Ik ben een flapuit, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MiReRe

Re: Ik ben een flapuit, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 23:59

Oh, om die reden ben ik zelfs al eens ontslagen...

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:09

Ligt aan wat je met flapuit bedoelt.. Ik heb het hart nogal op de tong liggen.. Zo kan ik van zulke dingen doodziek worden (uit een ander topic met een merrie die aam t bevallen is)

Citaat:
Aaah..... zei net tegen... dat ze moest persen, en gelijk begon ze weer met persen.. :+:

Citaat:
Ik vind het zo mooi... en ik kén ze niet eens in het echt.

*pinkt traantje van trotsheid weg*

Kom op jullie drie, de laatste loodjes!

Dan denk ik, joh.. Heel leuk voor die mensen.. Ik gun ze alle geluk van de wereld.. Maar stel je in godsnaam niet zo aan..

Mensen waarderen over het algemeen ook nooit zo dat ik zo ongenuanceerd mijn mening geef.. Maar ach.. Dst is niet voor mij weggelegd..
Ik ga liever direct de confrontatie aan, dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben.. :p
Laatst bijgewerkt door nine1987 op 08-04-16 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:14

oooh heel herkenbaar ! Vooral in zeggen, maar ook in het doen!
ik ben zo impulsief, tot vervelends aan toe haha.

Ik denk ook altijd hard op, bij de kassa kijken mensen mij soms zo stom aan als ik al m'n boodschappen opnoem op de band...

Ik heb zelfs wel eens mijn pincode hard opgenoemd onder het intypen

En dan vooral de mensen die het niet altijd waarderen als je alles zegt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:30

nine1987 schreef:
Ligt aan wat je met flapuit bedoelt.. Ik heb het hart nogal op de tong liggen.. Zo kan ik van zulke dingen doodziek worden (uit een ander topic met een merrie die aam t bevallen is)

Citaat:
Aaah..... zei net tegen... dat ze moest persen, en gelijk begon ze weer met persen.. :+:

Citaat:
Ik vind het zo mooi... en ik kén ze niet eens in het echt.

*pinkt traantje van trotsheid weg*

Kom op jullie drie, de laatste loodjes!

Dan denk ik, joh.. Heel leuk voor die mensen.. Ik gun ze alle geluk van de wereld.. Maar stel je in godsnaam niet zo aan..

Mensen waarderen over het algemeen ook nooit zo dat ik zo ongenuanceerd mijn mening geef.. Maar ach.. Dst is niet voor mij weggelegd..
Ik ga liever direct de confrontatie aan, dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben.. :p

Dit echt. Ik vind het ook zo ongelooflijk... Nou ja. We denken hetzelfde :')

Ik ben dus ook echt een flapuit, heb er meer dan eens ruzie om gekregen maar dat vind ik dan weer niet zo'n probleem. Ik heb gewoon een akelig randje in mijn persoonlijkheid.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:32

Woonplaats.. Ballenbak, ikea..

I like you.. Hahahaha :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:48

Je bent één van de weinigen op bokt. Ik krijg nog regelmatig hatemail :')

Wat ik me nog kan herinneren, een opmerking van anthea. Een meisje had op bokt iets over haar lieveling op de manege gezet, dat hij was afgemaakt en dat ze altijd haar verhalen bij hem kwijt kon.

Anthea zei toen zoiets als 'Jezus, heb je het al zwaar als manegepaard maar dan heb je ook nog de hele dag van die zeikkinderen die je bij klagen'. Ik ging helemaal stuk. Volgens mij kreeg ze een tijdelijke ban :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 00:54

Er is bij mij ook al meer dam 1 keer met een ban gedreigd..

*kloot af* heb m nog nooit gekregen.. Maar t wordt nooit zo gewaardeerd op bokt als je zegt waar t op staat.. Ik krijg ook geregeld boze pb's van bokkers en/of mods.. Kan er niet zo om wakker liggen.. :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 01:01

Warboel schreef:
Ja := heel herkenbaar :=

Zodra ik me een beetje comfortabel met iemand voel wil ik er wel eens onhandige dingen uitflappen :o
Inderdaad eerst doen, dan pas nadenken dat het misschien niet zo handig was omdat te zeggen _O-

Maar als ik niet comfortabel met iemand ben, nee dan niet. Dan ben ik onwijs verlegen juist.

Zo herkenbaar dit!
Ik kan ook een onwijze flapuit zijn dan zeg ik iets en daarna denk ik poedersuiker dit had ik beter niet kunnen doen!
toevallig nog toen ik om half 7 thuis kwam van m'n werk, m'n laatste werkdag en ik was behoorlijk overprikkeld en kwam thuis en flap d'r zo wat uit... Vriend boos/over z'n toeren en 2seconde later deed die alsof d'r niets aan de hand is
Ik met m'n stoppe kop denk sop t je op en ben na bed gegaan
Half 12 word ik wakker ligt die naast me en nu zit ik op de bank...

Bah wat heb ik een hekel aan ruzie/onenigheid maar ik veroorzaak t zelf met m'n stomme kop... Maar ben dan ook weer te koppig om t bij te leggen...
Overigens is dit de eerste keer in onze relatie dat we "ruzie" hebben

Idd in nieuwe situaties "kijk ik de kat uit de boom"
Zeg ik overal vriendelijk nee op
"Wil je wat drinken?" Nee dankje en dat de hele avond
Staan d'r hapjes op tafel en vraagt iemand waarom ik niets hoef

Ben ik eenmaal een aantal keer onder t zelfde gezelschap drink ik glas na glas leeg heb ik lol en ben ik de eerste die wat pakt van tafel :+
En dan zeggen vele altijd "jeetje zo had ik je niet ingeschat je bent eigenlijk best gezellig"
Dan heb ik altijd echt de neiging om te zeggen
"Jullie misschien ook wel maar in t begin niet jullie zijn zo druk!"
Terwijl ik zelf de drukste d'r uit ben :+

Eigenlijk moeten hier ook de scherpste randjes d'r af dat zou t leven zoveel makkelijker maken maar hoe?!?!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 01:03

nine1987 schreef:

Citaat:

Bekende quote ;) :)) Heb er normaal ook niks mee, maar het gebeurde echt een paar keer dus het leek net alsof het paard snapte wat ze moest doen :')

Ik ben normaal geen flapuit, maar sinds ik op mijn werk ben terecht gekomen begin ik wat losser te komen. Mensen zijn soms zo dom, dan kan ik niet anders dan soms iets erover te zeggen :=

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 01:06

Ik wist heel goed dat jij t was, maar vind t niet zo netjes om met namen te gooien.. :o

*ging meteen in pb box kijken of ik ze ook ooit op mn kop gehad had van Dreamy, maar dat valt nog mee.
:)) *

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 07:34

MamaMiesje schreef:
Ik kan ook enorm scherp van tong zijn, sarcasme met humor en woordgrapjes zijn wel aan mij besteed := Maar ergens ben ik toch nog oud (dat gaat vanzelf) en wijs geworden :') en MEESTAL ben ik beleefd/houd ik me in als ik mensen (nog) niet goed ken :+

Het is een familietrekje want ik heb er ook last van :') Niet iedereen kan het waarderen of snapt mijn (sarcastische) humor dus bij vreemden en bij diegene die het 'niet snappen' probeer ik me in te houden. Helaas lukt dat niet altijd.

I am not a smartass. I am a skilled trained professional who speaks fluently sarcasm.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 07:48

Warboel schreef:
Ja := heel herkenbaar :=

Zodra ik me een beetje comfortabel met iemand voel wil ik er wel eens onhandige dingen uitflappen :o
Inderdaad eerst doen, dan pas nadenken dat het misschien niet zo handig was omdat te zeggen _O-

Maar als ik niet comfortabel met iemand ben, nee dan niet. Dan ben ik onwijs verlegen juist.

Ja exact dit! En dat wordt natuurlijk niet altijd op prijs gesteld. Hoe comfortabeler, hoe meer ik er uit flap haha..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 07:56

Haha ik ben ook een flapuit.
Maar ik krijg juist ook veel terug dat mensen het echt waarderen. Vroeger niet hoor. Maar ik ben gewoon mezelf gebleven en nu vinden veel mensen het wel prettig. Niet iedereeeeen natuurlijk maar dat kan okk niet.

Ik ben voornamelijk heel open over alles. Mensen mogen me alles vragen en krijgen ook overal een eerlijk antwoord op. Dus ook op de vraag vind je mijn schoenen mooi? Zeg ik gewoon eerlijk dat ik ze wel of niet mooi vind. Niet ingepakt met tja ik zou ze zelf niet aan doen. Maar gewoon nee...
Ben ook goed in vragen stellen die niet heel gebruikelijk zijn.
Voorbeelde van gisteren op mijn werk.... Zijn jullie proppers of vouwers.... Die reacties hahaha. Kon het niet laten om de vervolgvraag te stellen met.... Vegen jullie van voor naar achteren of van achteren naar voren :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 07:56

Flapuit niet zo erg als sommige hier, maar ik voel me er wel heel ongemakkelijk bij om te liegen, zodanig dat je echt van mijn gezicht direct ziet dat ik niet de waarheid vertel. :o Zelfs een leugentje om bestwil lukt niet. Afijn op m'n werk weten ze dat ook, dus pas op met wat je me verteld in vertrouwen, ik kan er zo moeilijk om heen praten als een ander me direct iets vraag. Ze vertrouwen me wel iig. :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 08:00

Even een voorbeeldje trouwens... Iemand zei vroeger eens van "jij lijkt ook niet op je moeder" (qua uiterlijk) waarop ik zei "gelukkig niet!!" :') was er uit voor ik er erg in had haha.

Toen ik kort haar had kreeg ik wel vaak te horen dat ik veel op mn moeder lijk, nu ben ik daar alleen maar blij mee (mn moeder leeft namelijk niet meer)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:52

Ik meld mij ook, nu 35 en af en toe kan ik er echt dingen uitflappen, niet normaal. Ik kan mij tegenwoordig wel beter inhouden en uit goede vrede netter reageren, maar zo af en toe sluipt het er wel gewoon hard in.

Vorig jaar nog een opmerking gemaakt naar een leidster op het KDV van mijn dochter. Er liep een jongetje die had een vreemde vorm hoofd, dus ik flapte eruit dat het ook geen knappert was. (ja heel erg) en dat er vast iets mis was gegaan bij de geboorte dat hij knel had gezeten. (dat dacht ik echt en nog steeds), dat bleek haar eigen zoontje te zijn.
Oef ik heb mij kapot geschaamd en een dag later een bos bloemen meegenomen, ze was zichtbaar aangeslagen door mijn opmerkingen. Het was niet rot bedoeld ofzo, maar echt handig was het niet. :o ;( :o

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:59

Het blijft verschrikkelijk lastig om me in te houden }:0

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:11

Ik heb juist graag dat mensen rechtuit voor hun mening uitkomen,dan weet ik tenminste wat ik aan ze heb.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:57

Ik hoor idd ook dat mensen het wel kunnen waarderen dat ik recht voor m'n raap ben
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat niet in alle gevallen zo is eigenlijk

Ruzie met vriend is alweer bijgelecht godzijdank haha

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:08

anjali schreef:
Ik heb juist graag dat mensen rechtuit voor hun mening uitkomen,dan weet ik tenminste wat ik aan ze heb.

Ja ik ook, maar dat is het verschil tussen eerlijke mensen en achterbakse mensen volgensmij :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:08

Hier ook een flapuit die vaak terecht uit is.Word op bokt niet gewaardeerd en in het echte leven ook niet altijd.Nochtans heb ik erg veel vrienden waar ik wel eerlijk maar niet bot tegen ben.
Wel kan ik vreselijk uitvallen tegen mensen als ik in situatie's kom waar ik niet van gediend ben.Gisteren hing er weer een poedersuiker in de poot van mijn hond die verleden week ook al door 3 kleine hondjes gepakt was.Ze laten die hondjes maar loslopen en in je aangelijnde hond bijten,zulke mensen krijgen gelijk een hele grote mond van me ,achteraf denk ik dat had iets netter gekend.Of fietsers die tegen mijn hond en paard aan rijden ,dan kan ik ook zo uit mijn dak van gaan zonder ook maar een seconde na te denken wat ik zeg.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:24

KellyDV schreef:
anjali schreef:

Ja ik ook, maar dat is het verschil tussen eerlijke mensen en achterbakse mensen volgensmij :')

Geen flapuit wil niet zeggen dat je niet eerlijk bent....beetje kort door de bocht.
Je kan prima eerlijk zijn maar eerst even nadenken hoe je sommige dingen wat tactischer brengt.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 12:34

Daar heb je gelijk in Skipper ,iemand die nadenkt over wat hij zegt kan best eerlijk zijn en het meestal taktischer zeggen.
Alleen als je te veel nadenkt over wat je gaat zeggen,zeg je vaak net weer niet wat je bedoelt.

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 14:06

Dan ben je toch gewoon niet eerlijk? :+

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 14:10

Hier ook een flapuit! Maar dan ook wel eerlijk.. Ik zeg gewoon snel wat ik denk.. :')
(ook dingen die ik grappig vind, maar wat je schijnbaar (volgens vrienden) beter niet kunt zeggen..)