Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voor nu had ik de hulp niet super hard nodig, maar wie weet in de toekomst wel: leermomentje: Durftevragen.nl
Ik ga de mensen die wel voor me klaar staan extra koesteren! Nu weet ik wel wie er zijn in voor en tegenspoed! Een mooi leermomentje
* en ze hingen al gelijk aan de telefoon om te vragen of alles goed ging.
en ALS er dan iemand moet helpen liever iemand die mij kent en mijn beesten en weet hoe ik in elkaar steek ipv een oude buur van een paar deuren verderop. 
Dus met de mensheid op zich valt het allemaal wel mee, je mag alleen niet verwachten dat ze helderziende zijn.
Emmaa_ schreef:Nee joh, volgens mij vind niemand dat je verzuurd doet. Maar je kan niet verwachten van vrienden dat ze je altijd maar kunnen helpen, en in zo'n situatie is het toch prima om een buur te vragen? Dat het niet je voorkeur heeft oké, maar als je echt in nood zit kan je niet echt eisen stellen wat dat betreft.
Zonnetje81 schreef:En mijn vraag was of anderen ooit in die situatie hebben gezeten en hoe ze het hebben opgelost. Zolang je niet in de situatie zit/zat is het zo makkelijk oordelen en lijken de oplossingen voor de hand te liggen. Nu ik er zelf in zit blijkt dat toch niet zo simpel te zijn of te voelen.
, but what doesn't kill you makes you stronger. )
die krijgen nog een extra thanks!