Gedaan en ook daar aangeven dat ik geen flikker geef om negatieve reviews of een zogenaamde slechte reviewers. Mensen hebben soms de raarste verwachtingen en klagen om van alles en nog wat waar een hotel soms niet eens invloed op heeft, of iets dat te verwachten viel. Ik bedoel jammer niet om een slecht uitzicht of lawaai van het spoor ernaast als je de goedkoopste kamer van het hotel hebt geboekt. Er is een reden waarom die goedkoper is, dat kun je toch wel bedenken?
Of een reviewer slecht is bepaal ik zelf wel. Ik kijk niet naar hoe hij te boek staat. Als hij me de feiten/tips geeft die ik nodig heb, is het voor mij goed ook als staat het er misschien rot of staat er niet in wat een ander belangrijk vind...
Overigens lees ik het liefst meerdere reviews voor beeldvorming.
Super bedankt allemaal! Had niet verwacht zoveel reacties te krijgen. Ook bedankt voor de tips en comments. @Studiemiep bedankt voor het meedenken. Als het goed is het een redelijke random verdeling van mensen. Met het aantal wat ik heb kan ik het hopelijk vrij goed generaliseren, maar daar had ik inderdaad ook een beetje mijn twijfels bij.