Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:46

Degene die ik "volgde" heeft haar profiel prive gezet ;( nu moet ik haar toevoegen als ik meer wil volgen maar dat wil ik niet :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:47

Of nog het allermooiste/irritantste:

Ik houvanjeschatje #wjnmk. 2 week later is het een klootzak. Om vervolgens 3 dagen later (danwel dezelfde, danwel een ander) weer te typen #hvj-wjnmk #wie had dat gedacht en weet ik veel wat voor onzin :r

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:51

Oh dat vind ik zó heerlijk!

Ik heb een aantal mensen op facebook met een hele lichte verstandelijke beperking en zij gooien echt hun hele hebben en houden op fb. Ruzies over voogdij van een kind, een "belachelijk" hoge rekening voor hun mobieltjes, letterlijke welles/nietes discussies en ladingen spelfouten. Heerlijk! <3

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:54

Iris82 schreef:
Ik herken dit helaas totaal niet. :+
Een beetje drama is heerlijk, maar dat vind ik helaas niet via mijn Facebook account.

#klantenservice gelijk maar even een like gegeven. Vond alleen de reactie op de klacht van die man met die zwangere vrouw die een bloeding na een voedingsvergiftiging had wel echt te ver gaan. Niet echt erg leuk om daar de draak mee te steken.

Nou dat dus! Maar die reactie op de zelf omgegooide kibbeling was dan wel weer leuk. Verder de center parcs/ landal opmerking over geen Nederlands spreken op een Duits vakantiepark.

Kortpittig vind ik pure pesterij sorry :n

verootjoo

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:59

Ik bied de helft is trouwens ook leuk, maar die is niet zo actief meer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:05

Kortpittig is idd pesterij, het was even grappig maar nu niet meer.

Ik heb mij gisteren ook goed vermaakt met de inschrijving 4 mijl Groningen :+

Toppunt blijven mensen die de Spelt en Nieuwspaal serieus nemen _O-

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:11

Yucca schreef:
Ik vind klantenservice en 'huisvrouwen met een kort pittig kapsel' hilarisch. Alleen de laatste heb ik me toch weer voor afgemeld, neigt toch wel naar online pesten en dat vind ik niet oké...

Klantenservice vind ik echt geweldig, kan ik onwijs om lachen maar pagina's als kort pittig vind ik echt pesten en dus niet oke.
Verder verwijder ik echt mensen die zich belachelijk gedragen op fb of hun hele levens verhalen er op zetten wat ik echt niet boeiend vind, ik erger me groen en geel aan mensen die gewoon té domme dingen plaatsen.
Voor drama kijk ik wel naar boulevard :Y)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:13

Smee__ schreef:
Oooh ja ik ben ook zo erg, heerlijk af en toe :') Of van die domme discussies die eigenlijk niet eens discussiewaardig zijn en daar kunnen ze het er uuuren over hebben terwijl ze het toch nooit eens zullen worden. Ja ik ben ook wel een beetje een ramptoerist wat dat betreft :')

Hier hetzelfde.. En ik stook het vuurtje vaak ook nog een beetje op in zo'n discussie.. :') :o

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:15

Ik heb vooral één meisje dat om de zoveel weken een andere jongen heeft.
Als dat gedaan is dan is ze telkens 'forever alone' dit dat ...
Diezelfde dag of max. 2 dagen nadien post ze foto's met een andere jongen.
Natuurlijk weet ik al van 'ja dat is de volgende' maar dan beweert ze heilig gewoon een goede vriend.
Is ook altijd zo leuk die reacties te lezen :D
Oh en persoon in kwestie is 20+

In groepen zitten waar op het minste een discussie gevormd word en de pret echt bederft door het minste.
Popcorn erbij en hoppa amusement ten top!

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:20

Ik heb geen Facebook. Dat genieten van zinloze en slecht onderbouwde discussies vol met spelfouten, daar heb ik Bokt voor. :+

Of als er een nieuw topic wordt geplaatst op Rijden-ITP of HAW waarvan je weet, oh oh, hier gaat commentaar op komen, dan stip ik hem aan en pak de popcorn erbij. Erg hè... :=

*kruipt weer onder meeleessteen*

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:31

Facebook groepen zoals je bent (plaatsnaam) als vind ik ook erg hilarisch, de verkoopgroepen ook. Vooral wanneer er iets word weggeven.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:33

Haha ik ben er ook zo een, ik heb bepaalde mensen ook alleen nog maar op FB voor het leedvermaak. Ook idd klantenservice en de Speld ed vind ik hilarisch.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:34

Femm_k schreef:
Ik heb geen Facebook. Dat genieten van zinloze en slecht onderbouwde discussies vol met spelfouten, daar heb ik Bokt voor. :+

Of als er een nieuw topic wordt geplaatst op Rijden-ITP of HAW waarvan je weet, oh oh, hier gaat commentaar op komen, dan stip ik hem aan en pak de popcorn erbij. Erg hè... :=

*kruipt weer onder meeleessteen*

_/-\o_

Ik heb ook geen Facebook. Als ik soms hoor wat voor ruzies er voorbij komen... mensen die schaduwaccounts aanmaken om er achter te komen over wie er wordt geroddeld, daarna deze bevindingen in de groeps-app gooien en vervolgens weer naar "Het Familiediner" schrijven.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:36

Het is misschien ook maar net waar je naar op zoek bent.. Ik heb zulke dingen nog nooit meegemaakt.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:39

EvaC schreef:
Oh dat vind ik zó heerlijk!

Ik heb een aantal mensen op facebook met een hele lichte verstandelijke beperking en zij gooien echt hun hele hebben en houden op fb. Ruzies over voogdij van een kind, een "belachelijk" hoge rekening voor hun mobieltjes, letterlijke welles/nietes discussies en ladingen spelfouten. Heerlijk! <3

Ja dit! :') Ik heb een neefje die ook minder intelligent is en hij heeft sinds drie weken een vriendinnetje. Hij is nu 15, maar volgens mij gaan ze trouwen. Het is nu al constant foto's op facebook en instagram plaatsen over hoe veel ze van elkaar houden etc. :') Best wel zielig en erg, maar stiekem kan ik er echt om lachen.

En mensen die letterlijk alles op facebook gooien, fantastisch!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:39

Er zijn wat pagina's die ik volg waar ik wel echt van kan genieten. Recent was er wat gedoe met een sushi toko (Jetset Sushi) in Utrecht via de Klantenservice Facebook, dat heb ik toen wel even gevolgd :+ Verder gebruik ik FB bijna alleen maar zakelijk dus heb ik weinig mensen erop 'om de drama te volgen' want het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig :Y)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:48

Courses schreef:
Er zijn wat pagina's die ik volg waar ik wel echt van kan genieten. Recent was er wat gedoe met een sushi toko (Jetset Sushi) in Utrecht via de Klantenservice Facebook, dat heb ik toen wel even gevolgd :+ Verder gebruik ik FB bijna alleen maar zakelijk dus heb ik weinig mensen erop 'om de drama te volgen' want het boeit me eerlijk gezegd ook vrij weinig :Y)

Hahaha ja! Dat was echt leuk. Vooral de recensies waren geniaal :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:10

Mijn tijdlijn is saai -O-
Veel mensen die delen dat ze het huis gaan schoonmaken oid.

Ik mis de popcorn-ruzies :Y)

Oh, terwijl ik dit type is er een of andere chick die naar willekeurige mensen stuurt dat haar naaktfoto's uitgelekt zijn. Met een linkje voor als je ze nog even wilt bekijken..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:17

Jetset Sushi was dan ook weer imo geheel terecht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:44

Ik vind Facebook soms ook heerlijk leedvermaak. Ik heb een aantal mensen die ik van vroeger ken die allerlei intens domme plaatjes delen waarin meestal vrouwen of mensen van allochtone achtergrond belachelijk gemaakt worden. Ga er nooit op in maar het is wel altijd zo'n grinnik-momentje als ik ze voorbij zie komen.

Verder ga ik vaak ook stuk om jouw posts Lee, vooral de reacties van je vrienden erop :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 12:02

Emmaa_ schreef:
Ik vind Facebook soms ook heerlijk leedvermaak. Ik heb een aantal mensen die ik van vroeger ken die allerlei intens domme plaatjes delen waarin meestal vrouwen of mensen van allochtone achtergrond belachelijk gemaakt worden. Ga er nooit op in maar het is wel altijd zo'n grinnik-momentje als ik ze voorbij zie komen.

Verder ga ik vaak ook stuk om jouw posts Lee, vooral de reacties van je vrienden erop :')

Tim en Aaran zijn eikels. :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:10

Oeh ja, geweldig soms :') Ik kom soms ook via iemand in mijn vriendenlijst terecht bij een hele hoop furries/bronies, ik spit dan altijd die hele mensen door en dan lach ik ze samen met mijn broertje uit. Zo erg :+

Wat ook altijd leuk is is de mensen bekijken die reageren onder berichten van bijvoorbeeld Nieuwspaal of de Speld. Soms kom je een zeldzaam iemand tegen die er serieus op in gaat. Of alle Beps, Bea's en Gerda's die reageren op van die zielige dierenplaatjes. Of van die krabbelplaatjesgroepen :+

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:13

Wat soms ook erg vermakelijk kan zijn, zijn reacties op nieuwsitems :)) (ik heb iemand op fb die dat veel liked, waardoor het telkens weer voorbij komt) Vooral als het dan gaat over iemand die iets slechts heeft gedaan en dan van die reacties waarin die personen zelf ook niet veel beter lijken.
Mensen doen ook echt ongegeneerd uitspraken soms op fb, niet normaal..
Lees net ook bij een artikel over naveltruitjes naar school weer iets. Iemand met een buitenlandse naam reageert dat hij het niet vind kunnen, komt daar vervolgens een reactie op van 'ja bij ons in de woonwagen-cultuur hoort dat erbij en als het niet bevalt kijk je maar een andere kant op'. Tot dusver valt het nog mee, maar dan: 'het maakt niet uit hoe sexy iemand eruit ziet zomaar aan iemand komen mag niet, leer dat maar eens aan je kinderen' Whut!? Waarom zijn zijn kinderen nu ineens aanranders :? Echt de logica van sommigen :=

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:20

Oh I Love it!!!

Ik erger mij wel aan de reacties bij een like/share/win acties, vooral bij Agradi
Verloten ze een eczeem deken, lees je allemaal reacties in de trant van: oh die heb ik nodig want dan heeft paard eindelijk geen jeuk meer in de zomer... dan denk ik echt jezus krent koop dr een!

Kortpittig gaat soms wel echt te ver ja

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 12:21

Ik erger me juist aan Facebook drama's :o
Ik ontvolg ook steevast de mensen die 8 keer per dag een nieuwe status plaatsen,waardoor mijn hele startpagina wordt volgesneeuwd met 1 persoon :roll:
Ook ontvolg ik de zogenaamde swekkerinnen... Je weet wel: wenkbrauwen getekend,borstjes vooruit,lipjes getuit....SELFIE!
En dan het liefst 9 selfies per dag,al dan niet met mobiel zichtbaar in de spiegel gefotografeerd :')
Natuurlijk zijn de foto's bewerkt en hebben ze talloze likes en reacties die ALLEMAAL worden beantwoord met 'tnx sgat jij ook' .... De horror :Y)

Kansloze reacties en discussies op groepspagina's vind ik dan wel weer leuk, alleen als ik ze wil bekijken,niet op m'n tijdlijn :D