RoyceMack schreef:Omdat ik dat niet aan kan zien dat ze worden opgevreten die uberschattige flufjes. Ze hebben inderdaad een moeder, maar ik denk toch dat ik ze iets beter kan beschermen dan zij. Heb ooit een kippenkuiken opgevoed en dat ging ook prima. Is inmiddels alweer papa. Dus perse opvoeden door moedereend is niet nodig. valt ook weinig op te voeden als ze dood zijn he.
Ik snap best dat het survival of the fittest is, maar dan hebben die meeuwen maar ff geen eten. Ik kan dat niet aanzien. zeker niet alsik ze gelokt heb. Ik zou het als mijn taak zien.
RoyceMack schreef:Haha, bedankt. Soms help je de natuur een handje. ik vind het best cru dat mensen dat gewoon laten gebeuren dat zoon meeuw aan de haal gaat met een kuikentje dat jij daarheen gelokt hebt. maar goed, ik ben niet ouder dan 11 natuurlijk... onee, niet heel slim. dat is het.
Dat is niet de natuur een handje helpen maar helpen de natuur kapot te maken.
Vind ik het zielig gezicht? Absoluut! Maar de meeuwen moet ook eten net als wij mensen dieren eten.
Als iedereen alle vogeltjes gaan redde van de meeuwen en de kraaien enz enz geef ik het een jaar voor de eenden Ed. Een plaag zijn.
En dan? Dan sta je voor je deur naar dat leuke volwassenen eendje(s) te kijken die jij groot gebracht heb. Komen een aantal jagers en knallen alles uit de lucht ivm de overlast
Beetje hard zoals ik het zeg maar het Is de waarheid.
Hoorde laatste bij de vogelopvang dat er weer zoveel jonge eendjes binnen komen omdat de mannetjes de vrouwtjes bij hun jonge weg jagen om te kunnen paren. Er zijn te meer mannetjes dan vrouwtjes momenteel
De natuur alleen een handje helpen als het echt nodig Is. Dus jongen zonder moeder Ed.
Mijn ouders zeiden altijd. De één zijn brood de ander zijn dood. Niet leuk maar zo werkt het