Hoe slapen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:33

Half op mijn buik, in het midden van mijn bed (indien tweepersoons en het rijk alleen), een been hoog opgetrokken, ander gestrekt naar beneden, een hand onder of naast mijn kussen en de arm die op dat moment boven ligt over het vest van mijn vriend heen :)

kiwiwitje

Re: Hoe slapen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:40

Ohwja, en ook ik rol mij het liefst helemaal in. Daarom houd ik ook van slapen in slaapzakken! <3 <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 01:42

xPabloBokt schreef:
Half op mijn buik, in het midden van mijn bed (indien tweepersoons en het rijk alleen), een been hoog opgetrokken, ander gestrekt naar beneden, een hand onder of naast mijn kussen en de arm die op dat moment boven ligt over het vest van mijn vriend heen :)

Hihi! Ben k iig niet de enige! Ik heb standaard n shirt van vriendlief ik bed liggen. Dat naar hem ruikt <3

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:46

Om in slaap te vallen lig ik altijd op mijn zij, met 1 of 2 opgetrokken knieen. Waarbij ik de arm waar ik op lig soms tussen mijn benen klem en de andere hand plat onder mijn hoofd of tegen mijn kin aan.
Ik moet altijd met mijn gezicht naar een gesloten kant slapen, naar een muur. Als ik met vriend slaap dan geld die regel niet meer, ik vind het vreselijk om dichtbij iemand in slaap te vallen. Ik ga dan altijd op het uiterste puntje liggen met me rug naar hem toe. Hij mag me dan ook echt niet meer aanraken als ik wil gaan slapen.... Ik weet dat het gek is haha, zo te lezen kruipen de meeste het liefst zo dicht mogelijk tegen iemand aan. :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 02:08

Ik blijf net knap vinden dat mensen in slaap kunnen vallen door op hun rug te liggen :D

Ik ben zelf een echte buikslaper. Soms lig ik ook weleens op mijn zij, maar kan op die manier niet in slaap vallen. Ik ga sochtends tijdens het snooze momentje altijd op mijn rug liggen zodat ik wakker blijf :=

Mijn armen liggen altijd onder mijn kussen of 1 arm er onder en eentje houd de deken vast

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 03:05

hamsterfan schreef:
Ik blijf net knap vinden dat mensen in slaap kunnen vallen door op hun rug te liggen :D

Ik ben zelf een echte buikslaper. Soms lig ik ook weleens op mijn zij, maar kan op die manier niet in slaap vallen. Ik ga sochtends tijdens het snooze momentje altijd op mijn rug liggen zodat ik wakker blijf :=

Mijn armen liggen altijd onder mijn kussen of 1 arm er onder en eentje houd de deken vast

Ik kan heel goed op mijn rug in slaap vallen! Maar ik word vaak door vriendlief wakker gemaakt, en hij komt altijd niet meer bij als ik dan op mijn buik lig; plat met mijn gezicht in/op het kussen. Het nodige kwijl en hammie( ah hamster) in een arm geklemd!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 03:47

Ik slaap meestal met mijn hoofd aan het voeteneind omdat ik dan 's ochtends de zon kan zien opkomen.

Qua pose kan ik zowel op mijn buik, rug, linker- als rechterzij slapen. Dat maakt me niet zo veel uit. Wel altijd met dekbed tot over m'n schouders en een dekbedloze rug of voeten vind ik ook vreselijk. Meestal lukt het om overal waar ik dat wil dekbed te hebben ondanks de katjes die meestal bij mij slapen. Ze hebben min of meer vaste posities: de één bij mijn linkerheup en de ander ergens ter hoogte van mijn knieën.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 04:43

In mijn bed _O-
Soms ook op de bank ;)

Ik merk zelf, dat ik heel veel draai.
Dan op de rug, dan linker zij, dan rechter zij.
Buik volgens mij nooit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:09

Op mijn buik met 1 knie opgetrokken en arm onder mijn hoofd.. Ook wel vaak op mijn zij. Man moet op zijn eigen helft blijven, wil gewoon los en vrij slapen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:14

Ik slaap echt nooit op mijn buik, snap ook niet dat mensen dat kunnen :))
Altijd op mijn zij of rug, welke zij maakt trouwens niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:18

Vaak 1 hand onder kussen , op mijn zij of semi op mijn buik.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:28

Ik slaap aan de rechterkant en dat is dus richting de deur, niet bij de muur. Ik slaap rechts als ik alleen slaap... Slaap ik niet alleen dan slaap ik op een of andere manier het liefste links bij de muur.

Ik slaap altijd op mijn zij, hoew, sinds dat ik in het ziekenhuis weken verplicht alleen op mijn rug kon liggen, kan ik nu ook op mijn rug in slaap vallen, maar als ik op mijn rug lig slaap ik altijd met mijn mond wijd open :'). Dus dat vermijden we maar.

De zij dus en her liefst op mijn linkerzijde. En vaak slaap ik lekker in met mijn hondje in mijn armen, die als ik in slaap ben gevallen vaak aan mijn voeteneind gaat liggen of beneden in de mand en in de ochtend als ik wakker word komt ze gezellig terug.

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:48

kiwiwitje schreef:
Ohwja, en ook ik rol mij het liefst helemaal in. Daarom houd ik ook van slapen in slaapzakken! <3 <3

Lotgenoot :D
Ik krijg wel eens scheve blikken als ik vertel dat ik in een slaapzak slaap. :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:38

Afbeelding
Zo ziet het eruit als mijn vriend er niet is :o

Is hij er wel dan ligt hij aan die kant. 1 hondje in de bench. Kat erbovenop en eentje onder de dekens bij mn voeten.
Ik lig graag half op mijn zij/buik met mijn arm onder het kussen. Lekker int dekbed gewikkeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:28

Ik lig vaak eerst op mijn buik en rol dan vlak voor ik in slaap val op mijn rechterzij. Wel moet ik altijd met íets van mijn lichaam mijn vrouw aanraken. Soms vallen we dan ook echt in slaap met mijn arm onder haar nek (en dan wakker worden als die dood aanvoelt) en soms liggen we met onze ruggen naar elkaar toe op onze zij... Maar dan schuiven we allebei helemaal naar achteren zodat we met onze billen tegen elkaar liggen :')

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:53

Als ik in het weekend thuis ben dan slaap ik in het midden van m'n tweepersoonsbed.
Doordeweeks op kamers heb ik een eenpersoonsbed en dan slaap ik op m'n zij naar de muur toe.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:55

You make my day! Haha!

Ik slaap de laatste tijd erg raar, of handen in de lucht op de kussen en op mijn rug.
Of half op mijn buik met opgetrokken been.
Of half onder mijn vriend met hoofd en arm ( ik val in slaap vlak naast hem en hij draait zich in zijn slaap om... We bemerken dat niet )
Of ik lig heel lief op mijn rug en draai me om en knal met mijn ogen en neus vol tegen zijn elleboog... Omdat vriendlief weer met handen onder zijn hoofd op zijn rug slaapt.

Toen ik jonger was had ik me helemaal ingestopt in mijn kussens en drie winter dekens. En met knuffels en alle drie de katten en grote labrador in een 1!! Persoons bed.. En nee ik had de deur dicht gehad...

Nu als alleen slaap dan prop ik mezelf onder de dekens en kussens, maar wel op vriendlief zijn plaats omdat deze zo lekker ruikt naar mijn vriend :-)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:31

Als ik alleen slaap lig ik vaak op mijn buik en in het midden van mijn bed.
Ik lig ook altijd opgerold in mijn dekens.

Als ik samen met vriendlief slaap, lig ik aan de niet-muurkant en op mijn zij. Ene keer tegen hem aan en andere keer aan de andere kant van het bed.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:49

Ik val altijd in slaap op mijn buik en ik word wakker op mijn rug.
Lig het liefst ook midden in het bed, alleen dat vindt vriendlief niet zo heel leuk. Dus probeer ik netjes aan de rechterkant te blijven. :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 21:14

Op mijn linkerzij, met rechterbeen opgetrokken en linkerbeen gestrekt en dan het liefst sort van gemummificeerd in het dekbed, maar ja moet delen met vl, dus helaas lukt dat niet altijd.

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 21:16

Op mijn zij ( liefste rechter ) met mijn knuffelhond stevig in mijn armen en mijn benen helemaal opgetrokken.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:42

Als ik alleen slaap in het midden van m'n bed of dwars over m'n bed. Vaak op m'n buik met m'n kat op mijn onderrug.

Als ik met m'n vriend slaap aan de rechterkant. Vaak ook op m'n buik. Hij kan nooit slapen als ik tegen m aan lig :Y)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:46

Op m'n buik, hoofd naar links, helemaal aan de onderkant van m'n kussen, armen deels onder m'n lichaam. Zo val ik in slaap iig :P.

Nog niet zo vaak bij vriendlief geslapen, zou graag in z'n armen in slaap vallen, maar val eerder in slaap op m'n eigen manier. (Als ik daar al goed slaap, ik ben een lastige slaper, erg wennen aan iemand naast me, andere geluiden enz.)

Alleen slaap ik gewoon lekker in het midden/richting rechts (140 cm bed), bij m'n vriend slaap ik rechts.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:26

Onze favoriete inslaappositie is: ik op mijn rug met mijn arm onder zijn kussen door en hij op zijn zij met zijn hoofd op mijn arm, mijn benen opgetrokken over zijn benen / kruis heen de andere kant op en dan zijn arm om mij heen en zijn andere hand onder mijn billen :o Snap je hem nog <<)
's nachts rollen we dan wel weer onbewust uit elkaar.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:43

Rechterzij, benen opgetrokken, armen vlak bij m'n hoofd.