dan wel de sloop op dit geval heeft zoveel ditjes en datjes dat wil ik niet verkopen op mijn naam
Hij heeft ons nog niet laten staan *klopklop*
Maar ik vervloek hem wel start problemen elke x kan ik m wel uitlezen en komt niks uit en dan blijven de lampjes weer n dag uit hoogstens 2 en springen ze weer aan
Succes met je keuze
Zocht de Aantal ''verplichte'' zakelijke KM's ..
rot bak