Hoe date vinden voor weekend in Frankrijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: Hoe date vinden voor weekend in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:20

Misschien wat voor Pieter hier op bokt :+

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 12:31

Ik zie het al voor me.. alle radioprogramma's op zoek naar een jongen die een weekend mee wil naar een kasteel in Frankrijk :D

Denk niet dat ik dat durf hoor om zomaar de radio op te bellen met dat verzoek en daarnaast vraag ik me ook heel erg af welke rare mensen daar op zouden reageren. Als het niet op mijzelf zou gaan zou ik het trouwens wel echt hilarisch vinden als iemand het echt zou doen.

Ik heb me maar aangemeld bij tinder en ben lekker mensen aan het keuren, vind het eigenlijk nog verrassend leuk ook

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:10

Je kan het ts.

Ikdenk dat er best leuke spontane jongens van jou leeftijd zijn die dat wel willen.

Wat zijn de kosten en slaat hi bij jou op de kamer?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:40

Maak reclame voor een keuravond? :') En dan een avondje met wat vriendinnen gaan keuren, hihihi.
Een beetje zoals dat programma van TLC: Married by Mom and Dad :))

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:44

Mijn oom had een advertentie in de krant gedaan: ik ga op vakantie welke vrouw wil mee?

Zijn nu gelukkig getrouwd :P. dus wie weet

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:45

Zijn er kosten? Jij 'moet' toch voor hem betalen :) ?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:55

Ik heb nog een vrijgezelle zoon in de aanbieding.Het enigste probleem is dat hij altijd zegt ik moet geen paardevrouw .Kind heeft een beetje overdosis gehad vrees ik :-D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:57

Plaatselijke kroeg in? :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:04

beatje schreef:
Ik heb nog een vrijgezelle zoon in de aanbieding.Het enigste probleem is dat hij altijd zegt ik moet geen paardevrouw .Kind heeft een beetje overdosis gehad vrees ik :-D

_O- _O- Overdosis paardenvrouw

Radio vind ik trouwens ook een goed idee.
Geen idee hoe gek je bent (en je vriendinnen) maar maak een bord met daarop : gezocht date naar Frankrijk blabla die en die datum en ga de stad in met je vriendinnen +:)+ (Ik bedoel net zo een bord, als "free hugs")

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:06

Grappig Bente, ik doe zelf pedagogische wetenschappen op de eur en heb ook nog wel eens nagedacht over die rijvereniging! Ik heb het toen helaas niet gedaan. Zijn er ook wat oudere meiden bij toevallig?

wat betreft jongens.. die heb je meer op jou opleiding dan op die van mij helaas. :') Ben je een beetje bekend bij de mensen van cedo? Daar zitten vast wel mensen tussen die zo gek zijn om dat te doen haha. Maar dan moet je daar wel wat mensen kennen natuurlijk

We hebben hetzelfde zomerbaantje zie ik net in je profiel. We hebben elkaar daar vast al eerder gezien, haha

succes met zoeken!

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 16:32

De kosten zijn gewoon voor mij dus het is een gratis weekendje :D hij hoeft niet op dezelfde kamer te slapen. Er zijn zowel slaapzalen als kamers gelukkig!

Wat super grappig vaxie! Je kan op ieder moment aanmelden hoor dus het is nog niet te laat! Ik ben op dit moment de enige eerstejaars en.ben met mijn 19 jaar dus ook de jongste. De meeste meiden zijn dus wat ouder, ook een paar die hun studie al hebben afgerond.

Ik ben helemaal niet bekend met de mensen van cedo eigenlijk. Kan nooit echt naar de borrels omdat ik dan niet meer thuis kom ( ben ook druk aan het zoeken naar een kamer).

Ben je ook ponykampleiding? Vorig jaar was mijn eerste keer maar vond het erg leuk dus waarschijnlijk ga ik dit jaat ook wel weer een paar weekjes

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:56

Maar waarom neem je niet lekker een vriendin mee dan? Zou je dat niet veel liever doen dan een wildvreemde jongen?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:05

jooproo schreef:
En als ik tijd had gehad ook ;). Zit met afstuderen en wil/moet voor de zomer klaar zijn.

Ben ooit via tinder met iemand als 1e date naar een bruiloft geweest van een vriendin van haar

En die vriendin heeft het daar nogsteeds over! XD

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:19

*\o/* Wat ontzettend leuk dat je in ieder geval moeite doet om wat te regelen en niet simpelweg denkt; dan ga ik maar alleen.

Op wat voor type val je? Als wij allemaal nou eens onze vriendenlijst doorspitten, komen we vast een geschikte kerel tegen :j

Of maak een evenement op FB, leg daarin het verhaal uit, en nodig al je vriendinnen uit. Zij kunnen dan de jongens uitnodigen waarvan jij denkt dat ze geschikt zijn. Degenen waarbij je dan denkt dat het wat kan zijn, kan je eens mee afspreken :)

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:24

Ik heb je een pb gedaan. Er zit wel een mogelijke kandidaat in mijn vriendenlijst ;)

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 21:39

NiFallor, helaas zit een vriendin meenemen er niet in. Er zijn meer meiden met geen date en als iedereen stopt met zoeken en een vriendin mee neemt is het hele idee van een eerlijke verdeling tussen jongens en meiden weg. Het zou inderdaad wel veel makkelijker zijn dan een wildvreemde mee nemen.

Alhoewel het zijn nog 3 maanden tot het juni is dus tijd genoeg om iemand te leren kennen als ik nu begin met zoeken.

Tja... wat is mijn type, echt geen idee. Ik ben eigenlijk een beetje jongensvreemd :o
Ik heb nog nooit een vriendje gehad, nog nooit een date gehad en verder dan zoenen is het nog niet gekomen. Vandaar dat ik er eigenlijk heilig van overtuigd was dat ik echt niet mee zou gaan. :o Als iemand gewoon lekker enthousiast is en spraakzaam is (ben ik altijd ook wel) komt het al snel goed denk ik zo.

Heb een aantal matches op tinder maar weet mijn god niet wat ik moet zeggen of moet reageren, denk dat ik nog aardig wat moet oefenen! Iemand toevallig nog een survivalgids 'hoe te praten met jongens' liggen? :D

@klokje, heb m gelezen en beantwoord :D

Vind het echt super leuk dat jullie allemaal zo meedenken!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 21:43

Broer/neef/buurjongen?
De postbode?

Oproepje op bokt?
Ik heb ook nog wel een leuke jongen in de aanbieding, welke leeftijd zoek je? :P

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 22:43

Broertje is nog te jong, neef heb ik aan zitten denken maar veel contact hebben we niet maar het zou een optie kunnen zijn, een buurjongen of eigenlijk jongens in het hele dorp zijn er niet echt.

Oproepje op bokt zou inderdaad nog wel kunnen. Ik ben zelf 19 dus alles tussen de 18 en 25 is welkom :D

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 22:51

Zou er niet aan moeten denken om een "vreemde" mee te nemen :o stel dat het echt niet klikt.. zit je daar :') Of het blijkt gewoon een enge creep te zijn :')

(ok, ik ben iemand die aan "hoi" tegen iemand zeggen een stalker overhield... dus mijn vertrouwen is 0,0)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 22:59

broer van een vriendin?

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:04

Tinder, toen ik op vakantie was een maand geleden keek ik elke dag even op tinder, na 3 weken bijna 300 matches verder en 3 dates gehad :D Dat moet voor een vrouw heel makkelijk zijn toch? Of de plaatselijke kroeg in gaan idd, werkt ook vast als je daar als Nederlandse komt

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 01:10

Als je net als ik niet zo goed bent met mensen van t andere geslacht is t soms best moeilijk!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 02:01

Hoe oud ben je? Mijn oude 'oppaskindje' van 20 is een hele leuke vent, vrijgezel en handig met groepen meiden. Ik kan hem vragen :D
Hij loopt hier net weg na een potje kaarten

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 02:07

TS is 19:)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 02:23

Mijn eerste gedachte is: welke vereniging organiseert zoiets zonder een zustervereniging erbij te trekken waar je kunt speeddaten :=

Verder studeer ik in Delft, voor elke vrouw hier op de TU staan er vijf mannen klaar ofzo dus kom een keer langs zou ik zeggen