Hij is van ellende maar op 't werk blijven slapen. En iemand had alle sloten verwisseld, wij hebben lopers waarmee je een bepaald gedeelte naar binnen kunt, dat ging dus niet meer. Duurde wel even voordat we in de gaten kregen wat er loos was. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij is van ellende maar op 't werk blijven slapen. En iemand had alle sloten verwisseld, wij hebben lopers waarmee je een bepaald gedeelte naar binnen kunt, dat ging dus niet meer. Duurde wel even voordat we in de gaten kregen wat er loos was.
Als een malle rende hij naar zijn auto. En kijken. En mijn moeder: "1 April!"
En mijn moeder had de grootste lol. Pa is er nog dagen kwaad om geweest hehehehe. Verder prima vent hoor
Alleen zijn auto... tja... 
Ess_Ramona schreef:Dat de raketijsjes weg gingen
mirriezz schreef:Ess_Ramona schreef:Dat de raketijsjes weg gingen
Oh, daar hadden ze mij echt! Ik geloofde het gewoon hoor... Maar maakte me er ook niet druk om, heb een hekel aan raketijsjes.
Mijn vriend heeft zich een paar jaar terug nog eens blindgestaard op een reclame voor een "tactical"-kilt. Dit moest een kilt, dus zo'n mannen-rok in camouflage kleuren zijn, met allerlei zakjes waarin je dingen handig kon wegstoppen. Reclame was volledig met foto's, product filmpje op de site etc. Achteraf heb ik mijn vriend beloofd als er ooit echt 1 komt zo'n ding voor hem te kopen.

Rocco_Love12 schreef:Niene87 schreef:Bij de Gamma in Assen is aanstaande vrijdag draadloos stroom in de aanbieding, van € 199,- voor € 139,-
Uuu die dingen bestaan echt...ik ze vorig jaar in augustus en september ook al een keer gezien xD