Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cissy schreef:Als hij m niet koopt loop je de kans dat je m weg moet halen of hij blijft m gratis gebruiken waardoor zijn paarden het hout verder kapot vreten.
Wat ga je doen als de container weg moet?

WendyLotte schreef:"en ik denk dat als ik hem verkoop ook geen hoofdprijs hoef ,alleen vind ik 900 te weinig!"
Dat laatste moet je niet tegen ons zeggen maar tegen je stalbaas.
Little_Gift schreef:Jeetje joh ik zeg enkel dat ik het laatste bericht echt niet snap en ik snap het echt niet, met de beste wil van de wereld niet.
Maar goed, laat maar... ik zie jullie hier reageren dat jullie het wel snappen maar zie toch ook niemand uitleggen hoe het zit... dan toch niet zo duidelijk?
Citaat:Vervelend Ts, waar sta je nu met de paarden?
Heb je een andere locatie?

als er iets niet duidelijk is kan ik dan wel beter vertellen via pm
Little_Gift schreef:Container aan hun verkocht...
Hun hadden geen land... maar container stond wel al al die tijd in het land waar TS stond ter gebruik van de paarden van de stalhouders (lees je in de OP).
Hoe kan dat dan?
Dan gaat het plots over een vriendin en een weiland van hun kennissen... Vriendin heeft er dan verder in de post niets mee te maken maar moet met haar spullen weg bij hun... Bij welke hun? Hun die de container kochten? Hun zonder land? Hun de kennissen?
Plots komt er dan ook een trailer in het verhaal... met alle spullen in... welke spullen?
Kruiwagens... maar hun gebruiken die? Wederom, welke "hun" van de allen hierboven genoemde "hun" personen?
En als hun die gebruiken... dan hebben hun dus nu niks meer aan materiaal? Terwijl hun zelf paarden hebben? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
En de container moest meegenomen worden anders moest TS ervoor betalen maar container was nou toch verkocht? Dus zij moet iets meenemen waar "hun" 900 euro voor betaald hebben om aan te kopen? Dus "hun" doen dan 900 euro verlies want nadat ze iets kopen voor 900 euro moet TS het weer meenemen?
En last but not least: als ze zo slecht zijn en zo geen bal verstand hebben van paarden en dieren laten doodgaan... wat doe je daar dan in godsnaam 5 maanden met je paard?!
Monster schreef:Zo lastig is het toch niet?
Ze wilde naar een plek waar wel land was. En dat ze haar spullen inpakte om paard te verkassen waaronder haar kruiwagens, werd haar medegedeeld dat ze de keuze had om of de 900 euro te accepteren, of ze moet betalen voor de grond waar de container op staat. Ts heeft eieren voor haar geld gekozen in het belang van haar pony.
Frozen schreef:Little_Gift schreef:Container aan hun verkocht...
Hun hadden geen land... maar container stond wel al al die tijd in het land waar TS stond ter gebruik van de paarden van de stalhouders (lees je in de OP).
Hoe kan dat dan?
Dan gaat het plots over een vriendin en een weiland van hun kennissen... Vriendin heeft er dan verder in de post niets mee te maken maar moet met haar spullen weg bij hun... Bij welke hun? Hun die de container kochten? Hun zonder land? Hun de kennissen?
Plots komt er dan ook een trailer in het verhaal... met alle spullen in... welke spullen?
Kruiwagens... maar hun gebruiken die? Wederom, welke "hun" van de allen hierboven genoemde "hun" personen?
En als hun die gebruiken... dan hebben hun dus nu niks meer aan materiaal? Terwijl hun zelf paarden hebben? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
En de container moest meegenomen worden anders moest TS ervoor betalen maar container was nou toch verkocht? Dus zij moet iets meenemen waar "hun" 900 euro voor betaald hebben om aan te kopen? Dus "hun" doen dan 900 euro verlies want nadat ze iets kopen voor 900 euro moet TS het weer meenemen?
En last but not least: als ze zo slecht zijn en zo geen bal verstand hebben van paarden en dieren laten doodgaan... wat doe je daar dan in godsnaam 5 maanden met je paard?!
ik denk als je nederlands was geweest...het verhaal beter had begrepen

Citaat:En als jij beter opgelet had tijdens de Nederlandse les, je wist dat het 'zij hadden geen land' in plaats van 'hun hadden geen land' was.![]()
Ik heb het ook drie keer moeten lezen dus zo logisch stond het er niet.
Anyway, fijn dat je daar weg bent.
...en van mij hoeft niemand dit te lezen ...is uit vrije wil geloof ik