Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:EliseXJoelle schreef:ik heb een half jaar antikraak gewoond in een oude school.
hadden een grote keuken (gezamenlijk) en verder een heel klaslokaal voor ons zelf, eigen wc en douche (ook gezamenlijk) verder een groot schoolplein aan 2 kanten van de school.
Wel is er het risico dat je met een maand op straat staat, maar vaak helpt de organisatie met woonruimte zoeken.
Ik heb via CAMELOT gehuurd toen.
Camelot zou ik echt niet bij huren. Zijn een tijdje geleden erg negatief in het nieuws geweest omdat er een douche in een van hun panden was die elektrische schokken gaf, daar is uiteindelijk zelfs iemand dood gegaan omdat de organisatie het behoorlijk verzaakte om langs te komen (het was immers toch maar antikraak)
mirriezz schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar de mensen die in een kantoor/school wonen/hebben gewoond. Voel je je dan niet zo'n halve kampeerder? En hoe zit het met bijvoorbeeld gordijnen en grote raampartijen?
_Ekenna schreef:mirriezz schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar de mensen die in een kantoor/school wonen/hebben gewoond. Voel je je dan niet zo'n halve kampeerder? En hoe zit het met bijvoorbeeld gordijnen en grote raampartijen?
Nee ik voel me geen kampeerder. Waarom zou ik me een kampeerder voelen? Het is gewoon mijn huis en ik heb het leuk ingericht. Ik heb twee schoollokalen incl keukentje, waarvan ik in 1 leef en de ander staat alleen wat rommel en m'n wasrek. We hebben allemaal een eigen toilet en delen met z'n 3en de douche.
Ik heb 7 meter aan ramen per kamer, 3 meter hoog en heb gewoon goedkope prima gordijnen bij de Xenos gehaald toen ze 1+1 gratis waren. Zijn lang genoeg en hebben mij zo'n 70 euro gekost.