Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Latruda

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:34

Altijd met bh. Maar ik heb dan ook E cup.
van s'ochtend vroeg tot ik in bed ga heb ik een bh aan.
Juist zonder bh gaat het vies zweten en smetten en bungelen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:36

Voor mij was de oplossing een plakbeha. Geeft meer steun dan alleen tepelplakkers, maar je hebt geen bandjes enz die niet lekker zitten.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 14:50

Boompje1985 schreef:
Ik zou gewoon lekker koos bh loos gaan hoor TS. :j

Dat hing hier niet vanaf hoor! :D

idinn schreef:
Als je bh met warm weer schuurt en niet lekker zit. Heb je dan niet gewoon de verkeerde maat te pakken en/of geen fijn model/materiaal? :o

Zou ook kunnen, gok dan op materiaal omdat ik verder niks te klagen heb over m'n bh's. Maar als ik in de winter geen bh draag heb ik het ook sneller koud :')

eenitraM schreef:
Geen BH moet je zelf weten, maar in de meeste gevallen valt het enorm op en ziet het er niet uit :=

Maar wat maakt het dan dat het er niet uitziet?

Plakbh heb ik ook, maar alleen omdat het mooier staat onder bepaalde jurkjes. Vind het voelen alsof er slakken over mn borsten gelopen hebben

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:56

In de winter draag ik er geen onder mijn dikke trui, maar ik heb amper een A cup en er zijn momenten dat dat puntig en niet bepaald charmant word dus ik durf het onder dunne kleding gewoon niet :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:58

Plakbh heb ik ook wel. Alleen als je gaat zweten is dat niet zo fraai.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:59

SheridaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:01

Zelf heb ik er altijd een aan als ik de deur uit ga.
Wat een ander doet heb ik geen problemen mee, zolang je gewoon fatsoenlijk gekleed bent.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:03

Alleen in de zomer wanneer het warm is? Ik doe het ook wel es in de winter :D
Dikke trui aan en niemand ziet het, mat mijn A cup zijn ze met BH ook niet altijd vindbaar dus voor mij geen probleem. in de zomer doe ik dan als i keen iets strakker shirt aan heb een topje aan. Die van calvin klein vind ik heel fijn.

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:09

Gruwelijk zo'n beha! Vind het echt van die ondingen, en heb ze het liefst dan ook niet aan. Nu heb ik voor het paardrijden een sporttopje gevonden bij de HEMA, en die draag ik nu eigenlijk altijd. Niks geen last van schuren, irritante beugels die op je ribben drukken, heerlijk.
Thuis loop ik ook regelmatig zonder. Buitenshuis bijna nooit, maar heb dan ook een wat grotere cupmaat, en heb dan toch het idee dat ze gaan hangen, wat dan weer gaat irriteren.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:11

Ik heb ook wel eens geen bh aan. Vooral als het zo warm is en ik zit binnen is elk kledingstuk te warm. Maar je merkt toch wel verschil met of zonder bh naar buiten te gaan of iets te doen. En van zweetvlekken of niet lekker zittende bh's heb ik geen last meer van. Ik moet zeggen dat een bh voor mij uitzoeken ook geen piece of cake is want heb een vrij grote maat en heb er daardoor een hekel aan. Niet elke bh die ik leuk vind past mij. En dat is best een frustrerend gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Valentijn5 op 09-05-16 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:12

Ik heb een kleine D-cup en ik loop regelmatig zonder BH. Zon ook bijna altijd topless. Het zijn maar tieten, 50% van de wereldbevolking heeft ze en de andere 50% heeft heus wel eens eerder een paar gezien.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:12

Jeetje.. ooit was er zoiets als Dolle Mina - vrouwen die gewoon zichzelf wilden zijn: baas in eigen buik en wég met de BH. Zo te lezen is de nieuwe generatie wel weer 's aan een nieuwe feministische golf toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:13

Jannepauli schreef:
Jeetje.. ooit was er zoiets als Dolle Mina - vrouwen die gewoon zichzelf wilden zijn: baas in eigen buik en wég met de BH. Zo te lezen is de nieuwe generatie wel weer 's aan een nieuwe feministische golf toe.

In die specifieke golf feminisme was het ook heus niet zo dat álle vrouwen geen BH droegen hoor :=

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:14

Ik denk dat ik dat beter weet dan jij!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:15

ik draag altijd een bh en tijdens de echte woeste hete zomerdagen een bikini, dat zit lekkerder en is veel minder warm.
Topless zonnen is heerlijk, liefst zelfs gewoon naaktstrand. Vind het dan ook mateloos irritant, dat het met fases gaat, ene jaar is topless prima, jaar erop niet maar is de string bikini weer hip. Draag wat je wilt, of niets, maakt mij het uit.

Anoniem

Jannepauli schreef:
Ik denk dat ik dat beter weet dan jij!

Oké :')

StellaMay

Ben ik dan de enige die gewoon een bikini topje aan trekt? Heerlijk zacht en alles blijft toch mooi zitten. :o

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:16

StellaMay schreef:
Ben ik dan de enige die gewoon een bikini topje aan trekt? Heerlijk zacht en alles blijft toch mooi zitten. :o

Nee hoor, ik ook :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:17

Als ik geen bh draag hangen ze ongeveer net boven mijn navel, stuiteren ze alle kanten uit, en zweet ik me daar kapot :')
Nee dankje, mijn Vlaamse reuzen gaan dagelijks hun hokkie in :Y)

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:18

Jannepauli schreef:

:roll:

Ik draag altijd een BH, ook als ik het huis niet uit gaat. Mijn BH's zitten lekker, soms doe ik een topje aan (als ik ga sporten/paardrijden). Ik heb er een hekel aan om zonder BH rond te lopen, zeker als ik de trap op en af moet. Voor mijn gevoel vliegt het dan alle kanten op. Bleh.

Radiostilte

Ik heb ook maar een kleine B-cupje maar heb buitenshuis, tijdens het paardrijden of als er visite komt altijd een bh aan. Ondanks mijn kleine cupje en dat ik nog jong ben heb ik altijd het idee dat zonder bh ze hangerig eruit zien en ik vind het zien van tepels echt not done. Paardrijden zonder bh heb ik één keer gedaan per ongeluk nou dat vond ik echt niks, het beweegt alle kanten op. Thuis loop ik geregeld bh-loos rond. Maar heb dan onder mijn trui of t-shirt wel altijd een strak aansluitend hemdje aan als extra laag. Zodat je niet alles ziet en de boel niet te veel gaat hangen, zwieren en doen maar gewoon redelijk op zijn plaats blijft en als het shirt doorschijnend is je ook zeker weet dat er niks te zien is. Wat een ander buitenshuis doet moet die zelf weten zolang ze niet teveel hangen of teveel tepels ziet heb ik er geen probleem mee.

Forbiddenpie

Ik heb vrij grote maar loop bijna altijd zonder BH rond, wel doe ik een extra spagetti topje eronder aan en vaak ook een vest of sjaal zodat het niet helemaal duidelijk is maar ik kan tenminste ademen en geen pijnlijke striemen meer over. Als het echt moet dan het liefst een losse sportbh. Liever gewoon niks, begrijp ook echt niet wat het probleem is. Mannen hebben ook tepels als dat je afschrikt. Niks bijzonders ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:19

Ik kan ook niet zonder bh; Lel mijn eigen ogen blauw (zijn groen by the way) als ik een sprintje trek.

Maar ook hier als ik thuis zit en de deur niet meer uit hoef (en daar bedoel ik van het terrein af) trek ik mijn bh met liefde uit onder het shirt vandaan en ja, ook hier dan de gedachte aan de Dolle Mina's erbij. Gaat nog net de fik niet in op dat moment... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:20

Ik heb zo'n cup A waarbij je denkt wanneer je een wetsuit aan hebt: 1,2,3,4,5,6,7, waar zijn toch mijn tieten gebleven. Ook zonder wetsuit ben ik regelmatig op zoek.

Volgens mij las ik ergens dat het deze zomer een trend wordt om de BH uit te laten. Of om zo'n dunne stoffen BH te dragen. Het lijkt mij wel lekker op zich.

En wat betreft hoe het eruit ziet... je hoeft het van een ander niet mooi te vinden, maar als diegene zich daar goed bij voelt moet diegene dat vooral doen.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 15:22

Ik draag met mijn a cupje ook altijd een bh. Bij het kleinste zuchtje wind zal ik iedereen zijn ogen al uitsteken met die knoppen die dan alweer recht overeind gaan staan. :')

Thuis doe ik wel het liefst zo snel mogelijk mijn bh uit.