ChantalSmook schreef:Ik heb een late dienst vanavond en morgen een vroege. Moet om half 7 beginnen. Dus eigenlijk om half 6. Vind mezelf best zielig.
Lees even 1 bericht boven je
je hoeft je niet zielig te voelen... Ik wou dat ik jouw tijd had
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Undefined schreef:Ik zou het veel te vroeg donker vinden als ze de zomertijd af zouden schaffen! Doe dan die van de winter maar weg
Ik merk er overigens helemaal niets van dat de tijd veranderd, mijn telefoon zet zich automatisch goed en dan slaap ik die nacht gewoon een uurtje korter. Dat gebeurd op andere dagen ook wel eens.
... lifaya schreef:ChantalSmook schreef:Ik heb een late dienst vanavond en morgen een vroege. Moet om half 7 beginnen. Dus eigenlijk om half 6. Vind mezelf best zielig.
Lees even 1 bericht boven jeje hoeft je niet zielig te voelen... Ik wou dat ik jouw tijd had
![]()
Nagini schreef:Ik vraag me echt af hoe het kan dat sommige mensen hier zo erg last van hebben.
Hoe doe je dat als je op vakantie gaat en er is 8 uur tijdsverschil?
Zelf reis ik ook nog regelmatig London - Vaste land europa met een uur tijdverschil, hoe kun je daar last van hebben?
Persoonlijk denk ik dat het meer een instelling is dat je het verschrikkelijk vind dan dat het echt impact kan hebben? Vooral als het op een zondag is waar over het algemeen veel mensen kunnen uitslapen (en nu heb je zelfs nog de maandag erbij).
01San schreef:Hahahaha jaaa ik dacht dat het afgelopen nacht was

Nayomie schreef:verootjoo schreef:Heerlijk de zomertijd, lekker lang licht savonds.
Ik snap ook niet helemaal hoe je van een uurtje zoveel last kan hebben... Ik merk iig niks
Dat merk je als je normaliteit om 5 uur op staat en nu praktisch gezien 4 uur
Veulen84 schreef:Wel eens van een biologisch klok gehoord?
Zie het heel simpel. Je biologische klok loopt iets sneller dan de normale 24 uur. Onder invloed van licht wordt dat bijgesteld. Voor mij wijkt die klok morgen ineens heel erg af. Dat moet eerst hersteld worden en dat kost tijd. Bij sommige mensen gaat dat snel, bij andere langzaam.
Ik ben verder een vrij simpel mens. Ik eet als ik honger heb, ik ga naar me bed als ik moe ben. Dat wordt mede bepaald door mijn biologische klok... Alleen als die in de war is, gaat het mis... En van dat mis gaan wordt je moe, hongerig, depi, chago enz... Daar zijn geen oplossingen voor.