Paris_ schreef:1 tip voor als je ook mixjes wilt aanbieden.. Zet geen flessen safari/bacardi/wodka etc + flessen frisdrank zo op tafel.
Dan zijn de flessen drank 3x zo snel op dan de frisdrank, sommigen hebben het stukje 'mixen' een beetje gemist...
Heb zelf via marktplaats 2 biertaps op de kop getikt, hele simpele kleintjes voor 10L vaten. Die kun je gewoon bij Makro (of zelfs de slijterij?) halen.
Met pap afgesproken dat ie z'n bier voorlopig alleen uit die vaatjes taptzodat ik over een tijdje 2 lege vaten heb.
Daar mix ik dan zelf de drank in, sticker erop met wat erin zit & dan kunnen ze mooi een kant en klaar mixje tappen..
Werkt prima en niemand hoor je erover, heb dit nu al op een paar feestjes voorbij zien komen.
Dat klinkt echt als een goed idee!

.
Misschien zijn mijn vrienden en ik alcoholisten, maar wij rekenen minimaal een half krat bier per man en een hele fles wijn per vrouw.
als we geen sterke drank hebben rekenen we soms nog wel eens een heel krat per man, en dan komen we vaak een heel goed eind, meestal houden we dan eens 2 kratjes over en ach die gaan dan in een weekend wel weer op. Sterke drank gaat eigenlijk ook altijd wel op, als het er staat drinken mensen het ook sneller.

Wel zonde van je watermeloen en je drank als je het smerig vond haha.
Gewoon een soeplepel er in hangen en op het aanrecht zetten (wordt vaak wel een beetje geknoeid, maar valt meestal erg mee).