Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ODonoghue schreef:shilady schreef:Kan me zo niet echt iets bedenken wat ik vroeger niet mocht hebben ben altijd erg verwend door mama!
Maar voor mijn gevoel heb ik hetzelfde met Amerikaans eten wat ik in amerika graag eet en drink is hier niet te krijgen
Even off-topic: misschien kan je dezen krijgen op USfoodz? Een site met allemaal Amerikaans eten, vanaf 30 euro is het gratis shipping
Mazida schreef:Had ik altijd met die chocolade suprise-eieren. Alle klasgenoten hadden die eieren, maar ik mocht ze niet van mijn moeder. Nu heb ik er eigenlijk zelf geen behoefte meer aan
. Weet niet eens of ze nog bestaan?
Nachtlampje schreef:Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
We zouden die middag nog teruggaan naar de Koog, en dan mocht ik er eentje uitkiezen!!!.
.....
Maar we gingen naar huis![]()
Nu, dik 12 jaar later, heb ik 3 weken geleden van mijn vriend tijdens een weekendje Texel m dan éindelijk gekregen![]()
Baabaa:
[ [url=m/Q7hUjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vlak daarna naar zweden vertrokken, voor t eerst in 10 jaar is er ook weer een knuffel meegegaan als ik weg van huis ga
Nachtlampje schreef:Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
We zouden die middag nog teruggaan naar de Koog, en dan mocht ik er eentje uitkiezen!!!.
.....
Nu, dik 12 jaar later, heb ik 3 weken geleden van mijn vriend tijdens een weekendje Texel m dan éindelijk gekregen![]()
Baabaa:
Ik ben vlak daarna naar zweden vertrokken, voor t eerst in 10 jaar is er ook weer een knuffel meegegaan als ik weg van huis ga
pingu schreef:Nachtlampje schreef:Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
.....
Baabaa:
Even off-topic:
Oooh, wat een leukerd! Kan wel geloven dat je hem graag wou hebben!
Alwiene schreef:Nachtlampje schreef:Toen ik een jaar of 8 was, waren we op vakantie op Texel. In de Koog waren heeeeeele schattige knuffels te koop, waarvan 1tje helemaal eruitsprong.
.....
Baabaa:
Was dat nou gewoon een ongelofelijke NAAISTREEK van jouw ouders, of een ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Cinderella schreef:Ik wilde vroeger heel graag een prinsessenjurk huren in het land van ooit. Helaas (en nu vind ik het begrijpelijk)vonden mijn ouders die prachtige jurk te duur. Ze hebben me toen wel laten schminken als Sap de aardwortel.. ik had een groen gezicht. Die hele dag had ik mot met mijn ouders. Ik zag eruit als een monster en ik zag alle andere meisjes voorbij komen in hun mooie gehuurde prinsessenjurken
.
Helaas gaat het voor mij niet lukken om dit terug te vinden. Ach, nu kan ik erover lachen met mijn ouders (ook al heeft het jaren geduurd voor ik het trauma bovenop kwam
)