Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:Ik twijfel erg of ik wel in ga op de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus, waar ik een heel slechte band mee heb... Zijn jullie op komen dagen op de bruiloft van jullie broer of zus waarmee jullie een slechte band hebben/hadden? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om leuk te doen daar terwijl ik weet wat voor grappen ze uitgehaald heeft.
is ook geen peil op te trekken. Ik wil wel maar zij zo wel en dan weer hele periodes niet. Dan heb ik kennelijk wat gedaan of gezegd en is ze boos heel erg boos en spreekt me dan zo weer tijden niet.
mijn vader heeft terug gebeld daar liep ze tegen te slijmen hij had niets fout gedaan. Afijn resultaat een koud sms je dat ze me niet meer wenst te spreken. Dat is nu ruim 3 maanden geleden en de noodzakelijke communicatie verloopt via mijn vader. Als ik bel neemt ze niet op ivm nummerherkenning.
is niet de eerste keer dat het zo verloopt en zal ook niet de laatste leer zijn ben ik bang. Wat ik eraan kan doen. Niets.

Chiave schreef:Zou ik hier ook een vraag neer kunnen leggen?
Ik twijfel erg of ik wel in ga op de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus, waar ik een heel slechte band mee heb... Zijn jullie op komen dagen op de bruiloft van jullie broer of zus waarmee jullie een slechte band hebben/hadden? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om leuk te doen daar terwijl ik weet wat voor grappen ze uitgehaald heeft.
.
. Chiave schreef:Zou ik hier ook een vraag neer kunnen leggen?
Ik twijfel erg of ik wel in ga op de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus, waar ik een heel slechte band mee heb... Zijn jullie op komen dagen op de bruiloft van jullie broer of zus waarmee jullie een slechte band hebben/hadden? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om leuk te doen daar terwijl ik weet wat voor grappen ze uitgehaald heeft.

Chiave schreef:Zou ik hier ook een vraag neer kunnen leggen?