Wat moet ik doen(ruzie)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:26

Shirley schreef:
Goed voorbeeld voor jullie kinderen...

Ordinair schelden en vechten in plaats van een volwassen gesprek over een simpel misverstand :n

Ik zei al. Mij kind zit er bij( ik bleef alles op een rustige toon zeggen op dat rot op. Die iets pitige)

Maakte haar niets uit dat mijn kind er bij zat( ze bekt gerust met haar man waar haar kinderen bij zitten)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:27

lifaya schreef:
Nogmaals, als je volwassen was geweest had je je excuses aangeboden voor de miscommunicatie, niet "om je punt te halen" gaan zeggen dat ze een andere oppas mogen zoeken en het vertikken om ook maar langs te gaan om te praten omdat jullie allebei schuld hebben (in iets wat nergens op slaat), dat is ronduit kinderachtig. Ik weet niet over wat voor leeftijd we het hier hebben, of mentale leeftijd, maar dit is niet hoe je in het bijzijn van je kinderen of vanwege/met kinderen handeld

Ik wou het ook. Maar die toon wat ze gaf deed ik het niet. Waht ik MOET niets .

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:28

lieveli schreef:
Zeggen dat TS zich volwassen moet gedragen is een beetje jammer, ze heeft autisme en niet voor niks begeleiding. Dat het uit de hand is gelopen is vreselijk jammer en beide partijen hebben hier schuld aan.

Ts, ga het gesprek aan met de begeleiding.

ook een autist kan normaal doen en als je een kind hebt moet je mentaal wel op een volwassen leeftijd zijn..

je tip is overigens wel een goeie

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:29

En jij voedt een kind op? Je komt ontzettend onvolwassen over, en als ik dit verhaal zo lees, vind ik dat, als we het dan toch zo over schuld hebben, dat de schuld grotendeels bij jou ligt.

Had de miscommunicatie gewoon normaal besproken en uitgelegd, dan was er niks aan de hand geweest. En om dan ook nog iemand de avond van te voren oppas af te zeggen, ik vind het allemaal niet veel verstand en volwassenheid tonen. 'rot op bitch': zelfde verhaal.

Ik lees nu dat je begeleiding hebt. Tijd om contact met hun op te nemen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:29

lieveli schreef:
Zeggen dat TS zich volwassen moet gedragen is een beetje jammer, ze heeft autisme en niet voor niks begeleiding. Dat het uit de hand is gelopen is vreselijk jammer en beide partijen hebben hier schuld aan.

Ts, ga het gesprek aan met de begeleiding.

Waar haal je uit dat ze autisme heeft? Dat kun je hier nergens uithalen...
En wat het precies voor aandeel heeft in deze situatie weten we ook natuurlijk niet mocht ze autisme hebben want je hebt vele verschillende varianten van autisme...

TS, je moet niks, maar je hebt een kind waar je een voorbeeld voor bent en soms kan je beter ja en amen zeggen dan de discussie met iemand aangaan ;) Dit wat er nu gebeurd is, is het niet waard.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:30

doezel2 schreef:
Shirley schreef:
Goed voorbeeld voor jullie kinderen...

Ordinair schelden en vechten in plaats van een volwassen gesprek over een simpel misverstand :n

Ik zei al. Mij kind zit er bij( ik bleef alles op een rustige toon zeggen op dat rot op. Die iets pitige)

Maakte haar niets uit dat mijn kind er bij zat( ze bekt gerust met haar man waar haar kinderen bij zitten)

dat is ook niet best...

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:30

Ik vind dat het wel jouw verantwoordelijkheid is dat je kind hier niet de dupe van wordt en dit niet zo meekrijgen als kennelijk wel gebeurd is in dit scenario. Maar ok, dat ben ik.

Alles wat ik lees is verre van een rolmodel zijn voor je kind.
Jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:31

Arm zoontje.

Nooit meer doen in zijn bijzijn.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:31

Hoe oud ben jij? Wat een verschrikkelijk onvolwassen en asociaal gedrag.
Ik dacht echt dat ik het verhaal van een puber zat te lezen.
Meisje, jij hebt nog een hoop te leren.
Mag hopen dat je je nog eens achter de oren krabt en gaat denken aan de opvoeding van je kind.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:33

doezel2 schreef:

Waarom wil je zo iemand in de eerste plaats op je kind laten passen?

Ik schrik hier echt een beetje van, van dit gedrag. Je wilt toch een goed voorbeeld voor je kind zijn....
Begrijp ik het goed dat zowel jullie als je buren begeleiding krijgen? Wellicht die inschakelen als bemiddelaar?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:33

Dit ga je toch zeker niet menen? Asociale bende.

Je bent moeder, gedraag je daar naar.

Sneu voor je zoontje dat hij op deze manier op moet groeien, dat dit zo kan en dat onder begeleiding -O-

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:34

Weet je mensen. Dankje voor diegene die tips heeft. Ik ga dit topic laten Sluiten. Jullie kennen heel die buurvrouw niet. Krijg nu het idee dat ik diegene ben die fout en onvolwassen ben. Ik hield mijn rustig. Ivm mijn kind. Zij maakt het geen moer uit.

Het ging zo snel. Fortitube. Anders had ik mijn man ons kind daar weggehouden. Heb haar niet eens uitgenodigt. Wou het laten "rusten" en een andere dag het uitpraten. (Puur omdat ik weet hoe de wind dat weekend bij haar stond€

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:34

Zo dan. En dat voed beide kinderen op?

Beide schuld, kinderachtig en onvolwassen. 'aanvallen' kom op zeg, je lokt het zelf aardig uit.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:36

Delphi schreef:
doezel2 schreef:

Waarom wil je zo iemand in de eerste plaats op je kind laten passen?

Ik schrik hier echt een beetje van, van dit gedrag. Je wilt toch een goed voorbeeld voor je kind zijn....
Begrijp ik het goed dat zowel jullie als je buren begeleiding krijgen? Wellicht die inschakelen als bemiddelaar?

Ik had een afspraak. Al tijdje staan. Het was de vraaf of mijn ma wel of niet kon ( ivm ziekte)
En hun wonen naast ons) vandaar. Dit gebeurd ok niet weer hoor. Mijn kind gaat voor.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:37

Celiien schreef:

Beide schuld, kinderachtig en onvolwassen. 'aanvallen' kom op zeg, je lokt het zelf aardig uit.

Klopt beide schuld.
als je tegen haar zegt van nee beiden schuld. Dan flipt ze al.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:37

Ts mag ik vragen waarom je begeleiding hebt?

Is het voor een volgende keer misschien een idee om met de begeleiding in gesprek te gaan wanneer je denkt ruzie te hebben? Misschien kunnen zij je dan tips geven hoe je het op kunt lossen.

Zou bij een volgende keer gewoon de deur dicht doen met de mededeling dat je niets wil bespreken waar je kind bij is.

Kindjes nemen alles over he, dus pas op met je taalgebruik.

Succes :)

Edit: dapper trouwens al die lelijke reacties over ts, heeft ze echt wat aan. Goedkeuren hoeft niemand dit, maar vind het wel laf om zulke reacties te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Kimbers op 25-04-16 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:39

doezel2 schreef:
Celiien schreef:

Klopt beide schuld.

Als je dit al weet, waarom ga je dan in godsnaam de discussie aan met zo iemand puur om je punt te halen? %)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:40

Tiffany schreef:
Dit ga je toch zeker niet menen? Asociale bende.

Je bent moeder, gedraag je daar naar.

Sneu voor je zoontje dat hij op deze manier op moet groeien, dat dit zo kan en dat onder begeleiding -O-

Ik gedraag mij ok naar moeder. Het ging zo snel.

En mijn zoontje groeit goed op hoor. En ja dit kan. Zo erg heb ik het niet.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:41

doezel2 schreef:
Celiien schreef:

Klopt beide schuld.

Als je dit al weet, waarom ga je dan in godsnaam de discussie aan met zo iemand puur om je punt te halen? %)[/quote]
Ik zei alleen (1x nee beide schuld. ) toen flipte ze al. Daardoor zei ik rot op zo van jou hoef ok niet in mijn huis)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:41

doezel2 schreef:
Weet je mensen. Dankje voor diegene die tips heeft. Ik ga dit topic laten Sluiten. Jullie kennen heel die buurvrouw niet. Krijg nu het idee dat ik diegene ben die fout en onvolwassen ben. Ik hield mijn rustig. Ivm mijn kind.

doezel2 schreef:
Ik: rot op bitch
Wat zegt ze ( komt dreigend op mij af) ( gaat weer bij de deur staan). Ik weer rot op bitch benner klaar mee. Komt ze vliegens vlug naar me toe. Grijpt me bij de keel en haren. Ik trok haar aan haar haren naar beneden( zij stond ik zat nog op de bank)
Bij mijn was het zelf verdedeging.

:? vind je dat echt?

doezel2 schreef:
Ik had een afspraak. Al tijdje staan. Het was de vraaf of mijn ma wel of niet kon ( ivm ziekte)
En hun wonen naast ons) vandaar. Dit gebeurd ok niet weer hoor. Mijn kind gaat voor.

Dan had ik die afspraak verzet of eerder iemands vertrouwds geregeld. Ik zal nooit iemand die ik niet echt vertrouw op mijn kinderen laten passen of iemand waarvan ik weet dat ze rustig bekvecht met haar man waar haar kind bij is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:42

Ik denk dat dit niet zo zou escaleren als jij volwassen had gereageerd. Sowieso het woord bitch dat voorbij komt, en "rot op"... Meis, ik weet niet hoe oud je bent, waarom je onder begeleiding woont etc, want hier geef je helemaal geen verduidelijking over, maar wat ik uit jouw kant van het verhaal op maak is dat jouw manier van handelen de situatie niet beter heeft gemaakt.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:43

Kimbers schreef:
Ts mag ik vragen waarom je begeleiding hebt?

Is het voor eeb volgende keer misschien een idee om net de begeleiding in gesprek te gaan wanneer je denkt ruzie te hebben? Misschien kunnen zij je dan tips geven hoe je het op kunt lossen.

Zou bij een volgende keer gewoon de deur dicht doen met de mededeling dat je niets wil bespreken waar je kind bij is.

Kindjes nemen alles over he, dus pas op met je taalgebruik.

Succes :)

Ik heb begeleiding. Ivm mij hele lichte beperking( normaal int echte leven merk je niets aan mij)

En. Heb maar 1/2x bg in. De week puur om te kijken hoe het gaat kwa huishouden(is niet mijn sterktste vak)
En ik had tot vrijdag avond niet het idee dat we ruzie hadden.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:44

lifaya schreef:
Ik denk dat dit niet zo zou escaleren als jij volwassen had gereageerd. Sowieso het woord bitch dat voorbij komt, en "rot op"... Meis, ik weet niet hoe oud je bent, waarom je onder begeleiding woont etc, want hier geef je helemaal geen verduidelijking over, maar wat ik uit jouw kant van het verhaal op maak is dat jouw manier van handelen de situatie niet beter heeft gemaakt.

Ik weet dat ik dat niet had moete zeggen. Mar je weet zlef mensen die alles "opkroppen" het er soms uitfloept. En dat hadik dus. Ze ze me de hele tijd te dwingen om sorry te zeggen

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:46

En dan te bedenken dat t.s in ieder geval wel zo volwassen is om begeleiding te accepteren, en hulp te vragen..!
Er zijn helaas ook veel mensen ( met serieuze psychische problemen!) - die te dom, trots of koppig zijn,om hulp te accepteren; terwijl ze met kwetsbare kinderen te maken hebben.. Met alle schade van dien..

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:47

Delphi schreef:
doezel2 schreef:
Weet je mensen. Dankje voor diegene die tips heeft. Ik ga dit topic laten Sluiten. Jullie kennen heel die buurvrouw niet. Krijg nu het idee dat ik diegene ben die fout en onvolwassen ben. Ik hield mijn rustig. Ivm mijn kind.

doezel2 schreef:
Ik: rot op bitch
Wat zegt ze ( komt dreigend op mij af) ( gaat weer bij de deur staan). Ik weer rot op bitch benner klaar mee. Komt ze vliegens vlug naar me toe. Grijpt me bij de keel en haren. Ik trok haar aan haar haren naar beneden( zij stond ik zat nog op de bank)
Bij mijn was het zelf verdedeging.

:? vind je dat echt?

doezel2 schreef:

Kon haar niet van mij afdrukken zat zelf klem tussen haar en bank. Kon alleen dat doen om verwondingen tegen te gaan(ze krapt je gerust in je gezicht en zo kon ze mijn keel
Niet dicht knijpen