Ik heb hem ook ingevuld! In mijn studie kom ik het onderwerp regelmatig tegen, dus ik vind het een interessant onderwerp voor een pws! Sommige vragen zou ik iets geslotener vragen, zoals hoe hoog schat jij het risico in. Daar zou ik een gesloten vraag van maken met de opties: zeer laag, laag, gemiddeld, hoog, zeer hoog. Dit geeft iets duidelijkere antwoorden en kun je met percentages gaan werken.
Je vragen zijn erg interessant, maar laten veel ruimte voor eigen interpretatie. Hoe ga je dat meetbaar maken?
Andra_S
Geplaatst: 30-03-16 22:49
geerte schreef:
Ingevuld, leuk zoiets heb ik ook gedaan met mijn stage in Duitsland met mijn Duitse collega's. Kwamen ook zeker leuke dingen uit.
Eh, nou, of een dergelijk onderwerp leuk is, trek ik nogal in twijfel.
Rennie89
Geplaatst: 30-03-16 23:00
Ik heb hem ook ingevuld. Die dag dat Brussel aangevallen was, die ochtend, dat ik naar werk (schiphol) ging, met de trein... Tjah, mijn trein maakte een ommekeer vanwege "terreurdreigingen". Dan slik je wel even... Dan is het opeens heel dichtbij. Mijn trein was achter die trein in Hoofddorp die zo binnenstebuiten was gekeerd.
De regio maakt inderdaad wel wat uit denk ik. Hier in de middle of nowhere heeft het geen zin om een aanslag te plegen, maar als ik bij schiphol in de buurt zou wonen dan zou ik me minder veilig voelen.