Set_Elkol schreef:ik sta op om kwart over drie of kwart over vier, doe mijn werkkleding aan en ga naar werkdan drink ik thee rond zes en ontbijt ik daar rond zeven uur.
Waar werk jij
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
louka69 schreef:05.30 gaat de wekker, word ik wakker en kan ik nog heeerlijk 2 uurtjes verder slapen.
07.25 gaat mijn wekker op de telefoon
07.30 gaat de wekker op mijn telefoon weer
07.35 gaat de wekker die op de grond staat, en ik slaap in een hoogslaper, dus dan moet ik er wel uit.
Dan vis ik wat kleren uit de kast, en ga ik naar onder.
Dagcreme, haren kammen en meestal gemakkelijk in een knot of staart, tanden poetsen, schoenen aan, laptop in de tas, fotocamera inpakken, en broodjes smeren. Deur uit en weer op slot, sigaret aansteken, flesjes drinken uit de garage halen, en eventueel de hond voeren.
07.45 Staat dan meestal de vriend in de auto voor de deur waarmee ik naar het station of school ga, ligt er maar net aan waar hij me af wil zetten
Het is wel crossen zo in een korte tijd, maar daar word ik dan ook lekker wakker van. Die broodjes eet ik dan op school of in de auto.
Oh ja, tegen de tijd dat ik bijna in mijn broek plas, omdat ik ben vergeten te gaan, ben ik op school.
, zet thee om mee te nemen in de auto, pak mijn tas en ik ga rustig ontbijten met de krant
) wakker maken. Joggingbroek aan en dan zet ik een bakkie koffie.voor mezelf, terwijl ik lunch/broodtrommels klaar maak voor beide. Baby_Lucky schreef:Waarom laat je de wekker 2 uur 'te vroeg' afgaan??![]()
Baby_Lucky schreef:Waarom zet je je wekker 2 uur te vroeg???
Maar:
louka69 schreef:Baby_Lucky schreef:Waarom laat je de wekker 2 uur 'te vroeg' afgaan??
Baby_Lucky schreef:Waarom zet je je wekker 2 uur te vroeg???
Omdat het zooooo fijn is om te beseffen dat je nog 2 uur kunt slapen. Zelf word ik tussendoor nooit wakker en slaap ik als een blok, maar áls ik ooit een keer tussendoor wakker word, vind ik het heeeerlijk om te zien hoe lang ik nog heb. En dat gevoel boots ik zelf gewoon na door de wekker te vroeg te zetten.