Trouwen en trouwkaart...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barramundi

Re: Trouwen en trouwkaart...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:22

Vervelende situatie TS! Idd jammer dat mensen niet voor 1 dagje water bij de wijn kunnen doen, maar goed daar heb je weinig aan. Het is zoals het is.

Vwb je kaartenvraag; wij hebben voor onze bruiloft zelf kaarten ontworpen (via kaartje2go) en laten drukken. Daar kun je ook kleine aantallen bestellen en dan kun je twee, evt totaal verschillende, kaarten maken.
Tip als je dat gaat doen: de eerste keer 1 exemplaar bestellen, kun je zien of hij goed is! Daarna kun je dezelfde gewoon een x-aantal keer bij bestellen.

Succes en alvast veel plezier op de grote dag!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 17:07

kiwiwitje schreef:
. Bij mij waren ze er niet ingekomen. Ik bedoel het niet verkeerd, maar het is toch gewoon belachelijk dat je het niet kan vieren zoals je wil, omdat hun elkaar niet liggen?

Helemaal mee eens.
Ik vind het heel sneu dat een stel volwassenen niet in staat is om hun eigen mening even opzij te zetten en te accepteren dat dit JULLIE dag is.

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-16 23:59

Ja het is erg lastig ik kan het zo op forum niet goed uitleggen :(:)
in ieder geval iedereen super bedankt voor de reacties, we hebben besloten om 2 kaarten te doen naar ieders familie zn smaak, en de onze, om er een vlotte dag van te maken met hopelijk een leuke herinnering aan over te houden! <3

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:53

Je wilt gewoon graag een mooie dag met mooie herinneringen om op terug te kijken, dus probeer je rekening te houden met je gasten/familie. Snap het wel! Vind het super dat jullie dat doen, hopelijk komt die waardering daarvoor ook jullie kant op.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:54

justxanna schreef:
MirandaFuego schreef:
Wij zijn gewoon met z'n tweeën naar Las Vegas gegaan, daar ook een hele mooie reis gemaakt, niks geen familie! *\o/*

Oh geweldig... Lekker je eigen ding doen <3 tja das ook iets om over na te denken haha!

Let er wel op dat dit, mits je de papieren goed regelt bij het consulaat, geen rechtsgeldig huwelijk is in NL

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:55

Goof schreef:
kiwiwitje schreef:
. Bij mij waren ze er niet ingekomen. Ik bedoel het niet verkeerd, maar het is toch gewoon belachelijk dat je het niet kan vieren zoals je wil, omdat hun elkaar niet liggen?

Helemaal mee eens.
Ik vind het heel sneu dat een stel volwassenen niet in staat is om hun eigen mening even opzij te zetten en te accepteren dat dit JULLIE dag is.

Ook al zouden ze zich die dag wel inhouden en zich gedragen. De spanning zal voelbaar zijn en kan me voorstellen dat TS daar geen zin in heeft.
Want je weet immers dat het een grote leugen zal zijn als er ineens wel gezellig gekletst gaat worden

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 11:13

Allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ! Jeetje wat vervelend dat jullie families zich niet aanpassen zeg. Ik wil je wel als tip geven dat een huwelijksdag veel energie kost, wij zijn woensdag getrouwd en wilden vrijdag op huwelijksreis naar Mexico maar ik ben erg blij dat het uiteindelijk zondag werd. Je hebt zoveel te regelen en te doen dat ik echt blij om even te stabiliseren voordat ik op vakantie ging. Kan natuurlijk per persoon verschillen dat weet je zelf het beste.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:42

Gillbo schreef:
Ook al zouden ze zich die dag wel inhouden en zich gedragen. De spanning zal voelbaar zijn en kan me voorstellen dat TS daar geen zin in heeft.
Want je weet immers dat het een grote leugen zal zijn als er ineens wel gezellig gekletst gaat worden

Het zou toch wat wezen als mensen op zulke dagen elkaar eens wat beter leren kennen, inzien dat een andere mening hebben ook geen kwaad kan en gewoon oprecht in elkaar geïnteresseerd raken..

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:28

Sammie zoals ik in de OP begrijp is dat tot elkaar komen een brug te ver.
En zoiets wil je gewoon niet op je bruiloft uitproberem of er een mogelijkheid is om bij te praten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:34

Gillbo schreef:
En zoiets wil je gewoon niet op je bruiloft uitproberem of er een mogelijkheid is om bij te praten

We gaan ver offtopic denk ik, maar dan waren ze er hier bij mij gewoon beide niet in gekomen. Om de dood eenvoudige reden; Twee volwassen mensen mogen elkaar prima niet liggen, en je hoeft elkaar niet te spreken op een feest oid als je dat niet wil. Maar als je het beide niet op kan brengen om je trots een keer te verzetten voor mij, op MIJN dag, dan kom vooral lekker niet. Want ik zou het vertikken alles om te gooien voor een ander. En een ieder die er problemen mee zou hebben, die is ook niet welkom. En ja dan kan het zijn dat ik een heel klein clubje over hou, dat kan zeker, maar dat zijn dan wel de mensen die fatsoen hebben, en de mensen die Ik er graag bij zou willen hebben.

Uiteraard is het helemaal jouw keuze TS. Dit stukje is dan ook niet op jou gericht! :)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:47

Maar, sorry, ben even nieuwsgierig, de familie van je vriend wil geen muziek en voor hen houd je dan het avondfeest? Dus zonder muziek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:56

kiwiwitje schreef:
Gillbo schreef:

We gaan ver offtopic denk ik, maar dan waren ze er hier bij mij gewoon beide niet in gekomen. Om de dood eenvoudige reden; Twee volwassen mensen mogen elkaar prima niet liggen, en je hoeft elkaar niet te spreken op een feest oid als je dat niet wil. Maar als je het beide niet op kan brengen om je trots een keer te verzetten voor mij, op MIJN dag, dan kom vooral lekker niet. Want ik zou het vertikken alles om te gooien voor een ander. En een ieder die er problemen mee zou hebben, die is ook niet welkom. En ja dan kan het zijn dat ik een heel klein clubje over hou, dat kan zeker, maar dat zijn dan wel de mensen die fatsoen hebben, en de mensen die Ik er graag bij zou willen hebben.

Uiteraard is het helemaal jouw keuze TS. Dit stukje is dan ook niet op jou gericht! :)

Amen. _/-\o_

Ik moet er niet aan denken. -O- Mijn bruiloft is een dag waar ik nu al van droom en ik zou echt helemaal niet blij worden als ik al die dromen moet aanpassen als mijn eigen familie en schoonfamilie het niet konden vinden.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:59

2 verschillende kaarten is vrij normaal. Ik werk bij een kaartenwebsite en wij maken geregeld kaarten voor huwelijken met eenzelfde soort verhaal ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 23:07

Waak er wel voor ts dat je niet alsnog teveel gaat schikken. Jullie kaart is jullie kaart en niet een kaart die de familie wil zien. Jullie feest is jullie feest. Niet hetgeen wat jij denkt dat zij kunnen waarderen.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 10:22

Jeetje waarom kan men zich niet aanpassen wat het stelletjes wilt?
Ts sterkte niet leuk om zo te stressen om voor iedereen plezierig te maken

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 10:30

Pffff TS knap hoor dat jullie je zo kunnen inschikken naar jullie familie. Ik denk maar zo: jullie feest, dus jullie bepalen. Misschien is gewoon op maandagochtend zonder familie trouwen en daarna op het vliegtuig stappen nog een optie. Dan heb je geen stress over de dag zelf en kun je er tenminste zelf ook van genieten. Lijkt mij, met alle compromissen die je nu gaat doen, dat het een feestdag voor de anderen wordt en toevallig zijn jullie de aanleiding. Kan mij niet voorstellen dat je van zo'n dag gaat genieten.