nu moet ik haar toevoegen als ik meer wil volgen maar dat wil ik niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:Ik herken dit helaas totaal niet.
Een beetje drama is heerlijk, maar dat vind ik helaas niet via mijn Facebook account.
#klantenservice gelijk maar even een like gegeven. Vond alleen de reactie op de klacht van die man met die zwangere vrouw die een bloeding na een voedingsvergiftiging had wel echt te ver gaan. Niet echt erg leuk om daar de draak mee te steken.
Yucca schreef:Ik vind klantenservice en 'huisvrouwen met een kort pittig kapsel' hilarisch. Alleen de laatste heb ik me toch weer voor afgemeld, neigt toch wel naar online pesten en dat vind ik niet oké...
Smee__ schreef:Oooh ja ik ben ook zo erg, heerlijk af en toeOf van die domme discussies die eigenlijk niet eens discussiewaardig zijn en daar kunnen ze het er uuuren over hebben terwijl ze het toch nooit eens zullen worden. Ja ik ben ook wel een beetje een ramptoerist wat dat betreft

Femm_k schreef:Ik heb geen Facebook. Dat genieten van zinloze en slecht onderbouwde discussies vol met spelfouten, daar heb ik Bokt voor.![]()
Of als er een nieuw topic wordt geplaatst op Rijden-ITP of HAW waarvan je weet, oh oh, hier gaat commentaar op komen, dan stip ik hem aan en pak de popcorn erbij. Erg hè...![]()
*kruipt weer onder meeleessteen*
EvaC schreef:Oh dat vind ik zó heerlijk!
Ik heb een aantal mensen op facebook met een hele lichte verstandelijke beperking en zij gooien echt hun hele hebben en houden op fb. Ruzies over voogdij van een kind, een "belachelijk" hoge rekening voor hun mobieltjes, letterlijke welles/nietes discussies en ladingen spelfouten. Heerlijk!
Ik heb een neefje die ook minder intelligent is en hij heeft sinds drie weken een vriendinnetje. Hij is nu 15, maar volgens mij gaan ze trouwen. Het is nu al constant foto's op facebook en instagram plaatsen over hoe veel ze van elkaar houden etc.
Best wel zielig en erg, maar stiekem kan ik er echt om lachen.
Verder gebruik ik FB bijna alleen maar zakelijk dus heb ik weinig mensen erop 'om de drama te volgen' want het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig
Courses schreef:Er zijn wat pagina's die ik volg waar ik wel echt van kan genieten. Recent was er wat gedoe met een sushi toko (Jetset Sushi) in Utrecht via de Klantenservice Facebook, dat heb ik toen wel even gevolgdVerder gebruik ik FB bijna alleen maar zakelijk dus heb ik weinig mensen erop 'om de drama te volgen' want het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig
Emmaa_ schreef:Ik vind Facebook soms ook heerlijk leedvermaak. Ik heb een aantal mensen die ik van vroeger ken die allerlei intens domme plaatjes delen waarin meestal vrouwen of mensen van allochtone achtergrond belachelijk gemaakt worden. Ga er nooit op in maar het is wel altijd zo'n grinnik-momentje als ik ze voorbij zie komen.
Verder ga ik vaak ook stuk om jouw posts Lee, vooral de reacties van je vrienden erop
Ik kom soms ook via iemand in mijn vriendenlijst terecht bij een hele hoop furries/bronies, ik spit dan altijd die hele mensen door en dan lach ik ze samen met mijn broertje uit. Zo erg
(ik heb iemand op fb die dat veel liked, waardoor het telkens weer voorbij komt) Vooral als het dan gaat over iemand die iets slechts heeft gedaan en dan van die reacties waarin die personen zelf ook niet veel beter lijken.
Echt de logica van sommigen