Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:10

In een kooi bij de haaien zwemmen, die haaien waren best cool, maar het water was extreem ruig die ik werd steeds tegen het ijzeren hek aan geslingerd.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:11

San_ner schreef:
Irisjeeh1999 schreef:
Mezelf in een achtbaan laten praten, met de smoes dat het een spookhuis is. No way dat ik mensen nog geloof in een pretpark :')

Dit had ik ook een keer. Vriendin zei dat er een 'chicken exit' zou zijn, dus dat ik me nog kon bedenken. Toen ik in de achtbaan zat kwam ik erachter dat dat niet bestaat. Achteraf was hij superleuk, maar toch. :Y)

Deze was wat minder leuk want ik ben als de dood voor over-de-kop achtbanen en ben toen zo'n 4x in zo'n looping geschoten. Kwam er jankend uit :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:12

- Mensen met van alles helpen terwijl je toch stank voor dank krijgt
- Mn haar blond verven :=
- Keuzes laten afhangen van de mening van anderen
- verstandskies door de tandarts laten trekken ipv bij de kaakchirurg
- Op vakantie in Nederland
- Stoppen met roken, nu 6 maanden en pfff wat mis ik die %^&* sigaretten
- Oh ja en teveel drinken, echt hoor, noooooooooooooit meer :') O:)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:14

Tivoli schreef:
Wij hebben een fiets,maar onze definitie is heel anders :Y)
*zwijgt wijs*

Die variant ken ik ook ja.. :')

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is met een gigantische kater gaan werken, ben nog nooit zo snel van voorin de winkel naar achteren naar de wc gerend :=

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:15

SandravdB schreef:
Niet meer gaan samen wonen, na enkele keren heb ik dat wel voort gezien, beter dus me eigen huisje en spullen dan weer intrappen in mooie beloftes en dan huisslaaf moeten spelen

:(:)

Mars als je niet meer begint met roken hoef je ook niet opnieuw te stoppen :Y)

Ik ga eens denken maar heb niet zoveel dingen die ik niet meer moet doen behalve bij mijn schoonfamilie in gaan wonen omdat het toch maar "tijdelijk" is. Geen idee wanneer ze uit huis gaan :')

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:16

haha, leuk topic!
mijn lijstje:

-een picknick houden in de wei met pony's (de helft was dus voor de pony's :') )
-met een gebroken sleutelbeen die nog aan het herstellen was achterop een hobbelende bolderkar gaan zitten...
-een kat overreden zien worden voor je ogen (meerdere keren gebeurd...)
-menstruatie doorgaan zonder aleve pillen, dat is echt een ramp bij mij.

Storm

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:19

- iemand anders mijn moedergevoel om laten praten
- iemand anders de beslissingen laten nemen voor mij en mijn kinderen
- mezelf druk maken van wat men van me vind
- met alle leeghoofdige moeders op het schoolplein gaan staan roddelen.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:23

- Een weekend alleen in een hotel slapen in een vreemde stad. Never. Again. #eenzaamendepressief
- Snowboarden. Wat een angstige ervaring
- Heel hard inparkeren omdat ik haast heb (kostte me 200 euro dat grapje)
- Een pul jagermeister drinken voor een weddenschap, die kater duurde zo'n 1.5 jaar :+
- met mensen die ik eigenlijk niks aan vind gezellig proberen te doen en dan uiteindelijk toch mot krijgen :') Gewoon lekker laten en geen aandacht aan besteden.
- M'n haar bruin verven....

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:24

-trouwen
-in de houten achtbaan van de Efteling gaan
-doorslaan in het houden van muizen waardoor ik meer dan 100 muizen op mijn SLAAPkamer had staan,in 17 hokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:26

een typische moeder-moeder worden, jezelf totaal vergeten en alleen maar leven voor je kids en maar klagen hoe zwaar het allemaal is.
Niks voor mij :')

Luisteren naar anderen als je zelf een ander voorgevoel hebt, ook niet handig (in dit geval ging het om paard wat gespannen was voor mijn gevoel maar heb me laten ompraten en yihaa rodeo)

Vriendinnen hebben die over hun eigen vrienden kletsen. Als mensen al over hun eigen vrienden kletsen doen ze t ook over jou!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:26

- Een account aanmaken op Bokt
- Buzzfeed ontdekken op YouTube

Jeetje wat zou ik dan al een hoop huiswerk af hebben gehad.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:27

Azmay schreef:
Mars als je niet meer begint met roken hoef je ook niet opnieuw te stoppen :Y)

Daar zit wel weer wat in ja :))

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:30

Schapenhoofd eten. Nooit meer :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:31

Ik heb ook meerdere definities van een fiets-lijst, hier maar even de versie die ook geschikt is voor kinderoogjes :=

- Met stipt op 1 staat 's middags anderhalve fles wijn leeg drinken in het gras en verwachten dat je nog zonder problemen naar huis komt. Jammer genoeg herhaalt dit zich minimaal 1 keer per week en kom ik minimaal 1 keer per week thuis met willekeurige verwondingen (blauwe plekken, gekneusde enkels, alles pijnlijk etc etc)
- Denken dat ik een shot tequila waar geen citroen bij zit wel weg kan spoelen met een heel biertje.
- Stressen over dingen die het stressen niet waard zijn
- Daten met iemand die je minimaal 2 keer per week verplicht tegenkomt (in dit geval op school). It will end horribly and you will feel terrible.
- Dingen schrijven in de krant over belangrijke dingen en half PVV-stemmend Nederland achter je aan krijgen. Krijg nog steeds eens in de maand een bedreiging binnen en ook op Twitter lijkt het af en toe weer naar boven te komen.

De rest gaat vooral over alcohol en de domme keuzes die daaruit voortvloeien, die ellende zal ik jullie besparen :')

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:34

- Mezelf wegcijferen voor de verkeerde personen
Is het enige wat me te binnen schiet op het moment :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:34

Emmaa_ schreef:
Ik heb ook meerdere definities van een fiets-lijst, hier maar even de versie die ook geschikt is voor kinderoogjes :=

- Met stipt op 1 staat 's middags anderhalve fles wijn leeg drinken in het gras en verwachten dat je nog zonder problemen naar huis komt. Jammer genoeg herhaalt dit zich minimaal 1 keer per week en kom ik minimaal 1 keer per week thuis met willekeurige verwondingen (blauwe plekken, gekneusde enkels, alles pijnlijk etc etc)
- Denken dat ik een shot tequila waar geen citroen bij zit wel weg kan spoelen met een heel biertje.
- Daten met iemand die je minimaal 2 keer per week verplicht tegenkomt (in dit geval op school). It will end horribly and you will feel terrible.
- Dingen schrijven in de krant over belangrijke dingen en half PVV-stemmend Nederland achter je aan krijgen. Krijg nog steeds eens in de maand een bedreiging binnen en ook op Twitter lijkt het af en toe weer naar boven te komen.

De rest gaat vooral over alcohol en de domme keuzes die daaruit voortvloeien, die ellende zal ik jullie besparen :')

Ah toeeeee :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:39

Jildau schreef:
Emmaa_ schreef:

Dit was ook mijn gedachte _O-

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van het vetgedrukte.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:46

colunder schreef:
-doorslaan in het houden van muizen waardoor ik meer dan 100 muizen op mijn SLAAPkamer had staan,in 17 hokken.

hahahah 'doorslaan' heerlijk hoe je het brengt! :D :D

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:47

Een koophuis kopen in Nederland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:48

Oh God er zit weer wat tussen :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:52

ohjajoh6 schreef:
Humor dit!

Het meeste wat op mijn F#ck it list staat, is niet voor herhaling vatbaar eigenlijk; zwaar 18+, gecensureerd en niet altijd even legaal ook... :7

:') Maar echt ook

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:56

Trouwen!!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 13:57

Geweldige dingen lees ik al!

@Mars: op vakantie in Nederland :')

Trouwen wil ik niet en hier krijg ik weer bevestiging dat ik het niet moet doen. Mijn vriend zou het wel willen. We zijn al 14 jaar samen.

Me dronken laten voeren met berenburg-cola staat ook op mijn lijstje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:02

Jildau schreef:
Emmaa_ schreef:

Ben íets te bang voor meelezers om 18+ verhalen op het internet te slingeren :')

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:08

- bij een baas blijven waar ik het niet naar mijn zin heb.

- in de leugens van een ex blijven geloven
In combinatie met zijn 'bounce-girl' zijn

- in die attractie bij Disneyland waar je in een soort ruimteschip zit
Laatst bijgewerkt door Jillsil op 16-05-16 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt