Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ann99 schreef:Goof schreef:Als je budget max 1000 is moet je niet op zoek gaan naar een specifieke auto, maar gewoon zoeken wat je kunt vinden binnen je max bedrag. En dan kijken wat je mogelijkheden zijn, hoeveel km erop staat, hoe de auto onderhouden is etc.
Daarbij; er zijn echt ontzettend veel topics als deze hier op bokt, dus lees die eens door voor meer info
Heb je een voorbeeld, welke topics? Ik vind niet zoveel topics die over dit gaan...Ga zelf over een paar maanden ook opzoek naar een auto. Thnx
sterreke98 schreef:Heel erg bedankt voor de tips!
Mijn buurman zei wel dat hij een Volkswagen polo te koop wist staan van €500. Is dat ook wat? Of kan ik dan toch beter voor een Japanse gaan?
)
Ruby1995 schreef:Mijn eerste auto is FIAT seiceinto. Niks klein koekblikje, trekt goed op en gaat hard zat op de snelweg
Daarbij super goedkoop in wegenbelasting!
[ [url=m/0qmvBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Valt ook binnen je budget.

), een Volkswagen Polo. Ik zou met jou budget niet voor een volkswagen gaan omdat je toch meer neerlegt voor een goed onderhouden VW. Bij VW is het belangrijk dat de auto altijd goed technisch onderhouden is, anders kan het een dure grap worden en met zo'n krap budget zou ik dat risico niet willen lopen. Ik heb het voor jou budget dan ook zeker niet gered en dan heb ik nog een oudere Polo gekocht.
)
) denkt! Ik ben aan het kijken voor een opvolger (maatje groter en iets jonger), maar ga mijn wolfje in schaapskleren best missen. Zo jammer dat ze niet meer worden gemaakt.
Boras schreef:Juist bij een een klein autootje zou ik de veiligheid belangrijk vinden en de uitslagen van de crashtesten zwaar laten meewegen. Ze bieden nauwelijks bescherming die kleine autootjes.