Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elsemiekevm schreef:Heel erg dankjewel! Dat is inderdaad stukken goedkoper!! Alleen ik zit nog wel een beetje met het feit dat er wel staat dat het 39-50 dagen kan duren... (hoezo dan binnen een week als er staat dat het vanaf 39 is?) en naja, het is eigenlijk al lente hè. En je kan ook niet met ideal betalen volgensmij?
Overigens wel stom dat de bikini's goedkoper zijn op de Russiche versie... (heb het even omgerekend)
[ Afbeelding ]
elsemiekevm schreef:Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor damsk omdat ik eigenlijk toch bang ben dat hij straks over heel lang ofzo pas binnenkomt, en wil hem het liefste eigenlijk zo snel mogelijk gaan gebruiken (ga binnenkort ook op examenreis).. maar ik ga aliexpress denk ik zeker wel gebruiken voor de volgende keer (als ik wel heel erg van te voren weet wat ik ga kopen haha)!
dank jullie wel nogmaals!
Citaat:Wanneer je bestelling vanuit de in Nederland gevestigde voorraad wordt verzonden duurt de verzending meestal één werkdag. Mocht het product niet leverbaar zijn vanuit de Nederlandse voorraad (wanneer een product bijvoorbeeld uitverkocht is), dan wordt deze verzonden vanuit het buitenland. Wij vergoeden hiervoor de verzendkosten. De verzendtijd is afhankelijk van de locatie van het product. Wordt het product vanuit Azië verzonden dan kan de verzendtijd een aantal weken bedragen.
Laurie schreef:Vanuit Azië, zouden ze dan 'm dan zelf eerst op Ali bestellen?
Snel verdiend natuurlijk, als een bikini er voor pak 'em beet 5 euro op staat op Ali en je kan er 19 euro ex de verzendkosten voor vangen.. Snel verdiend hoor
Zijn er altijd meer dan genoeg die geen idee hebben dat je het gewoon zelf op Ali kan bestellen of er liever niet op willen wachten/geen risico willen lopen. En dan krijg je dit soort handige praktijkjes
MarliesV schreef:Wat vreemd is aan de site is dat de foto's van model 'audrey' gewoon 1 op 1 van Bonprix afkomen maar dat Damsk hem voor 10 euro minder aanbied.
Iemand dit model http://www.bonprix.nl/product/beugelbik ... en-905953/
ook al bij Ali of zo gevonden?
TS, ik hoop voor je dat ze toevallig de gevraagde bikini die jij wilt al besteld binnen hebben in NL, dan betaal je wel meer maar heb je hem ook snel, anders wordt het een duur verhaal voor iets wat je zelf ook in China had kunnen bestellen.
LadyMadonna schreef:MarliesV schreef:Wat vreemd is aan de site is dat de foto's van model 'audrey' gewoon 1 op 1 van Bonprix afkomen maar dat Damsk hem voor 10 euro minder aanbied.
Iemand dit model http://www.bonprix.nl/product/beugelbik ... en-905953/
ook al bij Ali of zo gevonden?
TS, ik hoop voor je dat ze toevallig de gevraagde bikini die jij wilt al besteld binnen hebben in NL, dan betaal je wel meer maar heb je hem ook snel, anders wordt het een duur verhaal voor iets wat je zelf ook in China had kunnen bestellen.
Vergeet niet dat er ontzettend veel imitatie op alie/wish/eBay etc staat. Ik kan daar ook flesjes "cnd shellac" kopen voor een tientje of minder.... Hartstikke nep, maar wordt verkocht alszijnde origineel
ben benieuwd of TS überhaupt wat binnenkrijgt. 
Wanneer het binnen komt blijft wel de vraag elsemiekevm schreef:Ik heb 'm gisteren ontvangen (gelukkig past hij ook). Ik was alleen wel een beetje verbaasd dat het niet per pakket kwam maar gewoon in een grote envelop, maar vind dat ik voor die prijs niet mag klagen natuurlijk. Ik zal vanavond of morgen even een fototje plaatsen!
Overigens bedankt voor de informatie over aliexpress, want heb daar even rondgekeken en ze hebben echt ALLES!