millennium schreef:Nou echt ... Hier zakt je broek toch van naar beneden. Wellicht ben ik dan een zeur, maar wat ongelooflijk respectloos van je exschoonmoeder. Beide situaties trouwens. Hoe bedenk je zulk soort fratsen??? Trouwens, gelijk heb je om niet met je New born naar je schoonfamilie te gaan! Man man, hoe verzin je zoiets??? Laat ze lekker naar jullie toe komen!
Jah, ik snap t ook niet helemaal. Misschien dat ze alleen maar aan zichzelf denken? Ik had mn ex ook gezegd dat ik het prima vond dat zn moeder naar t ziekenhuis kwam, maar dat ik liever niet had dat we de eerste dagen visite hadden. En dat ze er meer aan had als ze gewoon na een week of 2 weer kwam. Maja, dat was dus duidelijk niet goed genoeg.
Mijn ex heeft overigens prima van de kraamdagen genoten. Beetje pronken met de kleine, uitslapen, snachts vooral niet wakker worden (gelukkig kwam de kleine maar eens per nacht) en zelfs de kraamtranen ontbraken niet.
Ow, en toen ik zei dat ik dus niet kwam na 2 weken, zei exschoonma dat mn ex dan maar met de baby alleen moest komen als het teveel moeite was...alsof ik mijn baby überhaupt af zou staan na 2 weken...
Tsjah, nu kan ik er om lachen, maar toen was t echt klote