Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cinniz123 schreef:lifaya schreef:En het pakket overdragen aan een andere buur die wel vaker thuis is zodat die het evt daar kan ophalen?
dat en voor de deur zetten zou ik niet doen...ts is aansprakelijk ivm dat ze ervoor getekend heeft.

Leffroi schreef:Ik snap sowieso het hele probleem niet echt. TS heeft het pakketje aangenomen, kleine moeite om even een briefje door de deur te doen (als haar buren het blijkbaar niet hebben ontvangen van de bezorger) met tijden waarop je eventueel thuis bent en dat ze dan het pakketje op komen halen. Desnoods plak je nog je mobiele nummer er aan vast, zodat je een afspraak kunt maken om het op te laten halen/ even langs te brengen. Iedereen happy
. Dan mag het pakket hier gewoon blijven staan zolang de eigenaar het niet op komt halen. Leffroi schreef:Nee, maar waarom zou jij in vredesnaam moeten opdraaien voor eventuele kosten? Als de buren zeggen dat jij niet wilt afgeven, komt de leverancier of weet ik het bij jou op bezoek en geef je het pakket weer aan hun. Jij hebt alleen gezegd dat je het pakket voor ze vast zult houden en aan de rechtmatige eigenaar zou geven. Meer niet. Als het pakket vervolgens volledig onvindbaar zou zijn, tja das je eigen domme schuld. Maar je bewaard het netjes en hebt menig keer een poging gedaan dit af te geven. Hoezo zou jij voor kosten komen te staan?

.