Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
safina schreef:Misschien het weekend naar de Ardennen zonder hem gaan? En gebruiken om even tot jezelf te komen en na te denken?
En als hij daar heel veel moeite mee heeft, is dat misschien juist een reden om dat te doen....
joyce83 schreef:Eigenlijk is het dus alleen leuk als jullie samen thuis op de bank zitten en er verder geen risico is voor scheve gezichten behalve eventueel wie mag bepalen wat er op tv komt.
Het is niet leuk als:
- jullie gaan uit eten en jij niet blijft vertellen
- jullie naar familie gaan
- jullie uit gaan
- jullie bij vrienden zijn
- als de oppaskinderen er zijn
- jullie beschikking hebben tot alcohol
etc etc etc.
Dat niet alles even leuk is om samen te doen omdat de een er misschien meer of minder plezier in heeft nou vooruit dat hebben denk ik veel koppels wel. Maar in jouw verhaal lees ik eigenlijk dat bijna alles buiten de deur samen niet leuk is.
Zou je hier nog jaren mee door willen gaan?
mystery1980 schreef:wat is iedereen kort door de bocht zeg, heeft hij al geprobeerd wat aan zijn jaloezie te doen? Hoeveel hebben jullie hier al over gepraat. 2,5 jaar gooi je ook niet zomaar weg.
LufPony schreef:Ik merk nu dat ik me er ook erg voor schaam.. Als ik vrienden van vroeger zie dan durf ik m'n vriend niet eens voor te stellen omdat dat weleens helemaal fout is gegaan.
LufPony schreef:Gister hebben we erover gepraat zoals we al 2,5 jaar na elke ruzie afpreken dat we beide ons best gaan doen.
Selina schreef:Lastig, TS. Ik snap wel dat je een relatie van 2.5 jaar niet zomaar aan de kant zet, zeker niet als jullie ook leuke momenten hebt. Maar een relatie heb je met z'n tweetjes, waar je eigen dingen kan doen, maar ook dingen samen en soms ook dingen die je partner wil doen maar jij minder. Nu komt het over alsof jij meer doet dan hij. Het zou zonde zijn als je zo vijf jaar doorgaat en er dan achterkomt dat je het nu eigenlijk al uit had moeten maken. Een relatie beëindigen is nooit leuk, maar soms is de ene vervelende optie toch minder vervelend dan de andere optie..