Post Nl; post niet ontvangen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Post Nl; post niet ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 13:51

Ts, ben je er zeker van dat het via PostNl moet komen? Bij Sandd wil ook het een en ander kwijtraken...

Maar wat slordig dat er dus zoveel postbodes zijn die er met de pet naar gooien :\ Ik werk zelf voor de post maar ik bel zelfs nog aan als ik merk dat ik een fout maak om dit weer goed te maken...

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 14:27

Heb de plaatsen gekregen van waaruit het verstuurd is.
Ik wacht nog maar af, anders ga ik weer aan de telefoon hangen -:(-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:53

Onze postbode vulde zijn matras met alleen onze post: 12 maanden lang! Je kunt je voorstellen hoeveel problemen wij daardoor hebben gekregen.

Veel succes ermee, hier hielp klagen 0,0.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:29

Ik vind het eigenlijk schokkend hoe groot de bende is bij post.nl
Post, pakketten die niet aankomen, nooit nemen ze hun verantwoording. Schepen je af met het feit dat het niet aangetekend of verzekerd is verzonden. Zelfs zaken die aantoonbaar fout zijn gegaan waarbij word gezegd je de kosten vergoed zou krijgen, krijg je niet.

Waar is de tijd gebleven dat je waar kreeg voor betaalde diensten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:33

Het grootste probleem bij post Nl is dat ze denken/vinden dat het niet aan hun ligt. En het dus blijkbaar ook niet nodig vinden om dingen aan te passen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:40

Ik denk dat het best tijd is voor een goede gezamelijke aanpak van PostNL: onafhankelijk meldpunt, meer recht op schadevergoeding, vervolgen van alle gevallen waar fraude geconstateerd wordt (zoals het zelf tekenen voor ontvangst door de bezorger of het openen van pakketjes - in sommige gevallen echt te bewijzen), en dan niet slechts de bezorger, maar nadrukkelijk PostNL zelf aansprakelijk stellen.
Die doen nu alsof het hun werk niet is en dat zou heeeel gauw op moeten houden.

Volgens mij knapt het dan heel snel op.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 17:35

Leuk dat machines sorteren.
Geef mij de postbode van vroeger maar die iedereen kende.

Ik krijg regelmatig post die bestemd is voor andere huisnummers.
Postbode kijkt gewoon niet goed.

Voor nu zou ik, zeker als het om rekeningen gaat, vragen of de post per mail gestuurd kan worden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 21:49

Van mij mogen de posterijen wel weer een onderdeel van het rijk worden(net als de spoorwegen, bepaalde verzekeringen, etc.), want het is - hier althans - echt waardeloos. Dagen komen ze niet en ineens krijg je een hele bups, waar tussen post zit die je al veel eerder had moeten ontvangen. Of post van jezelf komt maar niet of veel te laat aan bij de ontvanger, ondanks dat je je eigen postcode en huisnummer als afzender hebt gemeld. Ondertussen zijn de prijzen van de postzegels exorbitant gestegen... Nee, ik ben geen fan van de huidige werkwijze... Maar wel een grote fan van snailmail, dus ik hoop dat het niet zal verdwijnen.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-16 15:35

De enveloppen nog steeds niet ontvangen. ;(
Wel 'mijn eigen' envelop. :PB

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:01

Ook erg fijn hier...
Heel erg lang gewerkt aan een fotoboek voor mijn moeder om op moederdag te geven en uiteindelijk laten maken door Albelli.
Mijn moeder woont in Zwitserland, is vorige week op bezoek gekomen en vanochtend weer vertrokken. Ik heb gezorgd dat alles op tijd zou komen en kreeg afgelopen vrijdag in mijn track&trace te zien dat het die dag bezorgd zou worden. Het zou een brievenbuspakket zijn. De hele dag ben ik thuis geweest. Geen post in de brievenbus en er is ook niet aangebeld.
Staat 's avonds gewoon op track&trace dat het bij me afgeleverd is! -:(-

Nog afgewacht of het misschien een foutje is en of het gisteren zou komen. Adresgegevens nog gecontroleerd, waren juist.. Bij de buren gaan vragen, ook niets...

Nu is mijn moeder vertrokken en heb ik geen kado.
En ben ik bang dat een vreemde nu mijn boek met al onze persoonlijke foto's in bezit heeft :(

Ik ben erg boos en probeer gratis een nieuw fotoboek te krijgen of mijn geld terug.
Maar boven alles ben ik heel erg teleurgesteld, ik moest er bijna van janken.

Zoveel werk, het boek met teksten en layout samengesteld en zoveel mooie herinneringen, ik had er zo naar uitgekeken het aan mijn moeder te geven. :(:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 14:34

Brievenbus pakket word al op afgeleverd ingescant op het depot, niet aan de deur als ze het in de brievenbus doen.
Daarom is die brievenbuspost met track and trace is ook gewoon 1 grote nepperij!!!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 15:07

kiki1976 schreef:
Brievenbus pakket word al op afgeleverd ingescant op het depot, niet aan de deur als ze het in de brievenbus doen.
Daarom is die brievenbuspost met track and trace is ook gewoon 1 grote nepperij!!!

Betekent dat dan dat het pakket 's avonds nog op het depot lag? De hele dag gaf hij aan: pakket is onderweg en dat het op 6 mei bezorgd zou worden.
Om 18 uur zijn we gaan uiteten en toen ik thuiskwam rond 22 u stond er dat het pakket bezorgd is

Misschien komt het nog.. alleen jammergenoeg te laat :(

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 15:40

Er is vrijdag ook een man van post nl geweest, omdat ik een klacht heb ingediend.
Er lag niks op het depot, ik kon alleen nog maar afwachten.
Ze hadden ook geen andere klachten uit de buurt gehad.
Dusss wachten maar weer

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:47

Nadat ik een klacht had ingediend bij post.mm omdat de T&T code zei afgeleverd maar de ontvanger had niks. Nu was het in mijn geval een bekende.
De klantenservice zei dus dat ze op voorhand al bij het depot al werden gescant dat ze afgeleverd zijn.
Ondanks de postbode ze nog moest gaan rondbrengen.
Dat het daarna fout gaat is je eigen risico. Had je het maar aangetekend moeten verzenden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:56

Brievenbus post die niet word afgeleverd, daar kun je naar fluiten. Al zo veel problemen mee gehad, als ik tegenwoordig iets verzend maak ik een duidelijke foto van pakketje met de sticker er op en adres in beeld. Want ook al verzend je op risico van de koper, er zitten soms zeer vervelende mensen bij wanneer de post zijn werk niet goed doet.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:00

Hier in België kunnen ze er ook wat van hoor, als onze postbode geen zin had kapte hij alles in de container of sloten. Aangetekende zendingen ook, die tekende hij zelf af... Ook een boel miserie gehad ermee omdat wij van niks wisten.

Nu gelukkig wel een goede!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:34

Klantenservice van Albelli zei ook dat het brievenbuspakketje al wordt afgetekend als "bezorgd" zodra het bij de bezorger in de bus gaat. Dat track & trace heeft dus inderdaad weinig zin voor brievenbuspost... En ze verwachtte dat de post gewoon vertraging had. Wanneer het vandaag nog niet zou komen kon ik weer contact opnemen.
Alleen had het er vrijdag dus moeten zijn, maar zaterdag en vandaag nog steeds niets. Op maandag komt de post niet. Wel andere post gehad vandaag.

Nu maar weer met Albelli contact opnemen. Ik word er een beetje gefrustreerd van...