Wat is het meest romantische..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:50

L_iek

Re: Wat is het meest romantische..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:07

Ik ben zo romantisch als een tafelpoot dus weinig romantische dingen hier. Mijn vriend is wel van de kaartjes en bloemen etc.

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:19

Ah wel leuke/lieve dingen hier

Mn ex had me op mn verjaardag de sleutels van haar huis gegeven ter illustratie van een open door policy. Das denk ik het liefste wat iemand ooit gedaan heeft voor me.

en er zaten ook nog eens concertkaartjes voor die avond in de envelop *\o/* was echt een chille avond

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:21

Een complete set kleding (inclusief sieraden en schoenen) op bed leggen en dat als ik thuis kom zeggen dat ik mij moet omkleden en mij dan mee uit eten nemen <3

mij voor ons 2 jarig jubileum mee nemen voor een weekendje naar Portugal.
Pas 2 weken van te voren vertelde hij mij wat we gingen doen (hij had eigenlijk helemaal niks willen zeggen, maar ik slik medicijnen, dus uiteindelijk bedacht hij zich dat het wel verstandig was iets te zeggen... al was 2 weken van te voren nog vrij laat voor het aanvragen van een schengenverklaring :+)

En zo zijn er nog meer van die kleine dingetjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:40

Ik schop 'm terug omhoog omdat ik er zelf eentje mag toevoegen :D
Ik had om een simpele zwarte nagellak gevraagd, van de Hema of Etos of zo, niks bijzonders. (Mijn vriend zit bij de winkels op school). Krijg ik een tasje; Chanel nagellak. Zomaar!

<3

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:48

Leuke partners hebben jullie.

Bos bloemen kreeg ik vroeger weleens, maar sinds ik hooikoorts heb is dat van de baan.
Hij bakt zondet morren 2x per week brood voor mij ivm melkeiwittenallergie.
Koopt weleens bij de Douglas een lekker luchtje.
Wast vaak mijn haren onder de douche.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:07

Mijn vriend is heel romantisch :)
Regelmatig Bloemen, ontbijt op bed , massage etc... haha wel heel erg geluk mee :) en leer er zelf ook van om meer romantischer te zijn :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:08

Dat hij voor ons twee kaartjes probeerde te bestellen voor de finale van de champions league.

Met mijn creditcard.

Gelukkig werden we uitgeloot :').

Nee zonder gekheid, de romantiek zit 'm bij ons vooral in de kleine, dagelijkse dingen. Van gekke fratsen en bloemen en cadeaus word ik vooral bloednerveus. Behalve die keer dat hij (wederom met mijn creditcard :Y)) een weekendje Antwerpen had geboekt en ik pas heel laat te horen kreeg waar we heen gingen, dat vond ik wel heel lief.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:41

Plien91 schreef:
Dat hij voor ons twee kaartjes probeerde te bestellen voor de finale van de champions league.

Met mijn creditcard.

Gelukkig werden we uitgeloot :').

Nee zonder gekheid, de romantiek zit 'm bij ons vooral in de kleine, dagelijkse dingen. Van gekke fratsen en bloemen en cadeaus word ik vooral bloednerveus. Behalve die keer dat hij (wederom met mijn creditcard :Y)) een weekendje Antwerpen had geboekt en ik pas heel laat te horen kreeg waar we heen gingen, dat vond ik wel heel lief.

:') Wat was jij blij geweest als dit was gelukt.....

Zweepslagen ~~}>

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 14:49

Mijn vent is romantie-loos

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 18:56

Toen hij in Amerika zat 21 rode rozen voor me besteld en laten bezorgen voor m'n verjaardag <3 We hadden nog niet eens officieel iets :oo

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:02

Met krijt in het heel groot een lieve boodschap op straat geschreven, op de weg waarlangs ik vroeger naar school fietste. Ik zag de boodschap toen ik uit school kwam.

Dat was wel heel lief :) (en moet nogal een werk geweest zijn :') )