Mijn tweede diplomauitreiking was ik ook vergeten...
Ik zat in de les toen ik er ineens uitgeplukt werd om mijn diploma in ontvangst te nemen. Werk afspraken gaan gelukkig wel altijd goed
*even afkloppen*Kleinvosje: Gefeliciteerd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zat in de les toen ik er ineens uitgeplukt werd om mijn diploma in ontvangst te nemen.
*even afkloppen*
Cubone schreef:Joey schreef:Ik snap het niet, hoe kan je dat vergeten?Wel balen tho... Hoe ziet jullie woonsituatie eruit & hoevaak spreken jullie elkaar? En hoe reageerde hij?
Ik ben ook een leek in verjaardagen, maar van je partner zou ik niet kunnen vergeten
Lange afstandsrelatie, maar we spreken elkaar de hele dag door![]()
Ik had hem aan de lijn, en was eigenlijk een soort chagrijnig. En zat dus ondertussen een beetje door Facebook te scrollen en ik zeg nog grinnikend tegen hem; Haha! Iemand heeft je gefeliciteerd met je verjaardag. Waarom?
Ehm ja.. Omdat ik jarig was(Ik kon toch echt zweren dat hij in het najaar jarig was!)
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend past hier wel goed bij
ik heb facebook eruit gedaan en nu vergeet ik het dus veel meer
mijn man is er nog slechter mee haha
Het is vervelend dat je de verjaardag van je partner bent vergeten, maar er zijn (helaas) ergere dingen in de wereld. Qimm schreef:Haha, herkenbaar. Zo ben ik al vanaf dat ik kan tellen de wandelende telefoongids bij ons thuis. Woon inmiddels 10 jaar niet meer thuis, maar zodra ik op bezoek ben roept pa zo af en toe "wat is het nummer van. . ."Ik ben de levende verjaardagskalender van een vriend van mij, die is ook een drama met verjaardagen. Dan doe ik s morgens een berichtje met 'psst die-en-die is vandaag jarig'mijn eugen kerel is er ook een ramp mee, dus. Dus die vertel ik dat ook gelijk even
Koper schreef:Nou ja, als hij het blijkbaar jammer vindt als jij zijn verjaardag vergeet en ook weet dat je nou eenmaal niet zo handig bent met zulke dingen zou hij je volgende keer gewoon er even aan kunnen herinneren natuurlijk he. Hij wil een relatie met jou en daar horen ook je onhebbelijkheden bij. Zoals hij die zelf ongetwijfeld ook zal hebben.
Van mij mogen ze het afschaffen, verjaardagen.
Ik ben ook vrij slecht in verjaardagen onthouden, maar ik onthou gelukkig wel die van mn vriend, mn ouders en echt goede vriendinnen. Oja en van mn schoonouders ook, globaal in elk geval
Voor de rest gebruik ik de herinnering van Facebook haha.