Avelienvd schreef:denk dat ze de wegenwacht heeft gebeld, dat is idd 245 euro
Dat kan, maar ze verwijst naar een website, maar daaronder de melding oke ik heb even gebeld..
Ook van de ANWB vind ik dit een belachelijk hoog bedrag!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arianne95 schreef:Je hebt van die speciale luchtkussentjes daarvoor! Die kun je tussen de deur doen, en dan opblazen. Door de kier die ontstaat kun je met een ijzeren haakje oid de sleutel pakken. Weet alleen niet of het ook voor nieuwere auto's werkt.
Ik zou het toch niet bij een auto doen, die alarm heeft
Pieter25 schreef:Arianne95 schreef:Je hebt van die speciale luchtkussentjes daarvoor! Die kun je tussen de deur doen, en dan opblazen. Door de kier die ontstaat kun je met een ijzeren haakje oid de sleutel pakken. Weet alleen niet of het ook voor nieuwere auto's werkt.
Sow, echte expertIk zou het toch niet bij een auto doen, die alarm heeft
en op deze manier opgelost. Maar dat waren inderdaad auto's zonder alarm, daar had ik nog niet bij nagedacht.
Zo één waarbij je de knopjes nog zelf naar beneden moest doen en de deuren zo dicht kon gooien... Dan liet ze de sleutels per ongeluk in het contact zitten. Gelukkig kon die kofferbak ook niet meer op slot dus was ik meestal de gelukkige om via de kofferbak naar binnen te klimmen
Arianne95 schreef:Als je 250 euro kan besparen zou ik dat alarm voor lief nemen
iirrssjjee schreef:Ik zou inderdaad mijn eigen ruitje even intikken. Ik ben verzekerd voor glasschade. Ook heb ik van die knopjes (Toyota Aygo) om ze op slot te doen. Zag laatst via Facebook een filmpje, dat ze met een touwtje en een bepaalde knoop aan de bovenkant van je deur erin kunnen, het knoopje om het knopje heen doen en op die manier de knop omhoog kunnen trekken.
TS, hoe heb je het uiteindelijk opgelost nu?
Deze hebben meestal service voor deze dingen.