Maar dan wel zonder inhoud
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dan wel zonder inhoud
Airborn schreef:Als dierenarts kan ik bevestigen dat dit de spiermaag is. Geen zorgen dus
En vind je het niet super interessant om te zien hoe een kip zijn eten klein maalt? Kijk hoe dik de spierlaag is, en dat voor z'n klein diertje. Blijf dat altijd bijzonder vinden!
Airborn schreef:Als dierenarts kan ik bevestigen dat dit de spiermaag is. Geen zorgen dus
En vind je het niet super interessant om te zien hoe een kip zijn eten klein maalt? Kijk hoe dik de spierlaag is, en dat voor z'n klein diertje. Blijf dat altijd bijzonder vinden!
StableDoor schreef:Maar waarom vinden jullie dat vies? En als je dat vies vindt, waarom vind je het vlees dan niet vies? Dat was ook ooit onderdeel van een levende kip hoor

NogSteedsGek schreef:Zat alles er nog in? Vraag me dan wel af hoe een galblaas zich houdt tijdens bereiding. Weet dat die je vlees goed kan verpesten (niet meer eetbaar) als je hem open snijd en de gal over het vlees gaat.
Tipje hartje, nieren en lever zijn ook eetbaar, zelf geen fan van lever maar hartje is best lekker!
TessaVB schreef:@TurboTinker, voordat ik dit wist, wel. Nu niet meer.
Nou, vergeten te zeggen, volgens mijn vriendin die biologie studeert, is het dus geen maag. Die zijn geliger van kleur, zegt ze..![]()
[ Afbeelding ]
Nog een duidelijkere foto..