Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik spreek uit ervaring.
ik wil bijvoorbeeld graag mensen gaan helpen met afvallen, sporten en goed in hun vel zitten. Daar heb ik minimaal een opleiding gewichtsconsulente voor nodig. Ik wil dat via nha oid gaan doen. Momenteel heb ik daar geen geld voor. Daarom zoek ik nu een baan waarbij ik genoeg verdien om iig die opleiding te kunnen betalen.
en idd, waar een wil is, is een weg 
Destination schreef:Ufurio4e schreef:Ts misschien moet je eerst een beroepskeuze test doen of bij het cwi een test doen om te zien waarin je uitblinkt.
Dan weet je al een richting waar je naar kan werken
CWI is al een aantal jaar UWV
Varekaj schreef:Ga een keer naar je personeelsverantwoordelijke en spreek er over? Wie weet kan je mits ondersteuning van hen wel een opleiding volgen die binnen het bedrijf nodig is, en waarbij je dan je loon kan behouden.

Dilan93 schreef:Te laat is het sowieso nooit. Zijn vrouwen van 50 die nog een succesvolle carrièreswitch maken
) Robin_S schreef:Ik had meteen al door dat je een hoger IQ hebt dan gemiddeld. Dat, in combinatie met de mooie leeftijd van 28 en een al iets ouder kind, vind ik genoeg factoren om alsnog een prachtige toekomst te creëren.
Je enige probleem nu is geld. Wat ik zou doen in jouw plaats is een studie zoeken die je naast een fulltime baan kan volgen en die nu in je financiële plaatje past. Dat hoeft nog helemaal niet je droomrichting te zijn, gewoon een soort van tussenstap.
Doel is om dan via die opleiding aan een baan te geraken die je meer geld bezorgt, en misschien zelfs ook meer vrije tijd, zodat je ooit alsnog psychologie kan studeren via open universiteit (als dat je grote droom is bijvoorbeeld).
Het duurt allemaal jaaaaren op die manier, maar beter zo dan helemaal niet. Ik vind het nooit te laat om het roer volledig om te gooien en geloof ook altijd dat het kan