Kantoormensjes, welke kledij dragen jullie op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:25

Ik heb 2 wandelende haarballen in huis (waaronder 1 halflanghaar), maar wel altijd netjes mijn zwarte, stoffen broeken aan.

Je moet een beetje experimenteren met de stof, sommige gaan namelijk prima ondanks de katten. Bijvoorbeeld die goedkope broeken van de Primark, die stof is geniaal en blijft voor die 8 euro echt mooi. Heb er nu 2 bij de C&A gekocht, 1 ervan is ook wat snel harig, de ander is heel erg fijn :)

Ach, kledingroller er overheen en voor de rest aan als je weg gaat uit als je terug bent en het valt echt wel mee!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:29

Duhelo schreef:
ik zou ook graag zo normaal zijn ...
Helaas bestaat mijn dagelijkse kloffie uit paardrijbroeken en fleecetruien / topjes en is "echte" kledij enkel van doen als we ergens op bezoek moeten :D

Haha, ja soms zou ik ook wel in een paardrijbroek naar het werk willen, gewoon omdat ik die ook zo lekker vind zitten (maar laten we dat maar niet doen :P )
Dat maakt het indd wel lastiger... Dan zou ik gewoon wat leuke setjes gaan zoeken die lekker zitten en leuk zijn voor het werk!

Duhelo

Re: Kantoormensjes, welke kledij dragen jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:36

ja hé, zodra ik niet meer net hoef te zijn doe ik een rijbroek aan, die zitten comfi en mogen vuil worden :D
Primark wil ik inderdaad eens naartoe gaan, zal denk ik toch eens een aantal winkels moeten aandoen :)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:58

Ik draag veel jurkjes, al dan niet met een vestje of jasje er overheen.

Karen Millen is favoriet, en daarnaast heb ik ook wat H&M en Lola en Liza hangen aangezien die laatste wat goedkoper zijn :D.

Als ik geen zin heb in een jurkje draag ik een zwarte, donkerblauwe of beige broek met een bloesje oid.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:26

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:07

Hangt er vanaf of ik naar een klant moet (ik werk bij een PR-agentschap), of een belangrijke meeting heb.

Op een doorsnee dag, als ik echt alleen maar op kantoor ben en geen klanten zie, draag ik meestal gewoon skinny jeans, All Stars en een T-shirt of trui die lekker zit.
Als ik naar klanten moet of een presentatie/meeting heb, dan draag ik wel nette kledij. Hangt dan ook weer af van de klant, meestal draag ik een nette jurk met panty's en hakken, maar bij sommige klanten is een donkere broek, hakken en een hemdje ook al genoeg :j

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:22

Voor een fijne broek kijk eens naar deze
https://m.jeanscentre.nl/nl/23256/06278 ... nt=2&pos=0

Alle LTB zena broeken zitten ney zo fijn als jogging broeken maar het zijn gewoon nette broeken. Ik heb er 5 en ik wil niks anders meer.

Leuk bijkomstigheid je kan de broek rustig 2 maten kleiner halen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:28

Spijkerbroeken, rokjes, pantalons en saaie, nette truitjes. Wel leuk hoor, maar op kantoor moet je representatief zijn, wat bij ons inhoudt dat ik mijn coole en grappige shirts niet aan kan trekken

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:37

Ik zit ook op kantoor en kom ook in de warehouse. . Al jaren. (Expeditie logistiek warehousing)

Ik zorg dat ik een goed passende nette jeans heb.
Meestal Tshirt met een modern jasje erop.
Heb ik mijn dag niet dan lekker en trui

Ook ik ga na t werk vaak naar stal en dan wissel ik alleen mijn jas en schoenen.

Je wast je kleding toch regelmatig dus ik snap dan de issue niet.

Als ik even longeer op stal doe ik gerust de volgende dag mijn jeans weer aan alleen niet als er modder spetters op zitten

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:45

Aangezien ik ook bij een magazijn werk en de hele dag op werkschoenen loop, spijkerbroek met shirt / trui. Als je broek knelt, zou ik een kopen die beter zit. Afzakbroeken een riem? Ik ben aan dat je niet heel netjes hoeft? Een shirtje maakt het vaak al netjes, heb ik een vergadering is dat wat je ziet boven de vergadertafel.

Zelfde als Mando ;) paarden aan huis, dus ik doe alles met dezelfde kleren (doe alleen laarzen aan)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:47

Je kunt ook gewoon je nette broek aan doen, of eventueel een rok. En een extra jeans meenemen voor als je onverwachts op de heftruck moet. Kun je de extra jeans snel aanschieten :).

Zelf draag ik gewoon jeans, hier hoeven we niet netjes gekleed te zijn, ik werk op een manege :D.