Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarmee werd ze "gelukkig" een gevaar en kon ze uiteindelijk gedwongen opgenomen worden.
) het is altijd een excentriek persoon geweest en het verbaast me niet als er psychisch al langer iets niet lekker zat. Maar ik denk niet dat het al die tijd zo erg geweest
voor zover ik weet heeft ze geen familie op het dorp, maar er zijn veel mensen die haar kennen omdat ze dus gymles gaf. Misschien dat die er iets meer van weten? Aan de andere kant ook niet netjes om zo achter haar rug in de buurt te vragen, kun je je zorgen niet uitspreken bij de huisarts anders als je politie te heftig vindt? Misschien kan hij een huisbezoek ofzo voorstellen.. chanel1985 schreef:Dat betwijfel ik toch, wel door bepaalde instantie of met bepaalde toelatingen maar heb juist nog gelezen dat bv dashcam niet als bewijsmateriaal gebruikt kan worden, altans nu nog niet met de hudige wetgeving (in belgie toch)
Symbeami schreef:In eerste instantie zou ik samen met je andere buren bij de WS aangeven dat deze buurvrouw overlast veroorzaakt. En dan kijken of de WS er wat mee kan, geen idee, maar zij weten vast wel wat voor wegen er bewandeld moeten worden om naar een oplossing toe te werken. De vrouw heeft hulp nodig en jij moet je veilig voelen in je eigen huis.
Naar de huisarts gaan lijkt me geen goed idee, die heeft een beroepsgeheim en ik vind het ook niet netjes. Maar goed, die gaat je toch niets vertellen.
Wel een lastig probleem, ik zou overigens ook zeker wel contact opnemen met de wijkagent. Dit in elk geval ivm de open staande deur. Jij moet je toch gewoon veilig kunnen voelen in je eigen huis?
dan kan die er zelf langsgaan of buurtzorg inschakelen oid om haar in de gaten te houden wat betreft de medicatie en gedrag.
Bellatrix schreef:Ik heb niet het gevoel dat ze gevaarlijk is...ze doet namelijk verder niets raars.

Bellatrix schreef:Oja, daar heb je idd gelijk in. Van de week heeft ze een nieuwe afzuiging gekregen dus is er iemand bij haar binnen geweest. Weet niet of die beste man het door zou geven als hij zou denken dat er iets mis is maar toch...