Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Praat met 'm, TS en stel je grenzen
KimD schreef:Ja, zo kan je altijd alles wel wegmaken, dat is flauw zeg. Als iemand ziek is: ach, lachertje, er overlijden mensen aan kanker. Als iemand een auto-ongeluk heeft gehad: ach, waar maak je je druk om, er komen zelfs mensen om in vliegtuigongelukken. Wat voegt het nou toe om iemands probleem zo te kleineren?Praten is de oplossing, misschien heeft hij het niet eens door.
Aan de andere kant, ik ken stellen die elkaar maanden niet zien omdat vriendlief bijvoorbeeld uitgezonden is, dus dan zou ik zeggen, waar maak je je druk om?
(...)
Nee, maar tegenover mensen die hun partner maanden moeten missen zijn drie weken wel echt een lachertje.
acera1991 schreef:Hij woont nog bij zn ouders en hij is met het openbaar vervoer heel moeilijk bereikbaar... dus ik kan niet zomaar naar hem toe gaan. En natuurlijk vind het niet erg om lang te wachten maar de communicatie is zo slecht
Maar nu had ik hem een berichtje gestuurd en zei hij dat hij twijfelde aan de toekomst met mij dus dat is niet echt leuk om te horen
Destination schreef:Joolien schreef:Ik zie het zo: als hij geen tijd vrij kan maken om jou te zien, vind ie je niet leuk genoeg.
Nou dat vind ik nogal makkelijk gezegd als je ver van elkaar afwoont. Als je elkaar dan ziet is het niet voor 1 avond maar ben je er vaak veel meer tijd mee kwijt. Nu klinkt dit misschien heel stom en alsof hij haar dan niet leuk genoeg vindt, maar als je met allerlei deadlines en tentamens zit, bijvoorbeeld, dan is het zeer kostbare tijd die je eigenlijk niet kan missen.

Tijdens drukke periodes is hij nog veel meer aan het werk. (s'ochtends tot s'avonds laat) dan hebben we soms de zondag nog en anders kom ik gewoon langs op zijn werk en rijd ik een rondje mee in de trekker
acera1991 schreef:Hij woont nog bij zn ouders en hij is met het openbaar vervoer heel moeilijk bereikbaar... dus ik kan niet zomaar naar hem toe gaan. En natuurlijk vind het niet erg om lang te wachten maar de communicatie is zo slecht
Maar nu had ik hem een berichtje gestuurd en zei hij dat hij twijfelde aan de toekomst met mij dus dat is niet echt leuk om te horen
lelberse schreef:Hoelang heb je al met je vriend? En hoe oud zijn jullie?
Ik heb weleens hetzelfde gevoel had. Vriendlief werkt 6 dagen per week en gaat in het weekend vaak wat met zijn vrienden doen. Als hij dan de hele week + weekend niet langs wilt komen laat ik dat dan ook weten. Hij zegt dan dat hij me wel heel graag ziet maar toen even heel druk was. De week erna zie ik hem dan weer gewoon een stuk of 3 keer.Tijdens drukke periodes is hij nog veel meer aan het werk. (s'ochtends tot s'avonds laat) dan hebben we soms de zondag nog en anders kom ik gewoon langs op zijn werk en rijd ik een rondje mee in de trekker
![]()
Maar aan alle drukke periodes komt een eind, dus als hij je mist gaat hij dat zeker laten merken en als hij meer tijd over heeft ga je hebt weer meer zien. Is dit niet het geval zou ik toch heel goed nadenken waar je oud mee wilt worden?
eenitraM schreef:Joolien schreef:Ik zie het zo: als hij geen tijd vrij kan maken om jou te zien, vind ie je niet leuk genoeg.
Dit

Ik snap dat je om hem geeft maar kom op meid, die l.ulhannes is jou echt niet waard....