Jus over? Prima voor hergebruik de volgende dag. Staat overigens gewoon op het fornuis met enkel een deksel erop zodat de kat het niet uitlebbert als we er even niet bij zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tigress schreef:Wij doen het hier ook heel vaakJus over? Prima voor hergebruik de volgende dag. Staat overigens gewoon op het fornuis met enkel een deksel erop zodat de kat het niet uitlebbert als we er even niet bij zijn
blackstar schreef:Dat begrijp ik dus weer niet, vlees braden/bakken en dan uit een pakje jus maken met de nodig ellende van E621 enz.
.Yucca schreef:blackstar schreef:Dat begrijp ik dus weer niet, vlees braden/bakken en dan uit een pakje jus maken met de nodig ellende van E621 enz.
Het is ook het enige dat ik uit een pakje haal.
Wij eten weinig vlees dat geschikt is voor jus en als ik bijvoorbeeld een rookworst eet bij de hutspot dan wil er wel graag jus bij.
Brainless schreef:Tigress schreef:Wij doen het hier ook heel vaakJus over? Prima voor hergebruik de volgende dag. Staat overigens gewoon op het fornuis met enkel een deksel erop zodat de kat het niet uitlebbert als we er even niet bij zijn
Binnen 12 uur vormen er zich schimmels in de jus (op kamertemperatuur).... er zit ook vleesresten in die je niet buiten de koelkast moet bewaren.
Ik schrik niet af van vleesresten en schimmels
Tigress schreef:Ik ben inmiddels 23, en nog altijd kerngezondIk schrik niet af van vleesresten en schimmels
Boras schreef:Dat is hetzelfde soort bewering als mijn opa van 99 is een verstokte roker, dus roken is niet zo slecht als wordt beweerd.

Tigress schreef:Boras schreef:Dat is hetzelfde soort bewering als mijn opa van 99 is een verstokte roker, dus roken is niet zo slecht als wordt beweerd.
Hey, als het voor hem werkt?
Nee, even zonder ongein...ik vind persoonlijk dat je lichaam prima tegen een stootje kan. Wij hebben nog nooit problemen ermee gehad, en kijken natuurlijk wel eerst goed voor we hergebruiken. Wanneer iets niet meer goed eruit ziet of niet meer goed ruikt, dan doen we het niet natuurlijk. Voor de rest blijven we het gewoon doen
blackstar schreef:Dat begrijp ik dus weer niet, vlees braden/bakken en dan uit een pakje jus maken met de nodig ellende van E621 enz.
Brainless schreef:Hoezo zitten er in gebraden gehaktballen al veel E621?
Niet dat ik er wat mee doe.. maar ben benieuwd waar die vandaan komen.
Brainless schreef:Ook in moedermelk lees ik nu...