Het leed dat grote voeten heet 43 <

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 22:03

Dank jullie hiermee kan ik zeker vooruit.

heb een paar besteld bij de bon prix nu

lijken een lekkere zool te hebben en zijn maat 43. hopen dat ze ook ongeveer zo vallen.

had laatst een paar van de van haren weer geprobeerd maar die zolen zijn zo vreselijk hard

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:11

Maat 44 hier. We hebben van de zomer Wessels ontdekt, zitten in Zwolle en net over de grens in Vrede (Duitsland). Weet niet zeker of ze een webshop hebben, maar het is het zeker waard om eens in Duitsland te kijken (veel groter filiaal). Ik kwam binnen en had voor het eerst in mijn leven keuze! Niks geen mannenschoenen, uniseks of lage kwaliteit en weinig keuze bij Van Haren. Ik zal eens een linkje opzoeken!

http://www.wessels-schuhe.com/home_nl.html
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 27-04-16 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 22:11

Afbeelding

Afbeelding

deze besteld
lijken een fijne zool te hebben

ik vind trouwens veel leuk hoor begrijp me niet verkeerd.
allen heb dus zoooo vaak dat ik face schoenen zie en dat ze dus alleen in dames maten te koop zijn grr.

heb ook super moeilijke voeten .
smal en mijn 2e teen is langer als mijn grote teen.
ook snel pijn of blaren door het schuiven en kan geen zware schoenen aan :')

nu dus al een aantal mooie ideeën rijker dankzij jullie !

hagelslag

Re: Het leed dat grote voeten heet 43 <

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:36

Schuurman schoenen heeft ook grotere vrouwenmaten bedenk ik me net. Misschien zit er een winkel in de buurt? Heb 6 jaar terug daar mooie schoenen gekocht

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 15:48

Hier ook maat 43, vroeger ging ik altijd naar Bigshoe in Amsterdam, maar die is erg duur, wel mooie schoenen overigens, tegenwoordig hebben steeds meer winkels wel 43, zoals Scapino, vanHaaren, Bristol, Dolcis enz, wel minder modellen als de kleinere maten maar gaat steeds makkelijker, vroeger had je alleen lomp of minder lomp in het zwart

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 12:13

Tnx. bij de van haren vind ik de kwaliteit van het voetbed zo tegen vallen! heb nu schoenen van de bon prix ze passen zijn zelfs aan de grote kant . leg er wel een zooltje in

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 15:04

oh oke, ga daar ook eens kijken, wist ik niet

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:38

In Duitsland, net over de grens zit Klahsen Schuhe und sport. Aschendorf. Ze hebben daar tot en met maat 45 of 46 voor vrouwen. En dan van alles, leer, elegant, lomp, sportief, enz.
Ik heb maat 42 en heb persoonlijk een voorkeur voor Wolky, Teva sandalen of voor herenschoenen. Als het maar platte schoenen zijn zonder enige vorm van hak of wat dan ook.
En als je schoenen met slechter voetbed koopt, leg er dan een goede losse zool in. Ja, die kosten wel 20 euro, maar zijn het geld ook waard.Je hebt dan natuurlijk meerdere zolen nodig, want wisselen is geen optie. Maar op deze manier kun je eens een goedkopere schoen kopen en dan met goede zool nog goedkoper uitzijn.
Laatst bijgewerkt door germie op 04-05-16 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:41

:(:) Het leed dat kleine voeten heet is soms net zo erg denk ik .. Dus ik lees graag mee voor het geval er goede speciaalzaken voorbij komen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 16:44

Amburtjoz schreef:
:(:) Het leed dat kleine voeten heet is soms net zo erg denk ik .. Dus ik lees graag mee voor het geval er goede speciaalzaken voorbij komen!

ook dan zou ik zeggen Klahsen. Dat is een gigantische winkel met echt absurd veel keus. Wel de merken, dus niet heel goedkoop overigens. En geen webwinkel helaas.