Wanneer deden jullie de commode weg? (Kids)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:15

Onze kindjes zijn 5 en 6 en bij beiden staat de commode er nog :) Er liggen kleren en beddengoed in en bovenop ligt speelgoed (Lego, Playmobil uitgestald) en boeken, cd-spelertje en allerhande losse rommel.
Commode van zoontje was van m'n oudere broer en daarna van mij, stond op m'n studentenkamer met mijn kleding erin en de tv erop :D Die gaat dus niet meer weg. Wij hebben de opbergruimte ook echt nodig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:58

Cayenne schreef:
Sammie schreef:
M'n moeder heeft de commode nog :')

Bewaart ze hem niet stiekem in de hoop dat jij hem straks nodig hebt voor een baby-Sammie? O:)

Mwahahahaha, daar zou ik dat ding niet voor gebruiken :') Ik denk dat zoiets tegenwoordig niet eens meer door de babyproofbridgade doorkomt. := Zaten namelijk drie gigantische spiegels aan die inklapbaar zijn, maar ik geloof dat die er inmiddels wel af zijn gehaald. Iets met ging stuk ofzo :') We hebben nog wel een familiebox (als het goed is..) die al door drie generaties is gebruikt. Groot lomp achthoekigding, maar dat zou puur om de sentimentele waarde gaan. Maar een baby-Sammie zal ik Bokt maar niet aan doen :')

_Nadia_

Re: Wanneer deden jullie de commode weg? (Kids)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:00

Wij hebben stapelbedden (hebben 2 kinderkamers, 1 voor de jongens en 1 voor de meisjes, baby bij ons) maar niemand gaat naar boven voor ze 4 jaar zijn hoor. we hebben 1 hoogslaper staan en daaronder een peuterbedje.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:05

Midden hoog slaper had mijn neefje ook, was toen 3,5 jaar. Maar flut ding om bed op te maken en erbij in bed kruipen vond ik ook niets :') kreeg er blauwe plekken van haha

Eigenlijk had ik zo'n ikea kast als commode willen hebben, tenminste nog handig na baby tijdperk maar goed... Iets met hormonen en perse een complete kinderkamer willen in 1 stijl. Tja :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-03-16 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:06

Ik heb een kindje wat bijna zindelijk is maar voor het aan en uitkleden vind ik het erg fijn, ook de was vouw ik er wel eens aan op. ook al komt er in september een 2e kindje hij blijft gewoon nog een paar jaar staan want je kunt het ook als bergplek voor speelgoed gebruiken dat heeft mijn vriendin gedaan.
nee , die gaat voorlopig niet weg en anders kan hij gebruikt worden in de schuur of in de tuinkas als werk tafel....best handig zo een ikea ding! :#

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:20

Hier 4 kinderen, bij alle 4 een commode gehad, en bij alle 4 nauwelijks gebruikt :')

Hier nu het dilemma mbt twee kinderen op 1 kamer, als beide kids een normaal bed zouden krijgen, betekend dat dat er nog weinig ruimte overblijft om te spelen. Dus hoogslaper of niet is nu de twijfel. Oudste van de twee word in juni pas 3, lastig lastig...

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 13:35

onze dochter wordt in juni 3 en gebruiken hem niet meer sinds eind januari. ze is nu dag en nacht zindelijk dus ook niet meer nodig.
in September krijgen we een zoontje dus daar zal hij voor gebruikt gaan worden.