zal inderdaad anders zijn...hoop dat je toch mooie dag mag hebben met je man en kinderen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zal inderdaad anders zijn...hoop dat je toch mooie dag mag hebben met je man en kinderen
) een notitieboekje-verslaving en schrijft dan ook van alles op. Dit jaar heb ik voor haar een Correctbook gekocht. Eigenlijk een schriftje gemaakt van whiteboard-achtige bladen waar je dus tekst kun opschrijven, maar ook weer vanaf kan halen. Boekje kan dus nooit vol raken
Kinke schreef:Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Quartel haar schoonmoeder geeft?

Judass schreef:lieveli schreef:Ik ben een aardbeienlikeurtje aan het maken voor mijn moeder en we gaan lekker lunchen. Schoonmoeder krijgt dat boek van Hendrik Groen. Hi-la-risch.
Is die van dat programma -hoe heet het ookalweer- 'koken met van Boven' oid? Die zag er echt mierzoet uit
(Koken met van Boven ja, lekker origineel hé? ) lieveli schreef:Ik ben een aardbeienlikeurtje aan het maken voor mijn moeder en we gaan lekker lunchen. Schoonmoeder krijgt dat boek van Hendrik Groen. Hi-la-risch.
deel twee ook gelezen.