Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kiwiwitje schreef:. Bij mij waren ze er niet ingekomen. Ik bedoel het niet verkeerd, maar het is toch gewoon belachelijk dat je het niet kan vieren zoals je wil, omdat hun elkaar niet liggen?
justxanna schreef:MirandaFuego schreef:Wij zijn gewoon met z'n tweeën naar Las Vegas gegaan, daar ook een hele mooie reis gemaakt, niks geen familie!
Oh geweldig... Lekker je eigen ding doentja das ook iets om over na te denken haha!
Goof schreef:kiwiwitje schreef:. Bij mij waren ze er niet ingekomen. Ik bedoel het niet verkeerd, maar het is toch gewoon belachelijk dat je het niet kan vieren zoals je wil, omdat hun elkaar niet liggen?
Helemaal mee eens.
Ik vind het heel sneu dat een stel volwassenen niet in staat is om hun eigen mening even opzij te zetten en te accepteren dat dit JULLIE dag is.
Gillbo schreef:Ook al zouden ze zich die dag wel inhouden en zich gedragen. De spanning zal voelbaar zijn en kan me voorstellen dat TS daar geen zin in heeft.
Want je weet immers dat het een grote leugen zal zijn als er ineens wel gezellig gekletst gaat worden
Gillbo schreef:Sammie zoals ik in de OP begrijp is dat tot elkaar komen een brug te ver.
En zoiets wil je gewoon niet op je bruiloft uitproberem of er een mogelijkheid is om bij te praten
kiwiwitje schreef:Gillbo schreef:Sammie zoals ik in de OP begrijp is dat tot elkaar komen een brug te ver.
En zoiets wil je gewoon niet op je bruiloft uitproberem of er een mogelijkheid is om bij te praten
We gaan ver offtopic denk ik, maar dan waren ze er hier bij mij gewoon beide niet in gekomen. Om de dood eenvoudige reden; Twee volwassen mensen mogen elkaar prima niet liggen, en je hoeft elkaar niet te spreken op een feest oid als je dat niet wil. Maar als je het beide niet op kan brengen om je trots een keer te verzetten voor mij, op MIJN dag, dan kom vooral lekker niet. Want ik zou het vertikken alles om te gooien voor een ander. En een ieder die er problemen mee zou hebben, die is ook niet welkom. En ja dan kan het zijn dat ik een heel klein clubje over hou, dat kan zeker, maar dat zijn dan wel de mensen die fatsoen hebben, en de mensen die Ik er graag bij zou willen hebben.
Uiteraard is het helemaal jouw keuze TS. Dit stukje is dan ook niet op jou gericht!
Mijn bruiloft is een dag waar ik nu al van droom en ik zou echt helemaal niet blij worden als ik al die dromen moet aanpassen als mijn eigen familie en schoonfamilie het niet konden vinden.