lovehaffie schreef:Even een vraagje... Ik heb namelijk een Wajong en ken meerdere met Wajong (die ook al herkeurd zijn)
Maar als ik het goed begrijp even een klein opsomming:
- Doe je een opleiding
- Wil je ernaast werken
- Maar wel een Wajong?
Als je een opleiding doet, neem ik aan dat dit voor een baan is die je wel/redelijk kan gaan doen? En naast de Wajong werken, neem dus aan dat je dat wel denkt te kunnen? Waar is dan het deel van volledig en duurzaam arbeidsongeschikt?
Het is geen aanval trouwens maar ik heb het topic even snel doorgekeken en vroeg me dit serieus af
ja ik doe een opleiding. De aankomende jaren zie ik niet hoe ik ernaast kan werken, al mijn energie zit al in mijn studie. Ik sta open voor alle opties. Misschien dat ik met behulp van fysio genoeg opknap om paar uurtjes callcentre ofzo te doen in de toekomst. Daarnaast probeer ik op andere manieren van inkomen te komen, zoals dat ik momenteel in een wetenschappelijk onderzoek mee draai, waar ik een vergoeding voor krijg
Dit vooral omdat ik anders gewoon financieel niet rond kom.Ik doe een enorm dure studie, zal daar ook langer over doen en ook langer over terug betalen, omdat ik niet vermoeden heb ooit fulltime als arts te kunnen werken. Maar op dit moment weet ik al niet echt hoe ik het financieel rond moet breien.. Hoop dat de kosten voor volgend jaar niet tot 3000 euro oplopen van de studie en daarnaast ook al wel behoorlijke kosten voor bijvoorbeeld ziekte kosten (ja ik weet die heeft iedereen, maar tot voor kort, kreeg je wel compensatie voor chronisch ziekzijn op je eigen risico waar ik toen ook recht op had).
Ik wil gewoon weten wat mijn rechten zijn en mogelijkheden liggen

Dat went ook wel!
Of ik nou geld nodig heb of niet, (wajong is ook geen vetpot), fysiek gewoon niet mogelijk.
beetje jammer weer...
voordeel is dat het tegenover mijn uni is! dus scheelt heel veel energie. veel dingen zijn al afgevallen, sportte altijd veel (met de abbonemente), maar ja kan dat toch niet meer
uitgaan kan ik ook niet meer (scheelt ook super veel), uitjes zijn super veel regelwerk

op dit moment is mijn studie mijn lichtpuntje en mijn droom. Heb gelukkig veel mogelijkheden om het in mijn tempo te doen en lieve mensen die mij helpen, al is het maar met samenvattingen als ik te moe ben om naar college te komen!