Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yenni schreef:Dus jullie zeggen dat dat gevoel van angst "fout" is? Of in ieder geval niet juist of teveel aanwezig?
Je bent in Scheveningen echt wel veilig. Het is best een eindje buiten het centrum van Den Haag en zelfs in het centrum heb ik me nog nooit onveilig gevoeld. Yenni schreef:Dus jullie zeggen dat dat gevoel van angst "fout" is? Of in ieder geval niet juist of teveel aanwezig?
Yenni schreef:Ik denk dat de kans op een aanslag overdag even groot is als 's avonds. Misschien zelfs groter, want dan heeft het langer de tijd om impact te hebben in het nieuws en zo. Terroristen zijn erop uit angst te zaaien, dus hoe langer en heftiger de media die angst kunnen verspreiden, hoe fijner ze dat vinden.Haha zie het nu pas. Oeps... Mam zei net ook al dat we dan evt overdag kunnen gaan.
Koper schreef:Niet alle angst is even rationeel lifaya. Er lopen echt plenty mensen rond met iets in hun onderbewustzijn wat angst triggert. Dat is als buitenstaander heel moeilijk te beoordelen, en voor degene die het betreft vaak ook, juist omdat het onderbewust is.
En je ziet om je heen hoeveel mensen, elke dag weer, gewoon met de auto op pad gaan - en ook gewoon weer veilig thuis komen.
Koper schreef:Niet alle angst is even rationeel lifaya. Er lopen echt plenty mensen rond met iets in hun onderbewustzijn wat angst triggert. Dat is als buitenstaander heel moeilijk te beoordelen, en voor degene die het betreft vaak ook, juist omdat het onderbewust is.
is helemaal geen vangt... die tientallen mensen
_Yasmine_ schreef:Gaan, als je iets wil bombarderen is een strand wel het slechtste idee, daar is echt niets te halen![]()
Beetje huizen, verlaten pier... Nee hoor, zou daar lekker heen gaan!
Ik verwacht dat als er iets gedaan wordt in Nederland.... Dit niet daar zal zijnis helemaal geen vangt... die tientallen mensen