Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:04

Lemoncurd! Ooit als ukkepuk op vakantie in de Uk gehad. Zo vreselijk lekker.

Jammer genoeg viel het onder niet gezond volgens mijn ouders. Dus ook al is het zelf makkelijk te maken, jaren niet gehad..

Van de week kwam ik een potje tegen in de supermarkt. Die ging mooi mee. Het is nog steeds net zo lekker als toen! En net zo fout, maar als je het doet dan maar goed.

Die chocolade boter hierboven is ook de moeite waard! vroeger was het ruzie maken wie het laatste hebben mocht, als we het bij uitzondering hadden thuis.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:05

ODonoghue schreef:
shilady schreef:
Kan me zo niet echt iets bedenken wat ik vroeger niet mocht hebben ben altijd erg verwend door mama!
Maar voor mijn gevoel heb ik hetzelfde met Amerikaans eten wat ik in amerika graag eet en drink is hier niet te krijgen ;(

Even off-topic: misschien kan je dezen krijgen op USfoodz? Een site met allemaal Amerikaans eten, vanaf 30 euro is het gratis shipping :)

Ik heb het eigenlijk meer over restaurant eten :')

Zal de website is checken of er iets voor me tussen zit!

Mazida

Re: Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:23

Had ik altijd met die chocolade suprise-eieren. Alle klasgenoten hadden die eieren, maar ik mocht ze niet van mijn moeder ^) . Nu heb ik er eigenlijk zelf geen behoefte meer aan :j . Weet niet eens of ze nog bestaan?

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:31

Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
We zouden die middag nog teruggaan naar de Koog, en dan mocht ik er eentje uitkiezen!!!.

.....

Maar we gingen naar huis -O-

Nu, dik 12 jaar later, heb ik 3 weken geleden van mijn vriend tijdens een weekendje Texel m dan éindelijk gekregen :D

Baabaa:

Afbeelding

Ik ben vlak daarna naar zweden vertrokken, voor t eerst in 10 jaar is er ook weer een knuffel meegegaan als ik weg van huis ga :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:51

Mazida schreef:
Had ik altijd met die chocolade suprise-eieren. Alle klasgenoten hadden die eieren, maar ik mocht ze niet van mijn moeder ^) . Nu heb ik er eigenlijk zelf geen behoefte meer aan :j . Weet niet eens of ze nog bestaan?

Jazeker :D :D
De dingen zijn lekker, soms koop ik ze voor de lol en dan neem ik ze mee naar stal. Dan wachten we tot de kindertjes weg zijn, en dan gaan we met de volwassenen in de kantine los op die eitjes :') en uiteraard ook meteen de surprise in elkaar zetten.
Never grow up

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:21

Euforie schreef:
Hahaha er loopt een heel topic over deze eieren.

Al 6 jaar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:33

Ik wou altijd graag ballonvaren , dat gezeur begon op mijn 6de al :') (ballonevenement in dorp al jaren , en woon in een echt dorpje met luchtballonen . Op 11de liep ik alle veldjes af om te helpen , helaas is het minder geworden de afgelopen jaren met de luchtballonnen is en blijft een luxe) .Uiteindelijk anderhalf jaar terug was het zover door een mazzeltje op vrijwilligerswerk _O- , en dit jaar ga ik het weer doen :):)

Ik wou ook altijd chocopasta op brood mee naar school , heb het op gegeven moment stiekem gedaan :=

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:44

Nintendogs! De eerste versie, toen was ik 6. Maar ik had niet eens een Nintendo.. Op mijn verjaardag pakte ik mijn cadeautje uit; een Nintendo DS Lite met Nintendogs! Was nog nooit zo blij en voorzichtig geweest met speelgoed. Ding doet het nog steeds, maar onderhand een nieuwere versie.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:51

Die verrassings-eieren inderdaad :D Ik mocht ze nooit (vielen onder ongezond inderdaad). Ik heb dat later ruimschoots ingehaald :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:57

Een knikkerklok :D

Ik heb er nu een maar hij staat niet in huis. Mooi zijn ze niet maar ik vind ze nog steeds leuk :D

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 19:44

Nachtlampje schreef:
Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
We zouden die middag nog teruggaan naar de Koog, en dan mocht ik er eentje uitkiezen!!!.

.....

Nu, dik 12 jaar later, heb ik 3 weken geleden van mijn vriend tijdens een weekendje Texel m dan éindelijk gekregen :D

Baabaa:

[ [url=m/Q7hUjc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben vlak daarna naar zweden vertrokken, voor t eerst in 10 jaar is er ook weer een knuffel meegegaan als ik weg van huis ga :+

Even off-topic:
Oooh, wat een leukerd! Kan wel geloven dat je hem graag wou hebben! :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:12

Nachtlampje schreef:

.....

Baabaa:

Die heb ik ook!!

*kruipt weer onder haar steen*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:17

pingu schreef:
Nachtlampje schreef:

.....

Baabaa:

Even off-topic:
Oooh, wat een leukerd! Kan wel geloven dat je hem graag wou hebben! :)

Was dat nou gewoon een ongelofelijke NAAISTREEK van jouw ouders, of een ongelukkige samenloop van omstandigheden? -O-

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:26

Ik mocht als kind alle snoepjes en chocola uit de kast of winkel (wel betalen natuurlijk :P )pakken wat ik maar wilde.
Toen ik nog jonger was, mocht ik niet alle kleding of dekjes kopen die ik leuk vond. Dan zeiden mijn ouders je hebt er al genoeg. Mijn lievelingspony heeft een paar keer te koop gestaan, maar mocht haar niet hebben. Vorig jaar heb ik haar zelf gekocht.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:46

Een paard, zelf gekocht op mijn zeventiende. :o
Was wel bijna achttien hoor.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:51

Wilde ik toch even zeggen dat ik oprecht blij voor je ben, TS! ;) hahahha

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:56

Knalerwten. -O-
ooit toen er bij ons in het dorp een of andere markt was, had ik met een spelletje gewonnen en had ik knalerwten uitgekozen. Heel trots naar huis, kon ik weer omdraaien en die dingen omruilen. :\
mijn vriend heeft met oud op nieuw 'vuurwerk' gekocht samen met dochterlief. Dat waren dus knalerwten. :') op mijn 25ste dus mijn eerste knalerwten gegooid. :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:02

Vroeger toen we nog regelmatig naar de dierentuin of pretpark gingen liepen we altijd langs de kraam waar ze wafels verkochten.

Nooit mocht ik er 1 hoe graag ik het ook wilde, het rook zooo lekker!!

En een paar jaar terug was het dan zo ver... Liep er met mn stiefmoeder langs en zei: goh, wat ruikt het toch heerlijk. Moeders zegt wil je een wafel? Ik: nou.. Echt? Mag dat? Moeders: tuurlijk waarom niet! En toen ik dit verhaal vertelde heeft ze er 1 voor mij gekocht.
Direct met chocolade en spikkels erop... Had nog nooit zoiets lekkers gegeten!!!! Echt heerlijk, dat zoiets vroeger van mij af werd genomen...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:10

Ik wilde, naast een paard, ook graag het spel Dokter Bibber. Nooit gekregen want mijn moeder vond het een stom spel :')
Zo een 25 jaar later kregen mijn nichtjes van oma ineens wel Dokter Bibber... Jeugdtrauma kwam meteen boven 8-) Mijn zus en broer herinnerde zich ook precies dat ik het spel graag wilde maar niet mocht hebben. :D

Heb het nu trouwens nog steeds niet maar kan het wel zo kopen natuurlijk.

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:56

Ik wilde vroeger zo graag Slimy. Maar dat mocht ik niet omdat mn ouders bang waren dat ik alles zou onder smeren met dat spul.
Vriendinnetjes hadden het wel en dan was ik gewoon een beetje jaloers op ze...
Tot dat ik in de vakantie bij mijn oom en tante mocht logeren. We gingen eerst naar de bioscoop en daarna mocht ik wat uitzoeken in de speelgoedwinkel.... en mijn tante had overal lak aan dus kocht het voor me.
Haha, mn ouders waren not amused, ik mocht het wel houden maar mocht er alleen bij mn oom en tante mee spelen.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:05

shilady schreef:
Ir111 schreef:
Een skippybal! Maar die kreeg ik uiteindelijk wel voor mijn verjaardag.

Toen ik 25 werd... :')

Wat erg :P

haha beetje laat,maarja liever laat dan nooit _O-

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:14

Alwiene schreef:
Nachtlampje schreef:

.....

Baabaa:

Was dat nou gewoon een ongelofelijke NAAISTREEK van jouw ouders, of een ongelukkige samenloop van omstandigheden? -O-

Ongelukkige samenloop van omstandigheden met het niet realiseren van hoezeer ik die knuffel wilde :+

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:22

Chocoboter ^)
Ik heb het nog steeds nooit gehad... :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:24

Ik wilde vroeger heel graag een prinsessenjurk huren in het land van ooit. Helaas (en nu vind ik het begrijpelijk :') )vonden mijn ouders die prachtige jurk te duur. Ze hebben me toen wel laten schminken als Sap de aardwortel.. ik had een groen gezicht. Die hele dag had ik mot met mijn ouders. Ik zag eruit als een monster en ik zag alle andere meisjes voorbij komen in hun mooie gehuurde prinsessenjurken :n.
Helaas gaat het voor mij niet lukken om dit terug te vinden _O-. Ach, nu kan ik erover lachen met mijn ouders (ook al heeft het jaren geduurd voor ik het trauma bovenop kwam :)) )

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 00:44

Cinderella schreef:
Ik wilde vroeger heel graag een prinsessenjurk huren in het land van ooit. Helaas (en nu vind ik het begrijpelijk :') )vonden mijn ouders die prachtige jurk te duur. Ze hebben me toen wel laten schminken als Sap de aardwortel.. ik had een groen gezicht. Die hele dag had ik mot met mijn ouders. Ik zag eruit als een monster en ik zag alle andere meisjes voorbij komen in hun mooie gehuurde prinsessenjurken :n.
Helaas gaat het voor mij niet lukken om dit terug te vinden _O-. Ach, nu kan ik erover lachen met mijn ouders (ook al heeft het jaren geduurd voor ik het trauma bovenop kwam :)) )

_O-

Ik liep er rond als ridder, als klein meisje vond ik prinsessen blijkbaar niet zo leuk