Jindai schreef:Iejoor schreef:Mocht je nog een ontwerp zoeken: https://steigerhout-bouwtekeningen.nl/s ... wtekening/ Deze gaan wij namaken! Ik wil ook nog zoveel dingen kweken! Maar ik denk dat ik dan eerst nog een extra geldboompje moet kweken!![]()
Ik ben ook wel dingen vergeten hoor! Laatst had ik basilicum zaadjes gepoot.. 2 weken later vroeg iemand hoe het er mee ging.. Uh vergeten.. oeps!![]()
Serieus? Dan ga ik nu naar buiten en mijn munt plant een plens water geven!
Leuke bak ga je maken, ben benieuwd hoe er in het echt uit gaat zien! En dankjewel voor de site, heb al wat leuke dingen daar gezien!![]()
Haha, ben dus niet de enige! Een beetje het 'uit het oog, uit het hart' ideeZodra ik ze weg zet vergeet ik ze gewoon.
Ja, bij mij werkt dat! Al staan ze er hier nu ook wel wat slapjes bij hoor, denk dat het ook aan de tijd van het jaar ligt. Soms, als ik het idee heb dat er weinig meer aan te redden is, dan kook ik wel eens wat water, los er wat suiker in op en als het dan lauw is, dan gooi ik dat bij het zielige plantje. Dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen, maar kan het niet terug vinden en ook niemand uit m'n omgeving kent het. Gek genoeg heb ik er al heel wat plantjes mee gered en zelfs een Spaanse margriet 2 winters bloeiend in de pot gehad.Dus ik blijf het lekker doen.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe die eruit gaat zien!! Nu alleen nog een leuke kleurtje bedenken! Mijn nichtje kwam met roze
. Graag gedaan!
ja precies! Hier staan deze plantjes voor het raam dus vergeet ik ze niet zo snel maar anders ben ik ook bang dat ik ze ga vergeten!
Hmm ik heb hem gisteren een plens water gegeven!
Ik ben benieuwd! Hmm suiker en kokend water? Ga ik ook een keer proberen! Nu ben ik best wel benieuwd want het klinkt best spannend
Marieke_K schreef:Of acacia boom zaadjes? Die zitten ook in zo'n peul die jij hebt open gebroken.
Ik volg!
leuk dat je gaat volgen!
Ik ga eens kijken!

Ik ben bang dat het in de kasjes geen 28 graden is.. Ik moet ergens een thermometer hebben! Ik ga het eens op meten!!