en als je veel moet rusten zou ik al helemaal niet aan kinderen denken... Een goede arts zoeken lijkt me een slim plan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Ik heb gewoon het idee dat ik constant bevestiging zoek bij mannen. Buiten een relatie heb ik veel doelen, maar doordat ik vaak moe ben kan ik niet zoveel. Wil mijn eigen stal beginnen, elke dag een paar uren sporten. Nog studeren, ik wil veel, maar ik moet veel rust nemen. Doordat ik veel wil, maar het niet aankan, ben ik teleurgesteld. Dan denk ik, ik kan maar beter een man zoeken en kinderen, dan kan ik rustig aan doen...
Ik wil gewoon weten waar ik een goede arts kan vinden, die mij verder kan helpen
Een relatie is hard werken, maar kinderen... poeh!Gucci_ schreef:Dan denk ik, ik kan maar beter een man zoeken en kinderen, dan kan ik rustig aan doen...
Gucci_ schreef:Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, ik was toen zo moe dat ik een beetje in een roes was. Ik was zo slim om te zeggen dat ik even naar het toilet ging en later zou terug komen. Maar ben dus direct naar de receptie gegaan om te zeggen dat ik lastig werd gevallen.
Ik heb gewoon het idee dat ik constant bevestiging zoek bij mannen. Buiten een relatie heb ik veel doelen, maar doordat ik vaak moe ben kan ik niet zoveel. Wil mijn eigen stal beginnen, elke dag een paar uren sporten. Nog studeren, ik wil veel, maar ik moet veel rust nemen. Doordat ik veel wil, maar het niet aankan, ben ik teleurgesteld. Dan denk ik, ik kan maar beter een man zoeken en kinderen, dan kan ik rustig aan doen...
Ik wil gewoon weten waar ik een goede arts kan vinden, die mij verder kan helpen
Gucci_ schreef:Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, ik was toen zo moe dat ik een beetje in een roes was. Ik was zo slim om te zeggen dat ik even naar het toilet ging en later zou terug komen. Maar ben dus direct naar de receptie gegaan om te zeggen dat ik lastig werd gevallen.
Citaat:Ik heb gewoon het idee dat ik constant bevestiging zoek bij mannen. Buiten een relatie heb ik veel doelen, maar doordat ik vaak moe ben kan ik niet zoveel. Wil mijn eigen stal beginnen, elke dag een paar uren sporten. Nog studeren, ik wil veel, maar ik moet veel rust nemen. Doordat ik veel wil, maar het niet aankan, ben ik teleurgesteld. Dan denk ik, ik kan maar beter een man zoeken en kinderen, dan kan ik rustig aan doen...
Citaat:Ik wil gewoon weten waar ik een goede arts kan vinden, die mij verder kan helpen
Gucci_ schreef:Dan denk ik, ik kan maar beter een man zoeken en kinderen, dan kan ik rustig aan doen...
Nu ik ouder wordt weet ik wel steeds beter wat ik wil. Ik ga deze week contact opnemen of ik weer opnieuw kan beginnen met mijn studie. Ik had gehoord dat als je je eerste jaar niet haalt, je toch weer opnieuw mag beginnen.
. Ook zoals ik was voordat ik met de pil was begonnen en aan mannen. 9 maanden geleden gestopt met de pil. Alleen ben ik zo teleurgesteld dat de studies telkens mislukten doordat ik 2 keer depressief ben geweest en dat alleen maar om een man eigenlijk. anjali schreef:Als jij als Levensdoel hebt om een manege te beginnen,wat superleuk is natuurlijk, dan zou ik je aanraden om alleen maar een relatie te beginnen met een serieuze man met wie je dit samen kunt gaan opbouwen.En dus niet je liefde weggooien aan mannen die je ,zoals je zelf aangeeft, alleen maar gebruiken of zelfs misbruiken.
Goof schreef:anjali schreef:Als jij als Levensdoel hebt om een manege te beginnen,wat superleuk is natuurlijk, dan zou ik je aanraden om alleen maar een relatie te beginnen met een serieuze man met wie je dit samen kunt gaan opbouwen.En dus niet je liefde weggooien aan mannen die je ,zoals je zelf aangeeft, alleen maar gebruiken of zelfs misbruiken.
Voor andere levensdoelen zijn niet-serieuze mannen en mannen die je gebruiken of misbruiken wel geschikt?