Voor het eerst 112 moeten bellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 08:34

Peelie schreef:
Wat heb je goed gehandeld!

Maar als ik het zo hoor, naar aanleiding van jou verhaal, zal jou buurman een flinke tik hebben gehad.

De kans dat hij daar compleet ongeschonde uit komt is heel erg klein.

Hij zal waarschijnlijk een aantal weken moeten revalideren en misschien zelfs opnieuw moeten leren lopen.

Veel sterkte.

Ik denk ook dat hij restschade zal blijven houden maar dat is nog te vroeg om te beoordelen natuurlijk.

Telpeva schreef:
Heftig! Goed dat je toch bent wezen kijken ondanks dat het niet goed voelde, de man en zijn familie zullen je enorm dankbaar zijn, je weet inderdaad niet hoe lang de beste man daar anders nog zou hebben gelegen.

Heb je al iets gehoord of het goed gaat met hem?

Gisterenavond was hij nog niet aanspreekbaar :(:)

m9ara schreef:
Wat heftig ts! Je hebt goed gehandeld, zonder jou was je buurman nog verder van huis.
Hoe gaat het met jou zelf? Is erg naar om zoiets mee te maken

Ondanks dat ik gisteren al erg vroeg sliep, en als een blok in slaap gevallen ben,voel ik mij echt heel erg moe.
Verder gaat het wel.
Natuurlijk ga je er mee naar bed en sta je ermee op maar dat heeft tijd nodig.

Bedankt voor de lieve berichten :*

Polly
Moderator Algemeen

Re: Voor het eerst 112 moeten bellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:43

probeer niet teveel stil te staan bij het "wat als". Je hebt naar je beste kunnen en weten gehandeld en meer kan je echt niet doen.
Ik heb me ook even schuldig gevoeld omdat ik net vertrokken was naar mijn werk toen de buurvrouw een hartstilstand kreeg en ik mijn telefoon in mijn tas had zitten en dus de AED melding niet heb gehoord.
Maar dat heeft helemaal geen zin, je hebt niet expres 's avonds laat niet nog aangebeld, dat doe je anders ook niet waarschijnlijk.
Je buurman is je waarschijnlijk heel dankbaar en probeer dat vast te houden.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:11

Getver wat heftig..
Je hebt super goed gehandeld TS, respect!!