Lampje is daarna nooit meer uit zichzelf uit gegaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xniieeenke schreef:Zammie, is het niet zo dat je onderbewustzijn wél met de afspraak met je vader bezig was, en dat liet merken? Dat jouw bewustzijn het opeens meekreeg en daarna pas dacht aan de afspraak? Het zelfde met je moeder. GEkke hersenen hebben we.
Die zou het kunnen zijn, maar het zou ook paranormaal kunnen zijn.
Zammie schreef:xniieeenke schreef:Zammie, is het niet zo dat je onderbewustzijn wél met de afspraak met je vader bezig was, en dat liet merken? Dat jouw bewustzijn het opeens meekreeg en daarna pas dacht aan de afspraak? Het zelfde met je moeder. GEkke hersenen hebben we.
Die zou het kunnen zijn, maar het zou ook paranormaal kunnen zijn.
Nou, ik zat op dat moment op de tablet te lezen en het geklop was of er iemand op een deur aan het kloppen was, dus geen zacht geklop. Woon afgelegen en er is hier met name s morgens geen kip te bekennen. En hoe kan het, dat mij moeder die ervaringen had?
Nogmaals, ik heb verder geen ervaringen, maar dit was wel eeeeerg toevallig allemaal..
en wat voel je dan precies?
kwita schreef:tja ik was neutraal....tot de verzorgster jaren geleden een paarden fluisteraar bij haar paard haalde.
Slik wat die kon vertellen dat wist niemand en zou ook niemand kunnen weten.
Verklaren kan ik het niet, totaal niet maar ze heeft veel gelijk gehad heel veel gelijk! zelfs tot 10 jaar na datum.
mijn verklaring er is meer dan wij mensen kunnen bevatten tussen hemel en aarde !!
want niemand had hier nog zin in. We hebben bij een bevriende band en (die zelfs hun eigen studio hadden) gevraagd hoe dit zou kunnen gebeuren maar ze geloofden ons bijna niet !! het zou niet mogelijk zijn. Een buizenversterker kan geen radio signalen o.i.d. opvangen.ilonamandjes schreef:@ Zwerte, je moet het lapmje tegen de poot aan tikken om aan te krijgen. Ik heb geprobeerd om dat bijvoorbeeld met een pen te doen, dat lukt niet. Het moet echt met je vinger. Heb ook het bureau bewogen om te kijken of de lamp misschien op trillingen reageert, maar nee, ook daarmee krijg je hem niet aan of uit
xniieeenke schreef:kwita schreef:tja ik was neutraal....tot de verzorgster jaren geleden een paarden fluisteraar bij haar paard haalde.
Slik wat die kon vertellen dat wist niemand en zou ook niemand kunnen weten.
Verklaren kan ik het niet, totaal niet maar ze heeft veel gelijk gehad heel veel gelijk! zelfs tot 10 jaar na datum.
mijn verklaring er is meer dan wij mensen kunnen bevatten tussen hemel en aarde !!
Paarden fluisteraars geloof ik dan weer eigenlijk niet in.
Ik denk dat ze gewoon goed is in de lichaamstaal en alles opmerkt.
Maar hoe is dit anders te verklaren? Stalhoudster en sjamaan kenden elkaar niet. Zwerte schreef:@nirvana: klinkt ook bizar maar heel eerlijk: zo'n via via verhaal is natuurlijk nooit echt kritisch te bespreken. Hoe dit dus anders te verklaren is, is moeilijk tot niet te zeggen.