. Alleen wonen kan ik zelfs zónder paard niet. Huishuren beginnen hier vanaf 600€, zit momenteel werkloos thuis met uitkering van 900€ en een gemiddeld loon voor iemand als ik is 1200€. Ik lééf ook nog graag, elke maand rondkrabbelen om net rond te komen is echt rot, been there done that.
Ik moet ook rekening houden met de toekomst. Ik ben hart/spierpatiënt. Momenteel is mijn situatie stabiel maar dat kan zeer snel en onverwacht veranderen... Dus ik spaar liever wat met thuiswonen dan.
Ik ben overigens verder compleet zelfstandig hoor, doe en laat wat ik wil, trekt mijn moeder zich echt niks van aan... Enige regel: om 17.30 thuis voor het eten of je krijgt niks. Voor de rest echt geen énkele regel.
Is alsof je zelfstandig woont maar dan met een extra persoontje en minder kosten
. Ideaal. Ik heb dus ook niet de minste behoefte aan verhuizen. En daar zijn we béiden erg blij mee
Meestal met een mooie omschrijving er bij dat het nog al lastig gaat met 2 paarden midden in de stad in een kleine kamer op een boven verdieping. Hoe krijg je een paard de trap op?
zal toch ooit moeten maar het kan nog wel even wachten en verder ondanks soms wat gezeur en gezeik heb, heb ik het hier thuis prima. Verder heb ik ook niet genoeg geld om op kamers te gaan.
.
)