Hoor over de C1 dus wisselende dingen. Ouders zweren bij Franse merken, maar paar jaar terug stond de luxe Citroën wel stil halverwege Frankrijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb verschillende kleine auto's geprobeerd maar nee. Ik wil een roffelende v6 onder de kont. Dat vind ik mooi. Het zuipt als een idioot, maar dat heb ik er voor over
Je moet iets kiezen waar jij je fijn in voelt.
Ruby1995 schreef:Hierbij nog een foto van mijn auto
[ [url=m/0qmvBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rijd makkelijk 120 km per uur op de snelweg. En zoals ik al aangaf goed koop in belasting. En je hebt ze in allerlei kleurtjes!
Eleionomae schreef:Hier ook een aygo rijder en ook helemaal fan. Ze zijn zuinig, vlot en ideaal met parkerenmijne is van 2009. Heb m nu al n jaar en buiten het gewone onderhoud om nog niks mee gehad. Rij zeker 300/400km per week
Mijn monstertje toen de winter banden er net op zaten haha
[ [url=m/EYg1Lz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ilse_123 schreef:Ik ben overgestapt van een golf gti naar mn 1.1 bejaardenwagentje. Golf was prachtig, maar kwam niet van de oprit af want hij zoop teveel.
Proefritjes maken is een goed punt. Auto's verschillen zo ontzettend in manier van rijden.
. Sorry voor alle twingo en clio liefhebbers, maar het gaat gewoon stuk. Ook geen Alfa btw. RoyceMack schreef:probeer bij een proefritje ook eens of de auto wil optrekken vanuit de 3e versnlling. slaat ie af, zei mijn vriend, dan is de versnellingsbak op.
Doet ie dit wel (maar met wat tegenzin) dan heb je een prima koppeling.
Kijk ook of de verlichting het doet, of je gekke tikken of piepen hoort in de motor, stationair en met gasgeven. Check of de distributie is vervangen. Onderhoudsboekjes wil je er het liefste bij hebben. Kijk goed of de kieren tussen bv motorkap en zijflanken even groot zijn n niet teveel speling opzit (ivm schadeauto) kijk naar roest in de wielkassen, maakt de auto veel herrie (lekke uitlaat), inderdaad noodremproef. Probeer de hellingproef. liefst stukje snelweg. Let erop dat de auto nit oververhit. en zo kan ik nog wel even doorgaan:)
Morgen even langs een handelaar die (nu nog) niks heeft staan voor mij, maar misschien wel iets weet of krijgt.
maar hoe dan ook proberen of je er nog wat af kunt praten hoor
als je rondde 3200 uit kunt komen heb je daar een leuke auto voor
en idd even goed kijken wat er onder de garantie valt