Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Aaah..... zei net tegen... dat ze moest persen, en gelijk begon ze weer met persen..
Citaat:Ik vind het zo mooi... en ik kén ze niet eens in het echt.
*pinkt traantje van trotsheid weg*
Kom op jullie drie, de laatste loodjes!
nine1987 schreef:Ligt aan wat je met flapuit bedoelt.. Ik heb het hart nogal op de tong liggen.. Zo kan ik van zulke dingen doodziek worden (uit een ander topic met een merrie die aam t bevallen is)Citaat:Aaah..... zei net tegen... dat ze moest persen, en gelijk begon ze weer met persen..Citaat:Ik vind het zo mooi... en ik kén ze niet eens in het echt.
*pinkt traantje van trotsheid weg*
Kom op jullie drie, de laatste loodjes!
Dan denk ik, joh.. Heel leuk voor die mensen.. Ik gun ze alle geluk van de wereld.. Maar stel je in godsnaam niet zo aan..
Mensen waarderen over het algemeen ook nooit zo dat ik zo ongenuanceerd mijn mening geef.. Maar ach.. Dst is niet voor mij weggelegd..
Ik ga liever direct de confrontatie aan, dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben.. :p
Warboel schreef:Jaheel herkenbaar
Zodra ik me een beetje comfortabel met iemand voel wil ik er wel eens onhandige dingen uitflappen![]()
Inderdaad eerst doen, dan pas nadenken dat het misschien niet zo handig was omdat te zeggen
Maar als ik niet comfortabel met iemand ben, nee dan niet. Dan ben ik onwijs verlegen juist.

nine1987 schreef:Ligt aan wat je met flapuit bedoelt.. Ik heb het hart nogal op de tong liggen.. Zo kan ik van zulke dingen doodziek worden (uit een ander topic met een merrie die aam t bevallen is)Citaat:Aaah..... zei net tegen... dat ze moest persen, en gelijk begon ze weer met persen..
Heb er normaal ook niks mee, maar het gebeurde echt een paar keer dus het leek net alsof het paard snapte wat ze moest doen 
MamaMiesje schreef:Ik kan ook enorm scherp van tong zijn, sarcasme met humor en woordgrapjes zijn wel aan mij besteedMaar ergens ben ik toch nog oud (dat gaat vanzelf) en wijs geworden
en MEESTAL ben ik beleefd/houd ik me in als ik mensen (nog) niet goed ken
Niet iedereen kan het waarderen of snapt mijn (sarcastische) humor dus bij vreemden en bij diegene die het 'niet snappen' probeer ik me in te houden. Helaas lukt dat niet altijd. Warboel schreef:Jaheel herkenbaar
Zodra ik me een beetje comfortabel met iemand voel wil ik er wel eens onhandige dingen uitflappen![]()
Inderdaad eerst doen, dan pas nadenken dat het misschien niet zo handig was omdat te zeggen
Maar als ik niet comfortabel met iemand ben, nee dan niet. Dan ben ik onwijs verlegen juist.
Zelfs een leugentje om bestwil lukt niet. Afijn op m'n werk weten ze dat ook, dus pas op met wat je me verteld in vertrouwen, ik kan er zo moeilijk om heen praten als een ander me direct iets vraag. Ze vertrouwen me wel iig.
was er uit voor ik er erg in had haha.
KellyDV schreef:anjali schreef:Ik heb juist graag dat mensen rechtuit voor hun mening uitkomen,dan weet ik tenminste wat ik aan ze heb.
Ja ik ook, maar dat is het verschil tussen eerlijke mensen en achterbakse mensen volgensmij