Dankjulliewel allemaal!!
har166 schreef:Zag hem inmiddels ook op facebook voorbij komen dmv een berichtje van BR. Moet goedkomen met de enquêtes zo toch??
Ja komt helemaal goed! Nog 40 respondenten en ik heb er genoeg voor Nederland! 
Andra_S schreef:Nog een tip: maak in je OP meteen duidelijk waar de enquete over gaat. Ik dacht door de titel en intro van je topic dat zou gaan over welke disciplines ik in de paardensport beoefen. Maar het blijkt over communicatievoorkeuren te gaan, en voornamelijk over reclamevoorkeuren. Voor een bijna-afgestudeerde communicado mag je daar beter op letten

Maar vooral veel succes gewenst hoor!
Ik zal de intro even veranderen inderdaad! De titel was eerst anders maar is aangepast door moderaters. Ik zit nog niet zolang op Bokt, dus ik heb nog niet precies uitgezocht hoe ik alles kan aanpassen haha.
Mariett schreef:Wat is een 'Advertorial'? Ik moest het even opzoeken. Het is misschien handig om een kleine uitleg bij zo'n soort begrip te zetten
Ik vul hem nu ook in!
Edit: en bij 'Waar wil je het liefste over worden geïnformeerd door BR?' mis ik de optie: "niet". Het past niet goed bij mijn interesses in de paardenwereld.
Als het goed is wordt er in de enquete een uitleg gegeven van het woord advertorial. Er staat bij de vraag waar het woord als eerst genoemd wordt Definitie advertorial: en dan de uitleg erachter. Maar misschien is het een idee om dat bij alle vragen te doen waar het woord in gebruikt wordt.
Bedankt voor de andere tip!