Welke 1-aprilgrap heb jij al gezien buiten bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:24

Al veel goede 1 April grappen zien langskomen in mijn leven, maar er zijn er twee die me altijd bij blijven. Bij een hadden ze de auto van mijn GM helemaal ingepakt met touw, dus eromheen blijven draaien en draaien en draaien, die kwam dus niet meer in de auto. :') Hij is van ellende maar op 't werk blijven slapen. En iemand had alle sloten verwisseld, wij hebben lopers waarmee je een bepaald gedeelte naar binnen kunt, dat ging dus niet meer. Duurde wel even voordat we in de gaten kregen wat er loos was.

Iris82

Re: Welke 1-aprilgrap heb jij al gezien buiten bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:28

Helaas valt 1 april op mijn parttime dag dit jaar. Jammer.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:28

Mijn vader's auto is echt een heilige koe voor hem. Niemand mag er naar kijken, want dan issie al bang dat ie beschadigd. :P
Dus op 1 april was m'n moeder even buiten om vuilnis weg te gooien en komt in 'paniek' weer binnen.
"Ton! Er heeft iemand tegen je auto aan gezeten!"
Nou mijn pa heb ik nog nooit zooooo woedend in de benen zien komen. :P Als een malle rende hij naar zijn auto. En kijken. En mijn moeder: "1 April!"
Nou... pissig dat hij was, hij kreeg er bijna een hart stilstand van :P En mijn moeder had de grootste lol. Pa is er nog dagen kwaad om geweest hehehehe. Verder prima vent hoor :P Alleen zijn auto... tja...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:33

Dit jaar nog niks gemerkt of het moet het idiote plan van de pvda zijn dat binnen een aantal jaren alleen electrische autos mogen worden verkocht in nederland. Dat zou een goede grap zijn als werkelijkheid te idioot voor woorden. Ook fijn voor de lange afstandrijders in nederland.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:39

De grap dat het raket ijsje verdwijnd.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:42

Ohh, was dat een grap? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:49

Ja die is ook al weer recht gezet. Want die was we lheel overduidelijk.

Net zoals dat Aviici zegt te stoppen met optreden na dit jaar. Lijkt me ook een grap :P

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:56

Denk dat die update van Instagram ook een 1 april grap is. Dat zij maar even gaan bepalen wat er in jou tijdlijn komt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:58

Iets met stofzuiger onesies op de radio vanmorgen :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:59

Mijn moeder werkte vroeger bij de bakker en die was aan een kanaal.
Ze zette altijd haar auto aan het kanaal.
Er werd dus verteld dat er een krokodil in zou zitten, en alles was zó realistisch alsof er iets was ontsnapt, ze was doodsbang. XD

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:08

Sinds wanneer mag je weken voor de dag zelf al grappen maken? Vind dat niet horen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:14

Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 29-03-16 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:16

Ook serieus de vraag wat voor koffiezetapparaat je hebt :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:19

Afbeelding

De laatste zin is like dit bericht om je aan te melden. Vind dit wel echt een hele goede!!
Laatst bijgewerkt door Lithya op 29-03-16 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:23

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:26

Dat de raketijsjes weg gingen -O-

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:27

Bij de Gamma in Assen is aanstaande vrijdag draadloos stroom in de aanbieding, van € 199,- voor € 139,-

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:30

Ik ben zo naief dat ik er soms pas na maanden achter kom dat het een 1 april grap was. Zoals dat berichtje op facebook van iemand dat haar belgische trekpaard haar shetlander zwanger had gemaakt of dat er vanaf het zweefvliegtuig vliegveld hier in de stad vanaf 1 april ook vluchten naar Spanje zouden vertrekken, heeft maanden geduurd voor ik er achter kwam...... Maar dit jaar ben ik op mijn hoede......

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:33

Bij ons op school. Alle leraren zeggen: "Ja vrijdag hebben jullie 'verlengt lesrooster'. Dat komt omdat er de laatste tijd best wat uit viel en jullie ook vaak verkort rooster hebben gehad."
Nou, dat geloofd dus niemand. Het 9e uur is tot 19:00 wat normaal tot 16:45 is, lekker geloofwaardig. En ook nog een héél toevallig dat het vrijdag 1april is. :Y)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:35

Ess_Ramona schreef:

Oh, daar hadden ze mij echt! Ik geloofde het gewoon hoor... Maar maakte me er ook niet druk om, heb een hekel aan raketijsjes.

Mijn vriend heeft zich een paar jaar terug nog eens blindgestaard op een reclame voor een "tactical"-kilt. Dit moest een kilt, dus zo'n mannen-rok in camouflage kleuren zijn, met allerlei zakjes waarin je dingen handig kon wegstoppen. Reclame was volledig met foto's, product filmpje op de site etc. Achteraf heb ik mijn vriend beloofd als er ooit echt 1 komt zo'n ding voor hem te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:44

mirriezz schreef:
Ess_Ramona schreef:

Oh, daar hadden ze mij echt! Ik geloofde het gewoon hoor... Maar maakte me er ook niet druk om, heb een hekel aan raketijsjes.

Mijn vriend heeft zich een paar jaar terug nog eens blindgestaard op een reclame voor een "tactical"-kilt. Dit moest een kilt, dus zo'n mannen-rok in camouflage kleuren zijn, met allerlei zakjes waarin je dingen handig kon wegstoppen. Reclame was volledig met foto's, product filmpje op de site etc. Achteraf heb ik mijn vriend beloofd als er ooit echt 1 komt zo'n ding voor hem te kopen.

Haha, die moet je zelf maken achter de naaimachine als verjaardagscadeau, kan zijn verjaardag niet meer stuk :))

Hier eigenlijk bijzonder weinig, ik denk dat mijn zusje weer komt met; 'je hebt een gat in je broek!', 'je veter zit los!' 'je hebt een vlek op je gezicht!' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:53

Niene87 schreef:
Bij de Gamma in Assen is aanstaande vrijdag draadloos stroom in de aanbieding, van € 199,- voor € 139,-

:')

Die van de Raketijsjes vond ik echt te opvallend, want dat is namelijk het bestverkopende ijs van Ola, dus dat leek me echt onmogelijk :P

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:59

Nieuwspaal is heerlijk. Dagelijks vermaak. Ik ben een van die ettertjes die steeds weer probeert de mensen op de kast te krijgen, die de artikelen serieus nemen.

Mensen kunnen ook zo ontzettend dom zijn. Vaak lezen ze het artikel niet, of ze nemen alles maar direct aan voor waarheid. Ook weten ontzettend veel mensen niet wat 'satire' betekent.

Vandaag nog op de RTL Nieuws Facebookpagina. Er stond een artikel over deze satire websites zoals Nieuwspaal en De Speld, met als titel: "Heeft u een hond of een kat? Dan mag u binnenkort niet meer thuis roken." Is dit nieuws echt of nep? Soms is het verschil moeilijk te zien.
Dat over die hond en kat was een artikel van Nieuwspaal, maar op RTL reageren dus mensen met "Ik bepaal zelf wel wat ik thuis doe." Zulke dommigheid is dus heerlijk. Zeker als ik dan begin over: "De wet van Satire gaat dit nou eenmaal invoeren" en "wacht maar totdat de justitie van satire bij je langs komt"
Mij kun je dan bij elkaar vegen hoor!
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 29-03-16 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:59

Niene87 schreef:

Uuu die dingen bestaan echt... :+ ik ze vorig jaar in augustus en september ook al een keer gezien xD

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:36

Rocco_Love12 schreef:
Niene87 schreef:

Uuu die dingen bestaan echt... :+ ik ze vorig jaar in augustus en september ook al een keer gezien xD

ja werkt op magnetisme geloof ik.
ik ga dit jaar mijn overgebleven paaseieren uitdelen, of nou ja druiven in het folie van paaseierern