Damsk bikini's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Damsk bikini's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:25

Hou er wel rekening mee dat het vaak Aziatisch is, dus een maat groter bestellen. Ff goed naar kijken

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 11:33

Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor damsk omdat ik eigenlijk toch bang ben dat hij straks over heel lang ofzo pas binnenkomt, en wil hem het liefste eigenlijk zo snel mogelijk gaan gebruiken (ga binnenkort ook op examenreis).. maar ik ga aliexpress denk ik zeker wel gebruiken voor de volgende keer (als ik wel heel erg van te voren weet wat ik ga kopen haha)!

dank jullie wel nogmaals! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 11:37

Oei. Ik snap niet goed dat je bent gegaan door een winkel die liegt op zijn website...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 11:45

Lente schreef:
Oei. Ik snap niet goed dat je bent gegaan door een winkel die liegt op zijn website...

Hoezo liegt?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 11:56

De webshop heeft geen kvk en een adres in Diemen wat een gewoon woonadres is. Nergens reviews of andere pagina's te vinden terwijl op de site staat dat ze meerdere webshops over de hele wereld hebben...

Correctie, het is geen woonadres maar er zit een ander bedrijf gevestigd genaamd twelfdots. En deze winkel komt niet heel goed uit de verf:
http://www.sitedeals.nl/juridisch/31609 ... _content=/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 12:01

Plus ze zeggen dat ze hun bikini's zelf ontwerpen maar ze hebben dezelfde als op andere websites.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 12:31

Celien, dat is 1 vraag.. Om dat nou gelijk onder "komt niet goed uit de verf" te scharen....

Mijn kvk staat ook gewoon op een woonadres

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 12:36

elsemiekevm schreef:
Heel erg dankjewel! Dat is inderdaad stukken goedkoper!! Alleen ik zit nog wel een beetje met het feit dat er wel staat dat het 39-50 dagen kan duren... (hoezo dan binnen een week als er staat dat het vanaf 39 is?) en naja, het is eigenlijk al lente hè. En je kan ook niet met ideal betalen volgensmij?

Overigens wel stom dat de bikini's goedkoper zijn op de Russiche versie... (heb het even omgerekend :) )

[ Afbeelding ]

de linker moet je gewoon zoeken op afbeelding, want die staat elders ook voor 9 dollar

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 12:43

LadyMadonna schreef:
Celien, dat is 1 vraag.. Om dat nou gelijk onder "komt niet goed uit de verf" te scharen....

Mijn kvk staat ook gewoon op een woonadres

Ik heb ook maar een link neergezet. Ben er al meerderetegen gekomen net.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 12:50

Kan via Google alleen die ene maar vinden, vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:00

elsemiekevm schreef:
Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor damsk omdat ik eigenlijk toch bang ben dat hij straks over heel lang ofzo pas binnenkomt, en wil hem het liefste eigenlijk zo snel mogelijk gaan gebruiken (ga binnenkort ook op examenreis).. maar ik ga aliexpress denk ik zeker wel gebruiken voor de volgende keer (als ik wel heel erg van te voren weet wat ik ga kopen haha)!

dank jullie wel nogmaals! :)

Lieve TS, als je de website van 'Damsk' goed bekijkt zie je dat je bij hun ook absoluut geen garantie hebt dat je het deze week in huis hebt;

Citaat:
Wanneer je bestelling vanuit de in Nederland gevestigde voorraad wordt verzonden duurt de verzending meestal één werkdag. Mocht het product niet leverbaar zijn vanuit de Nederlandse voorraad (wanneer een product bijvoorbeeld uitverkocht is), dan wordt deze verzonden vanuit het buitenland. Wij vergoeden hiervoor de verzendkosten. De verzendtijd is afhankelijk van de locatie van het product. Wordt het product vanuit Azië verzonden dan kan de verzendtijd een aantal weken bedragen.

Dikke kans dat je bikini dus 'helaas niet in de in Nederland gevestigde voorraad aanwezig is' en je bij deze winkel dus ook een aantal weken moet gaan wachten, alleen dan voor het driedubbele van de prijs. Had je 'm net zo goed bij Ali kunnen bestellen :+

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:07

Vanuit Azië, zouden ze dan 'm dan zelf eerst op Ali bestellen? :D

Ik hoop voor je dat het snel binnenkomt TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:10

Laurie schreef:
Vanuit Azië, zouden ze dan 'm dan zelf eerst op Ali bestellen? :D

Gok van wel ja :+ Snel verdiend natuurlijk, als een bikini er voor pak 'em beet 5 euro op staat op Ali en je kan er 19 euro ex de verzendkosten voor vangen.. Snel verdiend hoor :+ Zijn er altijd meer dan genoeg die geen idee hebben dat je het gewoon zelf op Ali kan bestellen of er liever niet op willen wachten/geen risico willen lopen. En dan krijg je dit soort handige praktijkjes :+

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:18

Wat vreemd is aan de site is dat de foto's van model 'audrey' gewoon 1 op 1 van Bonprix afkomen maar dat Damsk hem voor 10 euro minder aanbied.

Iemand dit model http://www.bonprix.nl/product/beugelbik ... en-905953/
ook al bij Ali of zo gevonden?

TS, ik hoop voor je dat ze toevallig de gevraagde bikini die jij wilt al besteld binnen hebben in NL, dan betaal je wel meer maar heb je hem ook snel, anders wordt het een duur verhaal voor iets wat je zelf ook in China had kunnen bestellen.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:27

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 14:04

MarliesV schreef:
Wat vreemd is aan de site is dat de foto's van model 'audrey' gewoon 1 op 1 van Bonprix afkomen maar dat Damsk hem voor 10 euro minder aanbied.

TS, ik hoop voor je dat ze toevallig de gevraagde bikini die jij wilt al besteld binnen hebben in NL, dan betaal je wel meer maar heb je hem ook snel, anders wordt het een duur verhaal voor iets wat je zelf ook in China had kunnen bestellen.

Vergeet niet dat er ontzettend veel imitatie op alie/wish/eBay etc staat. Ik kan daar ook flesjes "cnd shellac" kopen voor een tientje of minder.... Hartstikke nep, maar wordt verkocht alszijnde origineel

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 14:12

LadyMadonna schreef:
MarliesV schreef:

Vergeet niet dat er ontzettend veel imitatie op alie/wish/eBay etc staat. Ik kan daar ook flesjes "cnd shellac" kopen voor een tientje of minder.... Hartstikke nep, maar wordt verkocht alszijnde origineel

I know! Bestel zelf regelmatig wat op AliExpresse

Maar waar ik op duid is dat op de genoemde site van Damsk al deze bikini's staan die ook op een Ali te bestellen zijn.

Gezien in de voorwaarden staat dat als ze het in NL op voorraad hebben ze het in 1 dag verzenden en anders het in het buitenland besteld wordt en wel 30-60 dagen kan duren vermoed ik dat we gewoon te maken hebben met doorverkopers.

Dus mensen die onder het mom: eigen ontwerp de boel op internet zetten.
Maar dit gewoon voor een paar cent op een site als Ali of vergelijkbaar kopen en hier in NL voor 3x zoveel verkopen.

Niets illegaals aan waarschijnlijk maar wel misleidend. Dan had de TS beter gewoon in China kunnen bestellen. Of ze moet net de mazzel hebben dat ze haar maat/soort op voorraad hebben liggen (dus al vooringekocht) en dat ze dus snel geleverd wordt.
Als haar die levertijd de extra kosten waard zijn is dat natuurlijk haar goed recht.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 12:41

Ik vind de site van Damsk uiterst onbetrouwbaar ogen, zou er nooit wat bestellen :n ben benieuwd of TS überhaupt wat binnenkrijgt.

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 21:47

Toen ik vandaag mijn bestelling nog niet binnen had (en dit topic natuurlijk op de voet volgde) maakte ik me toch wel een beetje zorgen...

alleen heb nu dit mailtje binnen, als het inderdaad klopt moet ik eerlijk zijn dat ik dat wel heel erg aardig van ze vind want ik zit al voor een dubbeltje op de eerste rij. Ik heb eigenlijk juist wel voor damsk gekozen omdat ik het bij aliexpress een beetje eng vind met "23-45 dagen verzendtijd" en engelse beschrijvingen enzo, ookal ken ik meerdere mensen die daar bestellen hoor.. dan vind ik het wel lekkerder om zo met ideal te betalen.

Maar ik moet natuurlijk nog wel ff afwachten of het morgen binnenkomt he.. laten we het hopen :D

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:24

Bij Aliexpress kan je ook met ideal betalen :D Wanneer het binnen komt blijft wel de vraag

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:15

En, heb je het ook ontvangen vandaag?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 00:48

Ik ben ook benieuwd of je het ontvangen hebt!

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 16:56

Ik heb 'm gisteren ontvangen (gelukkig past hij ook). Ik was alleen wel een beetje verbaasd dat het niet per pakket kwam maar gewoon in een grote envelop, maar vind dat ik voor die prijs niet mag klagen natuurlijk. Ik zal vanavond of morgen even een fototje plaatsen!

Overigens bedankt voor de informatie over aliexpress, want heb daar even rondgekeken en ze hebben echt ALLES!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 18:47

elsemiekevm schreef:
Ik heb 'm gisteren ontvangen (gelukkig past hij ook). Ik was alleen wel een beetje verbaasd dat het niet per pakket kwam maar gewoon in een grote envelop, maar vind dat ik voor die prijs niet mag klagen natuurlijk. Ik zal vanavond of morgen even een fototje plaatsen!

Overigens bedankt voor de informatie over aliexpress, want heb daar even rondgekeken en ze hebben echt ALLES!

Fijn dat hij past! En in envelop vind ik niet heel vreemd als het goed verpakt id uiteraard!

Er is een heel topic over Aliexpress op bokt, staan misschien nog wat handige weetjes/tips in ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 19:54

Fijn ts! :)