verootjoo schreef:Oh niet gezien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

verootjoo schreef:Ik woon in Engeland dus dat vind ik hier doodengEulogy schreef:Ik woon minder dan 10km van m'n werk af en ik doe er vaak minstens een uur overVreselijk. En dan woon ik in het centrum en is mijn kantoor buiten de stad, de andere kant op is het nog een stuk erger.
En tja, ik kan niet flexibel werken (niet eens om een specifieke reden maar m'n werkgever is niet zo... flexibel), dus ik heb weinig keus.
Maar dan kan je toch met de fiets?
Bovendien moet ik dan heel erg om (met de auto ga ik over de snelweg) en dan is het ineens een stuk meer dan 10km. Helaas.
niet normaal, als het regent sowieso niet harder dan 90km want er staat gewoon een laag water op!. En doen ze wegenwerken hou dan je hart maar vast.....waar ze in NL een snelweg snachts eventjes asfalteren doen ze er in belgie 3mnd over om stukken uit te hakken en vol te storten met netten en beton....ongelofelijk. Dan alles naar 1 rijstrook; bingo. Ze doen alles tussen 08.00-16.00uur, snachts werken is er echt niet bij! Los van alle vrachtwagens die op een 2 baansweg naar een metropool als antwerpen op hun kant gaan liggen. Mist schreef:als ik zorg dat ik om 06.00uur weg rij, of eerder dan valt het meestal mee (regio Breda naar haven van Antwerpen) Openbaar vervoer komt niet in de haven en met de fiets is het iets te ver 46km.
Maar belgische wegenniet normaal, als het regent sowieso niet harder dan 90km want er staat gewoon een laag water op!. En doen ze wegenwerken hou dan je hart maar vast.....waar ze in NL een snelweg snachts eventjes asfalteren doen ze er in belgie 3mnd over om stukken uit te hakken en vol te storten met netten en beton....ongelofelijk. Dan alles naar 1 rijstrook; bingo. Ze doen alles tussen 08.00-16.00uur, snachts werken is er echt niet bij! Los van alle vrachtwagens die op een 2 baansweg naar een metropool als antwerpen op hun kant gaan liggen.
en in omgeving Roosendaal had ik een vaste baan maar ik wilde echt een nieuwe uitdaging; in Tilburg wilden ze me aannemen + opleiding. Sja 
) door!
ik wil helaas echt die kant niet op verhuizen en mijn man ook niet. Mijn baan zit ook alleen daar dus ik vrees dat het moeilijk wordt. Zonde.