Verjaardag partner vergeten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 06:45

Haha, Animal. Dat diploma is ook een ook bekend verhaal! Ik werd door twee boze ouders van een paard afgetrokken voor mijn eerste diplomauitreiking. Was het helemaal vergeten dus was lekker aan het rijden :')

Mijn tweede diplomauitreiking was ik ook vergeten... :P Ik zat in de les toen ik er ineens uitgeplukt werd om mijn diploma in ontvangst te nemen.

Werk afspraken gaan gelukkig wel altijd goed :D *even afkloppen*

Kleinvosje: Gefeliciteerd! ;)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 06:48

Ik weet niet eens wanneer mijn zus jarig is en mijn moeders verjaardag moet ik ook altijd navragen.. _O-

En die van mijn nichtje en neefje weet ik ook niet. :+
Alleen mijn eigen verjaardag kan ik onthouden. En op welke datum het is. :')

Sem_

Re: Verjaardag partner vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 08:39

Daarvoor heb ik Facebook. :Y)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 08:47

Mijn vriend zou bijna blij zijn als ik het vergeet, wij geven geen van beide wat om verjaardagen.

Maar ik zou zeggen haal een paar lekkere dingen in huis en "vier" zijn verjaardag lekker apart ;)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:01

Cubone schreef:
Joey schreef:
Ik snap het niet, hoe kan je dat vergeten? :') Wel balen tho... Hoe ziet jullie woonsituatie eruit & hoevaak spreken jullie elkaar? En hoe reageerde hij?
Ik ben ook een leek in verjaardagen, maar van je partner zou ik niet kunnen vergeten :))

Lange afstandsrelatie, maar we spreken elkaar de hele dag door :+

Ik had hem aan de lijn, en was eigenlijk een soort chagrijnig. En zat dus ondertussen een beetje door Facebook te scrollen en ik zeg nog grinnikend tegen hem; Haha! Iemand heeft je gefeliciteerd met je verjaardag. Waarom?

Ehm ja.. Omdat ik jarig was :') (Ik kon toch echt zweren dat hij in het najaar jarig was!)

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend past hier wel goed bij :Y)

Ik moest mijn vader ook altijd even bellen dat m'n moeder jarig was..

Sommige mensen hebben dat gewoon haha..

We hadden het er vorige week nog over.. Mijn jongste zoon van 1... Hij zei 'ik zou niet eens weten in welke maand hij jarig is' :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:11

ik ben de verjaardag van mijn schoonmoeder vergeten :+ ik heb facebook eruit gedaan en nu vergeet ik het dus veel meer :') mijn man is er nog slechter mee haha

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:14

Ik onthoud eigenlijk alle verjaardagen wel, maar geef er zelf bar weinig om. Ik vind het gezellig als mijn familie even langskomt, maar voor mij geen grote feesten o.i.d. :n Het is vervelend dat je de verjaardag van je partner bent vergeten, maar er zijn (helaas) ergere dingen in de wereld.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:27

Qimm schreef:
Ik ben de levende verjaardagskalender van een vriend van mij, die is ook een drama met verjaardagen. Dan doe ik s morgens een berichtje met 'psst die-en-die is vandaag jarig' :P mijn eugen kerel is er ook een ramp mee, dus. Dus die vertel ik dat ook gelijk even :')
Haha, herkenbaar. Zo ben ik al vanaf dat ik kan tellen de wandelende telefoongids bij ons thuis. Woon inmiddels 10 jaar niet meer thuis, maar zodra ik op bezoek ben roept pa zo af en toe "wat is het nummer van. . ."

On-topic, vervelend TS. Dingen gebeuren, niet te druk om maken en wat extra aandacht besteden aan zijn cadeau :)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:49

Mijn broertje is ook zo iemand!

Afgelopen februari belt hij me op, dus ik zeg vergeet je niet naar mam te gaan dinsdag...
Krijg ik de vraag waarom? Ik zeg omdat ze jarig is! En anders kom je zaterdag maar..
Waarom? Nou omdat ik dan jarig ben! :')

Maar als je partner het weet dat je zo iets vergeet en er ook niet mee zit, who cares?
Bedenk iets leuks om m te verassen en zo maak je het meteen weer goed :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:52

Koper schreef:
Nou ja, als hij het blijkbaar jammer vindt als jij zijn verjaardag vergeet en ook weet dat je nou eenmaal niet zo handig bent met zulke dingen zou hij je volgende keer gewoon er even aan kunnen herinneren natuurlijk he. Hij wil een relatie met jou en daar horen ook je onhebbelijkheden bij. Zoals hij die zelf ongetwijfeld ook zal hebben.

Dat is ook weer zo wat; "He schat, je weet dat ik vandaag jarig ben he?"

>;) >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:55

Ik heb het net zo. Ik zou m'n eigen verjaardag nog vergeten. Ik geef er gewoon geen ruk om. Ik heb ook bewust niet op Facebook staan wanneer ik jarig ben. Dat spaart me al die felicitaties en dus ook het gevoel dat ik mensen terug moet gaan feliciteren als zij jarig zijn. :+ Van mij mogen ze het afschaffen, verjaardagen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:56

Wauw haha, dat is even balen :')
En wat als je gewoon een alarm laat afgaan op de dag zelf op je telefoon? Dan moet het toch niet fout gaan lijkt mij :))

Denk dat ik de verjaardag van mijn vriend nooit zal vergeten omdat die 3 dagen na mij jarig is <<)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:54

Hahaha TS sorry maar ik moest wel even lachen :') Ik ben ook vrij slecht in verjaardagen onthouden, maar ik onthou gelukkig wel die van mn vriend, mn ouders en echt goede vriendinnen. Oja en van mn schoonouders ook, globaal in elk geval :+ Voor de rest gebruik ik de herinnering van Facebook haha.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:59

Ik roep altijd dat ik H-E-L-E-M-A-A-L N-I-K-S aan mijn verjaardag wens te doen.
Stiekum ben ik altijd wel een beetje gepikeerd, teleurgesteld, als mijn man er ook niks aan doet. :+

Vind alle berichtjes op FB altijd wel helemaal leuk.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:05

Ook 1 keer gehad, vond het echt vervelend, maar gaf wel aan hoe de relatie ging, 3 maanden later een punt achter gezet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:12

Ik ben een precies een dag na mijn moeder jarig en mijn moeder zat ooit beneden op de bank opgedirkt te wachten tot mijn vader thuis zou komen van zijn werk en haar zou feliciteren, komt hij eerst naar mij toe om me te feliciteren voor mijn verjaardag. 'Eh ja, dat is morgen. Vandaag is mama jarig'.

Ai... :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:18

Vorige editie heel mijn eigen verjaardag vergeten. Tis dat de chef mij feliciteerde. Grote dikke vraagtekens boven mijn hoofd :o?

''Gefeliciteerd'' ''Euh...Waarmee', wat heb ik gedaan'' ''Met je verjaardag muts... 8)7 ''

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 23:09

Uuhhmm,, moet eerlijk bekennen, dat ik de verjaardag van mijn vriend altijd wel speciaal vieren wil of een echt speciaal cadeau wil geven dus vergeten zal ik die niet snel.. Maar daar tegenover die van mijn ouders... uhhhmm tja die vergeet ik wel regelmatig.. En ook die van mn vrienden.. dat ik ze op fb gefeliciteerd zie worden en dan denk '' OOPSS'' en dan ben ik er altijd nog wel op tijd bij..

Al nu ik dit zit te typen denk ik ineens aan de verjaardag van mijn vriend, voordat we echt iets met elkaar hadden.. We waren aan het skype, en ik zei rond half 12 nog tegen hem van goh, je bent bijna jarig. En even later geeft mijn vriend de opmerking '' goh het is al 12 uur geweest '' en niks drong tot me door.. En de volgende avond laat.. toen dacht ik er ineens aan! oepsie!!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:43

Ik ben ook heel slecht met verjaardagen. Sommige vergeet ik dan niet, maar sowieso ben ik erg slecht met data.. Mijn eigen verjaardag dus ook eens compleet overgeslagen, het is dat mijn zoon het toen zei:

Ik was op een donderdag jarig, in de vakantie. Vrijdag's gingen de kinderen altijd naar het dagverblijf en ik werken. Ik schrik wakker, zie dat ik aan de late kant ben, en maan de kinderen om wakker te worden. Heel gehaast, maar ik redde het nog! Zegt mijn zoon ineens: 'maar mama, het is toch donderdag vandaag?'
"uhhhh'
"Je bent toch ook jarig vandaag?'
"uhmmm"

Of een andere keer, tijdens een verhuizing. We waren aan het klussen, en mijn vriendin kwam langs om te helpen. Komt ze aan met een bos bloemen. "uhh, het is hier nog wel een rotzooi, dus bloemen voor de verhuizing?"
"Huh, je bent toch jarig vandaag?"
Ook helemaal vergeten, maar mijn vriend dus ook! (zoon was nog geen 1 toen)

En de verjaardag van mijn moeder.. Ik was net uit huis. Wist dat ze binnenkort jarig was, en zou langskomen. Op de dag zelf, belt ze me even op. Ik wist dat er wat was, maar kwam er niet achter. Dus ze begon wat over het eten, dus ik wist weer dat ik langs zou komen! En ineens schoot het me te binnen: vanwege haar verjaardag! Het was al bijna etenstijd, dus de winkels gingen ook bijna dicht.. Ben toch heel snel een blokker ingeschoten en wat kopjes gehaald: gelukkig wist ik nog dat ze die gevraagd had :+