hoe zwangerschapstest fake

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:43

Ayasha schreef:
als je hier al een week boos om blijft dan wat?

Dan ken je elkaar echt heel slecht..
Mijn vriend weet precies tot waar en hoever hij kan gaan, verwacht dat TS haar vriend goed genoeg kent om te weten dat hij er om kan lachen.

Neem aan dat je zo'n grap niet doet als je al 3 jaar bezig bent met kinderen krijgen..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:46

_Zsazsa_ schreef:
Ayasha schreef:

Mijn vriend weet precies tot waar en hoever hij kan gaan, verwacht dat TS haar vriend goed genoeg kent om te weten dat hij er om kan lachen.

Neem aan dat je zo'n grap niet doet als je al 3 jaar bezig bent met kinderen krijgen..
Ik ken mijn vriend daar nog niet goed genoeg voor, we zijn pas 3 maand samen :P. Maar zo'n grap zou ik nooit in m'n hoofd halen omdat ik het zelf al niet grappig vind :D.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:50

_Zsazsa_ schreef:
Ayasha schreef:

Ik heb het mijn vriend nog niet geflikt dus die opmerking slaat kant noch wal. :+
However; het zou de eerste niet zijn die zich mispakt, zelfs het elkaar constant prankende koppel (die het dus wel gewend zouden moeten zijn.) slaagde hij er in om haar te doen janken. Ja, dan moet je je echt goed voelen met zo'n grappen. +:)+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-03-16 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:51

Humor is ieder voor zich. Je zegt dat je zwanger bent. Vriend schrikt. Jij zegt Haha grapje... Nou wat erg.

Mijn vriend had vorig jaar de auto verstopt. Ik was winkelen, was ie me gevolgd met de reserve sleutel en had de auto verder op gezet. Ik stond te janken als een klein kind, was namelijk zijn dure auto. Ik hem snikkend opgebeld maar hij kon zn lach al niet houden haha. Ja ff banketstaaf zo'n moment maar nu lach ik er net zo hard om.

_Zsazsa_

Re: hoe zwangerschapstest fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:52

@ Ayasha, ik heb het toch ook niet over jou.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:52

Dat was wellicht niet je bedoeling maar je hebt het over mensen die hier boos om zou worden en ik zeg dat ik daar wel degelijk boos om zou worden.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:53

Tja. Je kan het zelf inschatten of je partner dat leuk zou vinden denk ik?

Ik had vorig jaar mijn vriend op 1 april een foto van een zwangerschapstest gestuurd waarop ipv een streepje stond: haha 1 april. Dat was wel grappig.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:57

Tja, een auto verstoppen is wel een hele andere gradatie dan een zwangerschap faken.. Ik zou ook in janken uitbarsten ws, en misschien ook nog ff schreeuwen: "jemig, banketstaaf, ik schrok me dood!" Maar achteraf zou ik er wel om kunnen lachen, als ik zo reageerde was de grap geslaagd dus..

Maar met zoiets gevoels als een zwangerschap? Iedereen staat er anders in natuurlijk, maar het gaat nu wel om gevoelens, die kun je niet altijd sturen.. Stel dat ie schrikt en daarna toch heel blij is? "grapje.." Of dat hij je verwensingen geeft omdat je hem zou belazeren? Nouja, in dat laatste geval weet je ook wat je aan hem hebt overigens :Y)

Maargoed, in mijn geval zou ik dit soort grappen niet waarderen. Ik zou er ook niet aan meewerken als het me gevraagd werd (ja, hier nog een positieve test liggen).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 11:05

Ook een vreemde redenering. Zwangerschap bespreek je en daar wordt je het IMO over eens, als deze jongen nu niet blij zou zijn dan maakt dat van hem ineens een slechte jongen terwijl vanuit zijn standpunt, hij gewoon denkt dat zijn vriendin expres gestopt is met de pil of whatever zonder dat met hem te bespreken terwijl hij erop vertrouwde dat zij die nam?

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 11:06

Ja maar ik ga ervan uit dat je je partner in kunt schatten.
Vrouwen zullen het indd vaak niet grappig vinden.. Maar aan de andere kant kan een man toch geen zwangerschap faken haha.

Ik heb voor dit jaar iemand die met een soort waterverf een flinke beschadiging op z'n auto gaat schilderen (gewoon afwasbaar)

Kan al niet wachten tot ik z'n gezicht zie..

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 11:33

Ik vind een 'ik maak het uit' grap erger dan een zwangerschaps grap. Je moet je partner er wel voor kennen. Ikzelf zou het grappig vinden maar mijn vriend denk ik niet. Hij wil namelijk wel kinderen en ik wil ze eigenlijk niet. Nou zijn wij nog jong en hebben nog niks gedaan dus die grap is voor ons snel achterhaald hahah.

Als je vriend kinderen wilt ts dan zou ik de grap niet doen, kan een gevoelige snaar zijn. Wil hij het (nog) niet dan moet je het zelf inschatten hahah

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 11:39

Ayasha schreef:

Slaat nergens op :j

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:07

Ik kan TS niet helpen, maar moet iedereen nu serieus zijn/haar mening gaan geven over of het wel of niet kan/grappig is? Dat is per persoon verschillend en TS zal haar vriend wel kennen. En als hij het niet leuk vind, is dat niet jullie probleem.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:22

@Ayasha: volgens mij zou jouw man ook prima weten dat jij compleet aangebrand bent als hij zoiets dergelijks zou flikken. Dus doet ie dat niet.
Daar gaat het toch om in een relatie... dat je elkaar kent. En dan weet je dus als het goed is heel goed wat wel en niet kan en wat de ander wel of niet zou waarderen.
Ik zou het niet waarderen zo'n "grap" waarbij de ander compleet overstuur is in het begin, zoals een aantal hier als voorbeeld aanhalen. Toch zijn er hier ook mensen die zeggen "ik kan er achteraf erg om lachen". Oftewel: iedereen is anders.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:37

Is er niet ergens een 'test' online (met vragen bijv.) en dat de uitslag positief is? Net als wanneer mensen vertellen een zwangerschapstest te hebben gedaan en mensen vragen of hij moeilijk was?

Ik ga even googlen :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 12:38

Wow zulke reacties niet verwacht.. :oo

Ik ken mij vriend en weet hoe hij erin staat.. en juist om d3 gesprekken die we erover hebben gehad wil ik dit geintje met hem uithalen :) we zitten allebij in onze eerste jaar pas dus niet bepaald een kinderwens nu :P

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:40

_Zsazsa_ schreef:
Ja maar ik ga ervan uit dat je je partner in kunt schatten.
Vrouwen zullen het indd vaak niet grappig vinden.. Maar aan de andere kant kan een man toch geen zwangerschap faken haha.

Ik heb voor dit jaar iemand die met een soort waterverf een flinke beschadiging op z'n auto gaat schilderen (gewoon afwasbaar)

Kan al niet wachten tot ik z'n gezicht zie..

hehe, dat vind ik nog eens een leuke grap. }> Hier ook een waarvan de auto de heilige koe is.

Joh ts, hier ook van die grappenmakers, en dan kunnen dat soort dingen best. Wij hebben altijd dikke lol om dat soort onzin. Of dat nu voor of na de hartverzakking is. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:35

Nou... Dit had mijn vriendin bij haar vriend gedaan. Hij schrok, maar was zoooo blij! Au.

Mijn vriend had ook zoiets bij mij geflikt jaren geleden, vroeg mij ten huwelijk. 1 april! Ik was woest, was zo blij met zijn aanzoek en kon er niet om lachen :n

Ik vind dit geen grappen, ik ben ouder geworden :+ hoe goed je iemand ook kent, bij levensveranderende verrassingen kan iemand toch anders reageren dan je verwacht of dat ze zelf verwachten..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:43

Ik vind dit ook echt te ver gaan eigenlijk. Sowieso vind ik 1 april grappen niet leuk.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:45

Haaha TS, ik wil je vriends gezicht zien als hij het hoord ahaha. Kun je niet gewoon een test inkleuren?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:03

Maar goed, om antwoord op de vraag te geven. Lege verpakking op de wasbak leggen is al genoeg denk ik

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:20

Zou het wel hilarisch vinden als hij met een positieve test aan kont zetten :')

Maar zulke dingen vind ik niet grappig :n

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:09

Gianti schreef:
Ik ken mij vriend en weet hoe hij erin staat.. en juist om d3 gesprekken die we erover hebben gehad wil ik dit geintje met hem uithalen :) we zitten allebij in onze eerste jaar pas dus niet bepaald een kinderwens nu :P

Precies, jouw relatie, jij bent de enige die kunt inschatten of zo'n grap past binnen jullie relatie. Het wordt past naar als je vriend helemaal blij reageert zoals bij een bokker hiervoor. :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:15

Ir111 schreef:
Gianti schreef:

Precies, jouw relatie, jij bent de enige die kunt inschatten of zo'n grap past binnen jullie relatie. Het wordt past naar als je vriend helemaal blij reageert zoals bij een bokker hiervoor. :D
En als dat zo is, is er iets verkeerd ingeschat eh :7.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:20

_San87_ schreef:
En als dat zo is, is er iets verkeerd ingeschat eh :7.

Ja. :')